Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 959 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anne 04-12-2022

Super snelle levering en alles netjes verpakt. Heel erg blij met mijn nieuwe lens en cameratas!

Coen 04-12-2022

Zonnekap en UV filter kocht voor Canon objectief. Snel gevonden wat ik nodig had en voor een gunstige prijs en acceptabel verzendbedrag. Natuurlijk ook vergeleken op andere websites, maar ik kwam steeds weer terug bij CameraNu.
Communicatie over levering was meer dan voldoende.

F Kwant 04-12-2022

Goede infomatie, prima prijs
De prijs was lager dan bij andere leveranciers. Bij bestellen werd meteen aangegeven dat 1 dag later geleverd zou worden. Goed ingepakt. Tevreden

Marcel 04-12-2022

Het product is niet op voorraad maar wel in een ander filiaal. Ze laten het toestel direct komen zonder koopverplichting. Ze geven goed advies en heb er inmiddels het vierde toestel aangeschaft.
Zeer tevreden ook met de verlengde garantie maar voor de sercevriendelijkheid.

Dmitrii Pashutskii 04-12-2022

Great store with everything you need for photography and filmmaking! I bought my Manfrotto tripod here and delivery was quick.

Korink 03-12-2022

De verkoopmedewerkster nam alle tijd en bleef rustig.
De betaling gaf wat problemen maar gelukkig bleef de verkoopmedewerkster betrokken en rustig.
Er werd uitgebreid de tijd genomen om de gebruiksaanwijzing van het toestel,door te nemen
Ik kom uit het westen van het land maar deze reis was het zekers waard
Top

Rob C 03-12-2022

Ik bestelde een drone. Omdat die vanuit een andere vestiging moest komen ging er even tijd overheen, maar ik werd keurig op de hoogte gehouden. En toen ik hem kon halen was het al wat aan de late kant, maar zes uur was voor de medewerker bij camera.nu niet aan de orde. En, bovendien had ik geluk; in deze sinterklaastijd heb ik Sinterklaas in dagelijkse outfit mogen meemaken toen hij aan één van zijn Pieten vroeg een bijbehorend onderdeel uit het magazijn te halen. De ernst, de toon, de welwillendheid, het moet hem écht zijn geweest, dat kan niet anders! Perfecte winkel! Dat wou ik nog maar even zeggen!

Antonie 03-12-2022

Het product werd na bestelling keurig op tijd geleverd en voldeed helemaal aan de verwachtte kwaliteit.

Angelique 03-12-2022

Niet alleen een scherpe prijs maar bovenal een fijne, snelle service. Klantenservice professioneel en oplossingsgericht.

Maarten Kool 03-12-2022

Duidelijke site waar je makkelijk kunt vinden wat je zoekt met een goede prijs. Mijn geheugen kaartjes snel ontvangen. Inclusief een gratis kaartlezer voor in een usb poort van de computer. Prima aankoop geweest .

Jeroen 03-12-2022

Apparaat voldoet aan alle verwachtingen. Goed op de hoogte gehouden van de levering. Fijn dat je zelf de juiste dag kunt kiezen van leveren.

EddyM 03-12-2022

Ik ben al jaren klant bij CameraNu maar nu voor het eerst geholpen door een dame die qua vriendelijkheid en deskundigheid zeker niet onder doet voor haar mannelijke collega's. Ik was op zoek naar een wat kleinere fototas. Met alle geduld heeft zij diverse modellen laten zien en van een aantal de indeling helemaal aangepast aan mijn 'spullen'. Tenslotte gaf zij het -vrijblijvende- advies om misschien niet de beste of duurste tas aan te schaffen, maar wel de voor mij meest geschikte. Super, ik kom graag bij CameraNu terug!

Jurgen 03-12-2022

Mooie gopro aanbieding gekocht met Black Friday. Snelle levering, accurate informatie. Alles verloopt goed en vlot.

Jorita 03-12-2022

Al even op zoek naar een nieuwe cameratas en bij een aantal foto speciaalzaken in Nederland geweest voor advies.
Oa bij CameraNu Rotterdam Noord geweest en daar totaal geen hulp gekregen. Je werd ondanks het feit dat het niet druk was in de vestiging, verwezen naar de afdeling tassen en that's it. Dus dat was zeer teleurstellend en CameraNu eigenlijk al van mijn lijstje verwijderd vanwege de klant onvriendelijkheid.

Tijdens de Black Friday deal dagen toch besloten om op advies van anderen, het nog een keer te proberen en twee foto speciaal zaken in Eindhoven te bezoeken.

Toen ik bij CameraNu op de Stratumsedijk binnenliep, werd ik meteen netjes aangesproken en werd er aangegeven dat er zo iemand naar mij toe zou komen. Na 5 minuutjes werd ik idd geholpen. En, heel netjes en vakkundig.

Ik kreeg op maat advies nadat ik had aangegeven wat ik als criteria had voor een goede cameratas. Geïnteresseerde verkoper met verstand van zaken die de tijd nam om mij uitgebreid te woord te staan en te helpen. Gezien de expertise en de wil om klantvriendelijk te helpen, besloten om niet door te lopen naar de volgende camera speciaalzaak en weggegaan met een goede camera rugzak die aan mijn eisen voldoet.

Volgende keer geen urenlange zoektocht en gewoon meteen naar CameraNu in Eindhoven. :-)

Mooie site 03-12-2022

Mooie site en overzichtelijk.
Word snel en netjes geleverd.
En voordeliger😊

Diego Parra 03-12-2022

Laat ik beginnen bij hun website, naar mijn mening de beste website kwa overzicht, informatie en design binnen de branche en maakt kijken naar leuke speeltjes voor bij je camera altijd makkelijk en leuk! Als je eenmaal wat gevonden hebt is het betaal proces makkelijk en erg ruim in de keuze van betalingen waardoor iedereen een eigen goeie keuze kan maken!

Zelf heb ik ook soms iets in de winkel gekocht, een goeie keuze je krijgt goeie persoonlijke hulp en is het rustig heb je een goed en leuk gesprek met de medewerker die je helpt. Ook is het bakje koffie altijd leuk mee genomen! Dit motiveert mij om vaste klant te blijven!

Ook is de online klanten service 1 van de beste die ik gezien heb, snel duidelijk en behulpzaam met veel kennis van zaken. Ze stonden zelfs in het drukke black friday weekend tot laat in de avond voor me klaar!

Ik blijf vaste klant bij Cameranu, en raad iedereen aan het zelfde te doen :)

Simon 02-12-2022

Goede service en op tijd. Afgelopen periode 2 bestellingen gedaan. Bij 1 daarvan stond levertijd van 1 van de producten (filteradapter) 1-3 dagen. Ik kon kiezen voor het opsplitsen van de zending, maar dit was voor mij niet nodig, het kon wel even wachten. Toch de 3e dagen alles binnen. Tot nu toe geen slechte ervaring met de orders gehad.

Daro 02-12-2022

wij hebben laatst een mooie action cam gekocht en hij werkt perfect. hij kwam snel binnen zonder moeite we zouden dit zeker aanbevelen en meer producten kopen
als ik de 100 euro prijs zou winnen zou ik meer accessoires kopen voor mijn action cam

Hans 02-12-2022

Veel keuze alles wat met fotografie te maken heeft. Duidelijke beschrijvingen van artikelen en genoeg foto's van artikelen beschikbaar. Artikelen zijn in alle prijsklasse beschikbaar. Webshop is overzichtelijk met een goede zoekfunctie. Ook is er diverse extra informatie en advies te vinden op de site.

Wilco 02-12-2022

Prima aanbod, overzichtelijke site.
Jammer van de onoverzichtelijke verzendingsopties en vooal van de veel te grote doos.

van veldhuijzen j 02-12-2022

Toegankelijk. Druk (Black Friday)maar toch aandacht zij het wat gehaast. Zal verschillend zijn voor het geen je komt of hoeveel info je al hebt. Op zich prima geholpen.

Joukje Bollen 02-12-2022

Snel en fijn geholpen . Online besteld maar super fijn gegaan Mooi verpakt en nog een extra cadeau bon erbij in

Karel Gliderpilot 02-12-2022

Nah... Apeldoorn filiaal. Nerdies met vakkennis. Nemen de tijd voor je en ook als na de aankoop terug komt met vragen. Aardige gasten _ das leuk meegenomen _ De koffie, Ha, ook Prima. Je kan wel uitweiden over apparaten, die kan je overal kopen , maar een persoonlijke touch werkt beter en mag ietsie meer kosten dan bottem prijs. Zijn ook niet te beroerd om aan te geven als een items ' elders ' heel veel slimmer is om te kopen.
kortom Tevreden!!

Dirk&Ada 02-12-2022

De reden voor zo'n hoog cijfer kan ik wel verklaren. Als je komt voor het advies om een filter systeem te kopen en je krijgt een heel uitgebreide uitleg over alle opties qua filters, dan kan ik daar echt blij van worden. Uiteindelijk ging ik weg met een filtersysteem en een nieuwe Z camera. Het is op fotografie gebied helemaal mijn winkel. Ze nemen echt de tijd voor je en dat vindt ik echt super. Er is ook heel veel kennis aanwezig en dat winkeld heel prettig. CameraNU in Urk is the place to be.

Jackie 02-12-2022

Snel en goed geholpen. Er werd tijd voor ons genomen om alles uit te leggen en er werd geluisterd naar onze wensen. Ook het inruilen van apparatuur ging soepel en snel. Alles wat we nodig hadden was op voorraad en we verlieten met een goed gevoel de winkel.