Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1073 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eric Bolhoven 07-11-2022

Zeer tevreden over het product, met de chat (informatief en behulpzaam) en levering. Canon 90D is een geweldige camera, dat samenging met een cashback a 200,-/300,- door canon zelf. Ik ben benieuwd of dat écht gaat gebeuren!!!

Aandachtspunt is afhaalpunt Jumbo, mijn canon body was nergens te vinden ondanks dat het computersysteem (Jumbo) aangaf dat het ingescand was.

Jeroen 07-11-2022

Prima webshop; overzichtelijk , goede info. Correcte betalingsverwerking en soepele levering.

C.van den Berg Soemosentono 07-11-2022

De winkel heeft een professionele uitstraling en de mensen die je helpen weten waar ze over praten en nemen echt de tijd voor je.
Ik heb tot nu toe echt geen klagen, ik ga altijd naar de winkel in Apeldoorn en wordt goed geadviseerd over mijn eventuele aankoop en ik krijg ook tips van hoe ik bepaalde dingen beter aan kan pakken. Ik krijg nooit het idee dat ze dingen aan willen smeren. Nee, voor mij is er geen andere zaak waar ik mijn fotografie spullen koop.

Peter 07-11-2022

Duidelijke site, meestal aantrekkelijke prijzen, goed assortiment en wordt altijd snel verzonden.

Frank Lorskens 07-11-2022

Prima voorlichting en service!
Meedenkend en zoekend naar het juiste product.
Medewerker had er zelf ook lol in om de juiste zaken bij elkaar te zoeken.

Marco 07-11-2022

Snel en makkelijk. Goede prijs. Vriendelijk. Deskundig.
Jammer: kocht in de winkel een fotoprinter, ontdekte daarna dat er net een nieuwe versie was uitgebracht, maar was niet verteld. Die kon ik daarna zonder enig probleem meteen omruilen, dus goed opgelost.
Aanrader!

Chris Verberne 06-11-2022

Zeer goede service, alles werd correct en in goede staat geleverd. Ook de medewerkers zijn heel vriendelijk, bereidwillig en hebben een goede kennis.

Ik kan CameraNU.nl zeker aanbevelen.

Froukje 06-11-2022

Super tevreden! Er was een klein probleempje met het zoeken van mij camera in het magazijn maar alsnog heel snel bezorgd en er goed contact over gehad!

Marcel 06-11-2022

Een mooie tussenring gekocht, 10% goedkoper dan bij collegawinkels. De bestelling en levering ging gemakkelijk en goed.

Jonathan 05-11-2022

Ben zéér tevreden over de service! Had een vraag over een product en kreeg snel reactie. Levering was on point. Alleen maar tevredenheid. Goed bezig 👍

Waanders 05-11-2022

Een top tent in Apeldoorn je waarin een ontspannen sfeer en met goede adviezen goed terecht kunt, ik advieseer deze winkel vaak aan anderen.

Ronald 05-11-2022

Ik was al enige tijd opzoek naar een geschikte camera. De website biedt heel erg veel nuttige informatie. Uiteindelijk ben ik naar de winkel gegaan en ook daar werd ik heel erg goed geholpen. Je kunt ze alles vragen, deze mensen hebben er echt verstand van! Ze adviseren je de juiste camera die bij jou past.

Nu ben ik een gelukkige eigenaar van de Canon Eos RP.

Wim Kalkman. 05-11-2022

Betreft: Garantie accu fototoestel aangeschaft 2018. Terug verzonden, en kreeg netjes een nieuwe opgestuurd, het was even niet zo makkelijk op de site te vinden, hoe je dat aan kan vragen.

Theo Heijmans 05-11-2022

Wat ze beloven en schrijven op hun site wordt ook zo uitgevoerd. Zeer snelle reactie van hoe het verder verloopt, je krijg meteen een email met bijlage van de factuur . Als je artikel op de post gaat krijg je hier meteen bericht van met een track en trace code.
Als het pakket door de post wordt gebracht ontvang je dit pas naar ondertekenen, iets wat ik zeer op prijs stel zodat je achteraf ook geen discussie heb over wel of niet ontvangen.
Alles wordt op een vriendelijke wijze uitgelegd. Zeer tevreden over het gekochte product

Thomas V 05-11-2022

Vlugge levering. Snelle en duidelijke respons van helpdesk.
Stukken die niet in stock waren vlugger geleverd dan voorspeld.

Fego 05-11-2022

Telefonisch goed bereikbaar en zeer behulpzaam . Via de website mijn nieuwe camera besteld en probleemloos geleverd op de afgesproken tijdstip. Heel tevreden.

Rob @ Amsterdam 04-11-2022

Al het personeel is altijd vriendelijk. Nemen de tijd voor je of je nu een onderdeel van 10,- euro koopt of een camera van 10000,- euro. Kennis in overvloed. Met aankoop en inruil komen we er altijd uit met wederzijdse tevredenheid. Nooit drang to aankoop vanuit het personeel. Gemoedelijke sfeer en als het stil is altijd tijd voor een leuke babbel.
Ik woon zelf in Amsterdam waar we diverse grote Camera zaken hebben maar ga toch altijd even naar Alkmaar voor mijn fotografie spullen.
Top zaak.

Geralt offerein 04-11-2022

Mooie webshop met veel keus.
Heb hier een nachtkijker besteld en was snel bestuurd en snel geleverd.

Theo S 04-11-2022

Ruime keuze aan camera"s en toebehoren, onderhoud etc.... de bestelde reflectieparaplu die ik besteld heb bleek niet meer voorradig, maar bedrag en deel van zendkost zijn terugbetaald; bovendien worden producten snel verzonden ! een aanrader.

Ton van Gastel 04-11-2022

Geweldig geholpen door XXX Hij had alle tijd voor ons. Wij konden een telelens testen. Wij zijn vaker in de winkel en zijn ALTIJD zeer tevreden

Jenne Hoekstra 03-11-2022

Ik vind het prettig dat CamerNU ook in Groningen zit met een winkel die gerund wordt door een eigenaar die al heel wat jaren meegaat en nu onder de CamerNU vlag werkt. Ik heb voor CamerNU gekozen omdat de service goed is en je ook in de winkel je bestellingen kunt ophalen. Het retourneren gaat ook soepel.

Cathy 03-11-2022

Wegwerpcamera laten leveren naar een CameraNu filiaal, was er zeer snel. Een van de weinige shops waar de camera in voorraad was en ook voor een redelijke prijs.

Tiger films 02-11-2022

Prompte levering. Gebruiksvriendelijke website. Correcte voorlichting over het product. Dik tevreden!!

Marc 02-11-2022

Zeer fijn geholpen door X.

Ik had een lens stuk, en hij heeft me onwijs fijn geholpen met advies over een andere lens.

Daarnaast had ik wat ander advies nodig en daar heeft hij ruim de tijd voor genomen.
Ik ben blij met mijn nieuwe lens, en weer een heel stuk wijzer om mooiere beelden te kunnen schieten.

Nogmaals dank.

jabor 02-11-2022

canon printer aangeschaft ,echter printer van mijn keuze is uit productie. HELAAS! maar van een daarop volgende printer met dezelfde resolutie was een demo versie aanwezig met een aantrekkelijke korting, tot aanschaf overgegaan. deze printer bleek na uitgepakt te hebben in ongebruikte en onbeschadigde staat, top deal waarvoor dank