Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Loes 30-11-2022

Altijd fijn en goed persoonlijk advies met tijd en aandacht voor de klant.
Goede kennis van de producten die in de winkel te koop zijn.

Ingrid 30-11-2022

Onlangs ben ik bij CameraNu in Rotterdam geweest. Voor vogelfotografie was ik op zoek naar een goed statief. Door de grote keuze, wist ik niet waar te beginnen. De medewerker nam alle tijd, vroeg goed door waar ik het statief voor wil gebruiken, hoeveel ik er voor uit wilde geven en wat mijn verdere wensen waren. Hij heeft ruim de tijd genomen om statieven te laten zien. Hij heeft ze allemaal uitgeklapt. Zocht soms nog in de winkel of op de computer naar modellen die nog beter aansloten bij mijn wensen. Zo ben ik naar huis gegaan met een statief dat zeer naar wens en tevredenheid is.

Domas 30-11-2022

here everyone will find the best bang for the buck 😄, myself started photograpy couple months ago, where looking second hand profesional gear ,but everywhere it was to expensive, until i found this shop ,litteraly price with garantie ,was only 2/3of what everyone else was asking ,description was worst than the camera itself,i would recomend this to my friends ,and definetly buying more gear,in the future

R.vanDijk 30-11-2022

Fijne winkel, uitgebreide webshop met veel informatie, besteld makkelijk. De levertijd was voorbij dus even geinformeerd wanneer we het product konden verwachten en het was een super vriendelijke klantenservice welke er meteen achteraan ging en het oplostte, 2 dgn later was het binnen!

G. Does 29-11-2022

De uitstraling van de shop spreekt mij aan en de bediening is erg klantvriendelijk + goed advies gekregen n.a.v. mijn wensen en gebruik van camera in het algemeen.

Yolande Klaasse Bos 29-11-2022

CameraNu in Urk is de winkel waar ik graag kom. Vorige week een polarisatielens, gorillapod en flitser gekocht. In de winkel tref je vakkundige medewerkers die de tijd voor je nemen en je goed adviseren. Zeer service gericht en altijd op zoek naar oplossingen. Ik heb hier ook de cursus ABC fotografie gevolgd. Ook hier heel tevreden over.
In begrijpelijke termen leer je je eigen camera kennen en de basiskennis over fotografie.
Topppers daar bij Cameranu in Urk!

Tanja Vroom 29-11-2022

Deze shop was voor mij het eenvoudigste om te bereiken vanuit Noord Holland. Voldoende parkeergelegenheid. Werd vriendelijk te woord gestaan mbt tot aankoop van een Go Pro. Twijfel tussen Go Pro Hero 9 of 10. Door vakkundig advies overgegaan tot aanschaf van de Hero 10 met de nodige accessoires. Werden geen onnodige artikelen aangesmeerd.

Bart Schuermans 29-11-2022

afgelopen weken diverse zaken besteld. Erg goede deals omtrent black Friday. snelle levering en communicatie. aanrader!!

Raymond 28-11-2022

CameraNu heeft een groot leveringsprogramma, de site is duidelijk opgebouwd zodat je snel het gezochte vind. De levering gaat zoals aangegeven en komt dus op tijd aan. De bezorging van cameraNu zelf was keurig verzorgt.

Marieke 28-11-2022

Erg nette service. Omdat een product niet vindbaar was, kreeg ik snel een mailtje met daarin de mededeling dat er contact met me werd opgenomen omdat waarschijnlijk de levertijd niet haalbaar was. Achter bleek dit wel te zijn en werd het met een snelle leverdienst alsnog de volgende dag geleverd! Super!

Frank 28-11-2022

Heldere site en producten makkelijk te vinden. Keurig geholpen in de winkel bij afhalen product.

Kathy 28-11-2022

Snelle levering en goede beschrijving van het product. De scanner voldoet aan de verwachtingen.

Harold 28-11-2022

Online besteld
Eerst telefonisch contact gehad wist niet welke kabel ik moest hebben
Personeel erg vriendelijk goed geholpen
Dus besteld en de andere dag in huis
Top
Ga zeker een keer langs de winkel

Gr Harold

Randy 28-11-2022

Ik ben al even klant bij cameraNU.nl, een mooi, uitgebreid aanbod van producten, altijd een vlotte afhandeling en snelle verzending!

Enige minpuntje tot hiertoe was bij contact via WhatsApp, een medewerker vroeg me of het goed was dat ze me na het weekend zouden contacteren in verband met mijn vraag... Waar ik geen probleem van maakte... nooit niks meer van gehoord... als ik dan zelf terug een bericht stuur met de vraag of ze me vergeten zijn... krijg ik enkel een standaard (automatische) reactie...
(Bovenstaande dateert van 9 juli 2022 tot heden...)

Jaap 28-11-2022

De enige shop die dit product heeft en voor een redelijke prijs verkoopt. Is voor kerst kado dus nog niet getest.

Jacob 28-11-2022

Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Zeer deskundig, behulpzaam en aardig winkelpersoneel.

Robbert 27-11-2022

Houden je goed op de hoogte van de bestellingen.
Camera zou later geleverd worden maar is alsnog inclusief accessoires ruim op tijd geleverd.

Michel 27-11-2022

Een overzichtelijk aanbod waarbij je gemakkelijk vind wat je zoekt. En na het bestellen en betalen worden de spullen razendsnel geleverd waardoor je binnen een week er op uit kunt trekken met je nieuwe aanwinsten.

Thijs 27-11-2022

Alles perfect. Geleverd via beloofde leertijd. Netjes ingepakt. Bestel hier zeker vaker :)

Wim Romeijn 27-11-2022

Bij Cameranu heb ik vorig jaar een Canon digitale camera gekocht en vanwege de uitstekende website en service heb ik afgelopen maand een verrekijker bij Cameranu gekocht.
Vanwege de uitleg en vergelijking mogelijkheid bij de aangeboden artikelen heb ik een goede keuze kunnen maken.

Freek 27-11-2022

Al jarenlang goed advies en prettige behandeling (destijds als Cityfoto Eindhoven, nu Cameranu.nl).

J vd zanden 27-11-2022

Duidelijk website met goede aanbiedingen ook de levering van de goederen gaat uitstekend

Koos van der Breggen 26-11-2022

Tweedehands lens aangekocht bij CameraNu. Volgens de aanbieding zo goed als nieuw en dat was 100% waar. Absoluut geen gebruikssporen te vinden, ziet er gelijk een nieuwe lens uit en functioneert uitstekend. De prijs was ook nog zeer billijk voor een lens van deze kwaliteit en de levering was zeer snel, zondag besteld en dinsdagmorgen in huis. Ik ben uiteraard heel tevreden en beveel CameraNu van harte aan!

Grietje 26-11-2022

Ik heb voor Camera.NU gekozen voor de betaalbaarheid van nieuwe en 2e hands camera's. Het product wordt duidelijk omschreven. De levering van 3 dagen werd stipt gehaald met goed verpakkingsmateriaal. Het zag er allemaal keurig uit. Een aanrader!

Martijn 26-11-2022

Heel vriendelijk geholpen in de winkel. Verschillende opties werden aangedragen en zo heb ik een heel leuk en kwalitatief goed pakket kunnen samenstellen voor de verjaardag van mijn vriendin. Ze is er heel blij met de:led verlichting, draagriem, kleurenfilter en is als hobbyfotograaf weer wat beter uitgerust. Top gedaan, goede service.