Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 967 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anna 30-08-2020

Prima advies gekregen bij de aanschaf van een verrekijker. Duidelijke uitleg om de verrekijker goed in te stellen.

sthage 30-08-2020

Beschikte als enige op voorraad van alle mounting equipment voor mijn sony action camera. En had daar bij ook nog een goed advies.

Robert 30-08-2020

Supersnelle levering. Spullen goed verpakt. Ruime keuze. Cameranu is een fijne (web)winkel.
#aanrader

Ferrie 30-08-2020

De site van CameraNU is zeer toegankelijk, in tegenstelling tot andere leveranciers. De prijzen zijn scherp. Ben zeer tevreden over de snelle afhandeling. De levering van het product verliep zonder problemen.

Patrick Hesse 30-08-2020

via de website Ledgo verlichting besteld snelle levertijd perfect verpakt en ook werd ik tijdens het bestel/bezorg proces keurig op de hoogte gehouden en ook op mijn online vragen werd onmiddellijk gereageerd. Service with a smile, helemaal top!

Marianne 30-08-2020

Behulpzaam als je je camera niet begrijpt en helpen mee een oplossing te vinden

Koen 30-08-2020

9 uit de 10 keer een goede ervaring! Heel vaak echt prima service, die er niet alleen op gericht is om het product te leveren maar echt om je te helpen jouw doel / project te bereiken. 1 op de 10 keer wordt een product ondanks dat op de website staat "volgende dag in huis" pas een paar dagen later geleverd. Soms met melding van vertraging, soms zonder. Dat houdt in dat je als koper wanneer je een product écht de volgende dag nodig hebt, dit het beste even bij ze kunt checken. Maar... dit is oprecht het aller-enigste puntje waarmee camerannu zich nog van de 10 sterren onthoudt.

Willem Ruiter 29-08-2020

Voor mijn was de winkel van Cameranu.nl de dichts bij zijnde Camera speciaalzaak in de buurt.
Ik kocht hier mijn laatste aankoop (camera met lens) en moet zeggen ik werd zeer goed geïnformeerd en geholpen door het personeel aldaar in de winkel . En heeft mijn uiteindelijk doen beslissen om mijn huidige aankoop daar te doen, met volle tevredenheid.

Hans 29-08-2020

Ik fotografeer al een tijdje en ben dus best kritisch ten aanzien van assortiment en kwaliteit. Daarom kom ik steeds weer bij CameraNu.nl terecht als ik iets nodig heb.
Of het nou de fysieke winkel in Apeldoorn is of de webshop: we zijn met hetzelfde bezig. Fotografie. En dat voelt gewoon heel goed.

Marco 29-08-2020

We hebben een mooie camera, de Sony DSC-HX400V, gekocht met alles wat erbij hoort zoals een SD kaartje, extra accu en een tas. We zijn nu aan het ontdekken wat we er allemaal mee kunnen, behalve foto’s maken natuurlijk. Het toestel is licht in gewicht en licht fijn in de hand. We gaan er binnenkort veel foto’s mee maken tijdens ons dagje uit

Guus 29-08-2020

Snell, goed en prima geprijsd. Ondanks coronacrisis Zeer snelle communicatie. Website en order logistiek (ook bij retourneren of bijbestellen) uitstekend op orde.
En natuurlijk het assortiment is prima.

Woodsman 29-08-2020

Zeer correcte en prettige informatie en deskundige begeleiding van de te maken of gemaakte keuzes, ook voor de beginnende (amateur) fotograaf. Stipte nakoming van afspraken.

JH 29-08-2020

Al vaker wat gekocht bij CameraNU.nl. De snelle verzending in combinatie met de laagste prijs gaven voor mij de doorslag om deze keer weer een product te kopen bij deze winkel. Bestelbevestiging en tracking updates komen altijd mooi op tijd via de mail. Ook deze keer netjes op de hoogte gehouden via de mail over de verzendstatus. Het pakket kwam op tijd aan, al ligt dat voornamelijk in de handen van de verzenddienst en niet van de winkel.

De site zelf ziet er zeer prettig uit en functioneert goed. Overzichtelijk en niet te druk, wat tegenwoordig enigszins zeldzaam lijkt. Tot op heden geen problemen ondervonden bij het zoeken naar en bestellen van producten.

Mijn ervaringen bij deze winkel zijn goed, dus zou ik CameraNU zeker aanbevelen.

Jan 28-08-2020

vlot te bestellen , goede communicatie , snel en goed volgens afspraak geleverd zoals altijd .

Satta Warrior 28-08-2020

Vlotte website. Snelle reacties op vragen en problemen. Met 2de hands afdeling, altijd een pluspunt.

Martin 28-08-2020

Site werkt prima. Tel advies helder en to the point. Vrijdagavond 21.00 besteld. Zaterdagmiddag in huis.
Toestel conform beschrijving en herkenbaar in reviews.
Kortom top.

Jan 28-08-2020

Onlangs heb ik een canon lens gekocht bij CameraNu. Deze lens gekozen uit het ruime assortiment en gekocht voor een zeer concurrerende prijs.
Vooral de mogelijkheid voor zowel verzending als afhalen (voor mij in de vestiging te Urk) geeft veel zekerheid. Zoals altijd ben ik prima en professioneel geholpen in de winkel!

jantje 28-08-2020

goed spul , alleen de levertijd klopt niet helemaal, er staat voor 12.30 besteld vandaag nog in huis dat is niet zo.

Mike 27-08-2020

Ik kan cameranu.nl alleen maar een 10 geven!
Een bestelling plaatsen is zeer eenvoudig, de communicatie daarna was erg duidelijk en zonder onnodige informatie. Maar het mooiste was dat ik de volgende dag het bestelde product in huis had.
Dus zeer tevreden, en aanbevelenswaardig!

Rob Timmermans 27-08-2020

Snelle reactie op vraag over voorraad, snel gereserveerd. In de winkel kunnen proberen en vergelijken. Prima uitleg. Groot assortiment.

Morris 27-08-2020

De aankoop van mijn drone (DJI mavic mini) verliep soepel, de levertijd klopte en de inhoud van de doos klopte ook. De doos van de drone was netjes verpakt met plastic zodat het pakket niet zou beschadigen. Ik heb mijn drone inmiddels een tijdje en heb er erg veel lol mee.

Jos Lenior 27-08-2020

Evenals bij eerdere bestellingen ging het ook dit keer als verwacht: het bestelde artikel lag, zoals afgesproken, gereserveerd in de winkel. Personeel is kundig, vriendelijk en flexibel.

Gewoon een goede winkel.

Dick Goedhart 27-08-2020

Na een onfortuinlijke val met mijn Nikon D90 bleek de bajonetsluiting van de lens niet meer goed te functioneren. Bij CameraNu in Apeldoorn (dichtstbijzijnde winkel) bleek een reparatie helaas duurder dan de waarde van de lens. Helaas bleken de nieuwe lenzen van Nikon bleken niet meer zonder functie verlies te passen op de D90... Zonder het gevoel te geven dat wij niet de enigen in de winkel waren heeft de verkoper met ons meegedacht, de tijd genomen om on goed van advies te dienen. Onze keuze viel op een weliswaar gebruikte maar lichtsterkere lens van Sigma, ook nog eens geschikt voor macrofotografie! Voor het stofvrij maken van de sensor van de D90 hoefde ik verder niet te betalen.

Hassan 26-08-2020

goed en vriendelijke .
1 op 1 advies en rustig ,goed advies gehad .
kassa korting euro 150 gehad, ik ben heel blij met mijn nieuwe camera (Sony a 6400 )en de prijs (korting ) .

Matthijs 26-08-2020

Wij wonen dicht bij een cameranu vestiging. Als ik wat nodig heb rijd ik er altijd heen! Ze hebben bijna alles en kunde ten top!