Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Theo 19-07-2022

De winkel is ok. Alleen de inruil is niet serieus. Ik wil een camera inruilen. Er wordt niet naar de staat gevraagd maar wel een bedrag opgegeven. Ligt wel 120 euro lager dan bij jullie concurrent. Zij vragen wel naar de staat en dat voelt wel klantvriendelijk aan

Ray 19-07-2022

Zakenkundig en vriendelijk personeel! Goede voorlichting. In de winkel (Rotterdam Centrum), wordt echt de tijd voor je genomen.

Jorik 19-07-2022

Ik had een waardebon voor mijn vader besteld. deze kwam mooi op tijd binnen en zat ook nog in een mooi doosje. Mijn vader is hobby fotograaf en vindt het leuk om bij jullie te winkelen. Ik kon een mooi cadeau kopen en mijn vader kan er wat moois voor uitzoeken.

BvAken 19-07-2022

Camaranu.nl had de camera die ik wilde hebben en elders niet te krijgen was! 's Avonds besteld en de volgende middag in huis! Top geregeld allemaal! Me opgegeven voor de nieuwsbrief en vervolgens via de nieuwsbrief al diverse tips en trucs ontvangen waar ik zeker mijn voordeel mee kan doen!

Guido van de water 18-07-2022

Zeer vriendelijk geholpen zoals altijd. Ik kreeg meer dan uitstekende uitleg en het aanbevolen product (externe microfoon) bevalt uitstekend.

Ivo 18-07-2022

Duidelijke omschrijvingen op de site, ruime keuze in verschillende prijssegmenten en bij vragen (bijvoorbeeld via WhatsApp chat, TIP!!) ook snelle, complete en concrete reacties. Fotografie, videografie, andere 'takken van sport' (Drones, verrekijkers of andere gerelateerde zaken), voor alles een in mijn ogen breed en toch overzichtelijk assortiment.

Martin 18-07-2022

Bij deze winkel terechtgekomen voor een aantal accesoires voor mijn digireflex. De website is overzichtelijk en duidelijkheid laat niets te wensen over. Bestelling gaat vlot en gemakkelijk en de volgende dag al aan huis bezorgd.
Prijsstelling is goed en het assortiment is heel groot.
Kortom zeer tevreden hierover , als ik weer wat nodig heb klop ik weer bij dit bedrijf aan.

Jacob Pot 18-07-2022

wat een super service, ik probeerde via diverse sites een DJI mini 3 pro te bemachtigen, maar dit bedrijf nam de moeite om even persoonlijk contact te zoeken over wat het beste was om te doen!
vriendelijk personeel in de winkel bij het afhalen, men neemt echt de tijd voor je.

een aanrader!

G. Slob 18-07-2022

Wij zijn goed geholpen door de medewerker in de winkel,goede uitleg van verschillende soorten verrekijkers en het uitproberen hiervan.

Brian 17-07-2022

Ik kan hier altijd vinden wat ik nodig heb. Hiernaast beschikt de website over alle benodigde informaties tips en tricks. De snelle levering en goede klantenservice maken het dat ik hier regelmatig koop.

Suhail 17-07-2022

I ordered my camera at 12am at night and received it at 10am the same day. and everything was perfect!

Simon 17-07-2022

Overzichtelijke site, nieuwste aanbod. Heb de DJI mini 3 pro gekocht bij CameraNU. Heb netjes antwoord gekregen op al mijn vragen. Kreeg ook verschillende tips en tricks mee voor het gebruik van deze drone. De verzending ging ook zeer vlot. Ben heel erg tevreden met mijn aanschaf! Super mooie beelden schiet deze mini 3 pro! Dit is mijn eerste ‘echte’ drone. 5 jaar geleden ook wel eens iets gehad maar dit is echt van een ander level. De drone kan je zelf besturen als je wilt maar kan ook volledig zelf vliegen (object tracking) en door de obstacle avoidance zal de mini 3 niet per ongeluk ergens tegenaan crashen. CameraNU wees me ook op het DJI Care Refresh programma. Hiermee kan je jezelf verzekeren tegen een crash of waterschade. Geeft wel peace of mind. Al met al echt super blij met deze aanschaf!

Michael 16-07-2022

Het product de Wildlife camera EZ 60 is snel bezorgd. Bij installatie blijkt de camera al een wifi naam te hebben die volgens mij niet standaard is. Voor een nieuw product m.i. erg vreemd en niet gepast. Zal vermoed ik vast passend opgelost worden. Afhankelijk van de oplossing of ik de winkel zou aanbevelen.

Erik 16-07-2022

Ik ben goed en deskundig geholpen bij de aankoop van mijn lens. Ik had al iets voorwerk gedaan, maar met de extra tips van de verkoper ben ik uiteindelijk met de juiste lens naar huis gegaan.

John 16-07-2022

In de winkel geweest voor de aankoop van statief. Men neemt echt de tijd voor je en demonstreert de statieven waartussen ik twijfel. Goede uitleg over de verschillen zonder je in een richting te duwen. Top personeel. Zeer tevreden over mijn aankoop.

Bert 16-07-2022

Onlangs een accessoire gekocht. Mount. Ring, artikel ziet er goed en degelijk uit, het doet fan ook wat het moet doen.
Snelle levering, goed verpakt. Top.

Ton Melein 16-07-2022

Via de website had ik gevonden dat de winkel in Eindhoven een Plustek scanner op voorraad had. Echter daar aangekomen bleek dat er dus GEEN Plustek scanner op voorraad was. De medewerker in de winkel heeft het ding toen voor mij via de website besteld.
Ik ben van mening dat het bedrijf CameraNu een slechte beurt heeft gemaakt en dat de medewerker en pluim verdient voor de wijze waarop hij de verkoop toch heeft gerealisserd.

Ferry 16-07-2022

Als een van de weinige had cameranu.nl het artikel wat ik al enige tijd graag wilde aanschaffen. Ze waren de eerste die het weer beschikbaar hadden. Ook heeft de klantenservice goed meegedacht.

Henriette Tischler 16-07-2022

Cameranu bezocht in Groningen.
Ik heb een camera ingeruild en rugtas met sdkaart voor terug gekocht. Ik ben heel erg tevreden over de hulp die ik kreeg. Ik ben vriendelijk en correct benaderd. Ik hebben heel blij met mijn aankopen. Ik zou Cameranu Groningen zeker aanraden.

Rob 16-07-2022

Duidelijke site, wat ze beloven doen ze en niet op voorraad en levering 1-3 dagen komen ze ook echt na en niet steeds levering uitstellen.

Borger 16-07-2022

snelle, duidelijke en vriendelijke communicatie! Flexibel in het aanpassen van de bestelling en prettig adviserend.

peter 15-07-2022

Ik had een kamera besteld die niet voorradig was. Kreeg netjes op tijd bericht wanneer wel. De betaling is daarna vlot en goed verlopen. En dat voor een scherpe prijs

Ragna 15-07-2022

Zoals altijd is de bestelling netjes de volgende dag geleverd. Bestel er regelmatig en heb nog nooit problemen gehad dat een bestelling lang onderweg is geweest.
After sales kan ik weinig over zeggen aangezien ik (gelukkig) nog nooit een beroep op garantie heb hoeven te doen.

Robin 15-07-2022

Camera nu heb ik leren kennen bij het bezoek aan de winkel, net buiten Urk. Heel erg goed en rustig geholpen door een zeer ter zake kundig man. Fijne winkel met goed personeel dus! En veel spullen op voorraad omdat de webshop groot is

Geert 15-07-2022

Goede service, goed geholpen ,goede uitleg. Waar ik nu nog plezier van heb . Van de Conon 90D.