Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sven Simcic 13-12-2022

Een mooi opgezette winkel met overzicht zonder de nodige poespas, professioneel en vriendelijk personeel.
Service gericht en goed op de hoogte.

P.Douve 13-12-2022

Bij CameraNu.nl mijn bestelling geplaatst mede door de vele lovende reacties, gunstige prijzen. en riante aanbod.Je word prima op de hoogte gehouden en ook nadat je de bestelling binnen hebt gekregen krijg je nog tips per email hoe je het beste met je camera kan omgaan. Top allemaal

Kris 13-12-2022

Cameranu had een topdeal gaande tijdens black friday die nergens anders te verkrijgen was. De bestelde items waren snel geleverd binnen de aangegeven tijd, wat wil je nog meer?

Peter 12-12-2022

Goede en overzichtelijke webshop, snel gevonden wat ik zocht, en daarna bestelling snel geleverd.

Jokor 12-12-2022

Voldoende keuze tegen accepteerbare prijzen en goede kwaliteit vd producten

Ellen 12-12-2022

Blij met mijn bestelling van de canon mount adapter. Ik was verbaasd dat ik hem de volgende dag al in huis had in deze drukke tijden, kerst en Sinterklaas. Bedankt CameraNu.nl!

Bergmans 11-12-2022

Camera snel geleverd, tweedehands maar als nieuw. Ontbrekende zonnekap na een belletje de dag later (nieuw) in huis.

RvE 11-12-2022

Goede product omschrijving op de website, makkelijk te bestellen en prima (snelle) aflevering!

Pro1 11-12-2022

Alles was perfect.
Product zoals beschreven, perfecte packaging.
Heel tevreden klant

Mieke 11-12-2022

Ik was op zoek naar een camera .naar een evenement gegaan Helaas was de de verkoper van cameranu ziek hier door was de stand leeg. Nu maar naar een winkel hier trof ik een medewerker die eigenlijk niet wilde helpen. Nu naar Rotterdam centrum hier werdt ik erg goed geh4olpen deze medewerker mag van mij een 9 hebben .
eindelijk geslaagd

Laura 11-12-2022

Ik ben een grote fan van deze winkel: de keuze is zeer ruim, de informatie bij elk product is heel compleet en de levering is supersnel.

Mark 11-12-2022

Erg goede service. Had n arca swiss plate nodig, maar geen idee welke bij mijn lens paste. Even bellen, prima advies, plate besteld en top!

Grieta 11-12-2022

Geweldige webshop. Keurig op tijd bezorgd en goede verpakking ook. Werd op de hoogte gehouden per mail over de verzending. Top!

Gino 11-12-2022

De prijs kwaliteit verhouding is prima. De webshop zelf zit goed in elkaar en producten zijn goed te vinden. Tot slot was de levering snel en was het product goed verpakt.

Selma 10-12-2022

Behulpzaam en goed geholpen. Mijn gewenste product kon direct online besteld worden en was er binnen no time. Ondertussen heerlijk kopje koffie wat rondkijken. Fijne stop bij camera.nu in Groningen!

Joyce 10-12-2022

Prima product. Mooie kans met tweedehands product en toch lange garantie.
Goed verpakt en snelle levering. Duidelijke communicatie.

Edwin 10-12-2022

Ik heb voor Cameranu.nl gekozen omdat er een redelijke prijs voor mijn oude spullen werd gegeven

Johannes Leeverink 10-12-2022

Vriendelijk en zeer vakkundig geholpen de verkoper nam rustig alle tijd voor je

Marcel 10-12-2022

Zeer bekwame medewerkers die je helpen bij de juiste keuze.
Alles op g3bied van foto en film camera's
Inmiddels de 5e camera die ik heb aangeschaft via deze firma.
Scherpe prijzen en goede service is wat je krijgt.

Alexander 10-12-2022

Een mooie en goed gesorteerde winkel.
Zeer prettig geholpen en heel klantvriendelijk.
Ze kijken hoe ze je het beste kunnen helpen en dat hoefte in mijn geval niet met een nieuw product.
In zocht een losse schouderband voor een fototas, ze hadden nog een goede tweedehandse liggen.

Noud 09-12-2022

Afgelopen week een lens besteld via internet en laten bezorgen via de winkel in Eindhoven, de levering is verlopen volgens afspraak en de afhandeling in de winkel was heel positief, de tijd werd er voor genomen op een zeer vriendelijke en deskundige manier.

Hans Dalhuisen 09-12-2022

Camerani niets te verwijten maar post nl maakt er een zooitje van idere dag zeggen ze pakket word morgen bezorgd, nu hoor ik helemaal niets meer

Hans Kraaijeveld 09-12-2022

Snelle levering. Zeer goede afstandsbediening. Werkt prima en niet ingewikkeld.

Hans 09-12-2022

Snelle en goede levering.
Demotoestel gekocht, zag er echter als nieuw uit!

Jan 09-12-2022

Super geholpen, en mijn aankoop batterij en houder gopro bevalt uitstekend.