Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Crista 23-12-2022

Eerlijke en gedegen informatie over eventueel aan te schaffen producten. Goede inruilmogelijkheden met eerlijke uitleg. Vriendelijk en ter zake kundig personeel. Men neemt de tijd voor je en je krijgt zelfs een lekker bakje koffie (mag je ook zelf pakken).
Al met al een goede service zelfs als je eerst alleen maar even komt kijken.

Marco 23-12-2022

Betrouwbare aanbieder, overzichtelijke site, scherpe prijzen en snelle levering. Echt een aanrader!

Erik W 22-12-2022

De producten die ik regelmatig bestel komen altijd op tijd en goed verpakt aan. Maar dat verwacht ik ook van een grote professionele organisatie. Maar waardoor ze bij mij een '10' scoren, is de service. Ik heb per ongeluk de rekening twee keer betaald en binnen een dag krijg ik een e-mail van een medewerker en kreeg ik vrijwel direct mijn teveel betaalde geld terug. Fijn dat er zulke eerlijke bedrijven bestaan! Top klasse.

Jessie 22-12-2022

Makkelijk mijn artikelen gevonden op de website en duidelijke informatie over de producten. De levering was gelijk. de dag erna en kwam erg netjes aan! Algeheel zeer tevreden met mijn ervaring bij CameraNu zeker mijn nieuwe vaste kamera winkel! :)

SAM 22-12-2022

nadat ik de keuze had gemaakt heb ik besteld. volgende dag al bezorgd. 2e kans was daarmee ook nog € 100,- goedkoper en gratis extra accessoires zaten daarbij. Ben helemaal bij en tevreden.

Indra 22-12-2022

Cameratas besteld op advies van de klantenservice. Goede en snelle service! Mijn pakket werd aangetekend verzonden, wat erg fijn is. Zeker een webshop om aan te raden!

camera 22-12-2022

Ik ben uitermate tevreden over de service en vakkennis. Zo ben ik geneigd als ik wat nodig heb op fotografiegebied bij cameranu.nl te bestellen.

Bas Hillen - Ap-art BV 22-12-2022

Ik geef CameraNu een 10 voor de service die zij mij hebben verleend. Na aankoop van mijn nieuwe Canon R5 camera heeft de medewerker mij gedurende een uur tekst en uitleg gegeven over mijn nieuwe aankoop. Ook hebben wij samen de instellingen doorgenomen. Hierdoor kon ik gebruik maken van zijn expertise en dit scheelt mij heel veel opstart tijd (kosten).
Bedankt CameraNu !

Janneke 22-12-2022

Bij cameranu.nl een microscoop besteld voor de verjaardag van mijn neefje.
De prijs was in vergelijking van andere websites erg goed, en het product was ook dezelfde dag verstuurd en de volgende dag binnen. Je word goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus.
Erg tevreden!

klant centraal - fijne persoonlijke communciatie 22-12-2022

Erg tevreden over de service en persoonlijke communicatie van cameraNu.nl
Dit bedrijf doet echt zn best voor de klant. Heel fijn om te merken. Ik ga hier zeker blijven bestellen!
Michiel Keller, Kellerfilm

Valk 21-12-2022

Kortgeleden een paar bestellingen gedaan bij cameraNU.nl, altijd netjes op de hoogte gehouden van de bestellingen en als er ooit iets mis is dan reageren ze vlug en lossen ze het perfect op. De site is erg overzichtelijk en de prijzen zijn top!

Yvonne 21-12-2022

Geweldige levering, goed product (ik had een microfoontje gekocht) mooie prijs, goede service.

Johan 21-12-2022

Super snelle reactie op een vraag over het product wat ik wilde bestellen en snelle levering!

Paul van Haasteren 21-12-2022

Na telefonisch vragen of ik het juiste parts had was het makkelijk shoppen snel te vinden en ook toch snel geleverd

Dick te Pas 21-12-2022

Ja wat moet ik van zeggen, grote klasse voor zowel de camera die ik mocht ontvangen Canon R7, alsmede de levering.
De ene avond besteld de volgende middag in huis.
Op de website wat vergelijkend warenonderzoek gedaan tussen diverse camera´s en het werd deze systeemcamera.
Ben nu twee dagen aan het spelen met de camera en loop te genieten van de resultaten.

Jannie 21-12-2022

Had de verrekijker snel nodig als cadeau . Besteld en de volgende dag in huis! Super .
Hele goede kwaliteit viel goed in de smaak.

Cre8tive Studio 21-12-2022

Duidelijke en overzichtelijke website. Fijne service en behulpzaamheid na de de aankoop van mijn nieuwe DJI Drone. Zeker een aanrader.

Gerda 21-12-2022

Ik geef Cameranu.nl
een dikke 8 eigenlijk een 9:)
Heb je vragen over 'n camera opjectief of wat dan ook.
Mijn ervaring: telefonisch hebben ze alle tijd voor je.
En als je een e-mail stuurt wordt die snel beantwoordt.

Ankem Kroon 21-12-2022

snelle levering van het product, alleen toch een beetje gek dat er voor een klein pakje een megadoos wordt gebruikt, ruim 2x zo groot als het artikel.

Martien 20-12-2022

Wat ik moest hebben was makkelijk te vinden op de site de uitleg op de site ook ik ben zeer te vrede met de aankoop van de canon EOS R6 was goed verpakt en snelle levering..

Marc Teloh 20-12-2022

Zoals altijd, duidelijke omschrijving en snelle levering. Keurig op het afgesproken tijdstip. De producten voldoen meer dan goed.
De factuur die later werd gemaild, klopt als een bus.

Gea 20-12-2022

Mooie winkel en prima geholpen. Het personeel is heel behulpzaam en weet alles over de camera te vertellen en welke camera het beste bij mijn lenzen past.

Rinhaa 20-12-2022

Fijn website , mooi prijsniveau. Goed werkende manier om snel contact te leggen.

Rinhaa 20-12-2022

Prima. Vlotte levering. Goed verpakt. Fijne prijzen t.o.v. hun conculega's. Het contact via WhatsApp is erg makkelijk en snel.

Linda Brink 20-12-2022

Ik kocht een daglichtlamp bij CameraNU.nl. Ik kreeg hem lekker snel geleverd en ben erg tevreden over het licht bij video opnames.