Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 963 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frans 15-11-2022

Snelle actie. Heldere uitleg. Kundig en vriendelijk personeel. Groot en gevarieerd assortiment. Zeer tevreden

Petra 15-11-2022

Snelle levering, ik kocht cadeaubonnen en zaten in een leuk doosje en goed beschermd verzonden. Blij mee!

Telsendo 15-11-2022

Ik ben uiterst tevreden over de afhandeling van mijn bestelling en de retourzending.
Daarnaast heb ik precies het juiste product kunnen vinden voor een goede prijs.

Kees 15-11-2022

Uitstekende adviezen. Zeer deskundig en klantvriendelijk . Verkopers denken heel goed mee

paul 15-11-2022

Wanneer ik zoek naar optische apparaten zoals een verrekijker of foto apparatuur, kom ik eigenlijk altijd weer op Camera.nu uit. Een goeie prijs en fijne service en advies komen zijn me alles waard. Online of fysiek advies in een winkel van mensen die begrijpen wat je nodig hebt is goud waard.

Jannick 14-11-2022

Ik was op zoek achter een zwart achtergronddoek en door mijn tevredenheid, bij eerdere aankopen, heb ik zonder twijfel voor de aankoop van het artikel voor cameranu.nl gekozen.
Zeer tevreden ermee, alsook voor de snelle levering aan huis.
Ik bestel vanuit België voor een optimale service en perfecte communicatie.

Robbe 14-11-2022

Een overzichtelijke, gemakkelijk hanteerbare webshop. Het artikel werd tevens ontzettend snel verzonden. Alles was naar wens.

Fotografie by Ineke 14-11-2022

Wat een dikke pech, half jaar na aanschaf gaat de autofocus van mn Nikon objectief kapot. Bij CamerNu netjes geholpen door goed te testen of het probleem de camera of de lens was. Bleek de lens, maar had 2 fotosessies gepland staan.
Dit begrepen ze en kreeg een super fijne occasion objectief te leen, zodat ik mijn klanten netjes kon bedienen. Ik ben zo tevreden en verrast. Zeer gebruiksvriendelijk en nette service! Dit verdiend voor mij een dikke 10!

Mark 14-11-2022

Hele heldere webshop, duidelijk proces en goede communicatie. Super tevreden

Vanessa 14-11-2022

Overzichtelijke site, scherp geprijsd. Vlotte en snelle levering.

Sjoerd 13-11-2022

Supermooi product. Zeer scherp geprijsd en lekker vlot geleverd. Zondag gekocht maandag in huis.

Roy 13-11-2022

Mijn dochter had een camera harnas nodig, en daar ze bij jullie de juiste en gewenste hadden, ( Op/Tech Bino/Cam Harness Elastic ) en ook nog voor een correcte prijs was de keuze dus vlug gemaakt. Ook de vele positieve reacties van uw vorige klanten hebben ons doen besluiten om onze eerste bestelling te plaatsen.

Krissy 13-11-2022

Al meerder keren iets gekocht bij Cameranu, zowel fysiek als online. Altijd super tevreden. Medewerkers in de winkel zijn heel behulpzaam en klantenservice ook. Vlotte levering. Kortom, ik ben fan!

Andyman 13-11-2022

Goed duidelijk informatie, zorgt dat hun klanten tevreden zijn. Goed bezig cameranu

Familie Paalvast Maassluis 13-11-2022

Inruil van oude camera en accessoires, alsmede de koop van een nieuwe camera zijn naar tevredenheid afgerond. Voor de gebruikte onderdelen is een eerlijke prijs vastgesteld na een gedegen inspectie van de in te ruilen spullen. De afhandeling door de medewerkster verliep in een klantvriendelijke, professionele sfeer. Ze werkte gestructureerd en nam alle tijd om de inuil en koop goed af te ronden. Voorafgaand aan de inruil en koop is de site geraadpleegd en die was duidelijk en informatief.
De winkel is met openbaar vervoer goed bereikbaar.

Cees van Heiningen 13-11-2022

Ofschoon ik bijna 200 km van Urk woon heb ik het er graag voor over om daar een bezoek aan CameraNu te brengen als ik iets voor mijn foto uitrusting nodig heb wat ik eerst graag wil zien of gedemonstreerd wil hebben. Dit is nog een echte fotozaak met een mooie showroom en deskundig en behulpzaam personeel dat de tijd voor je neemt en nergens te beroerd voor is.
Een zeldzaamheid in deze tijd, ook in vergelijking met andere grote spelers op dit marktsegment.
Ook de klantenservice die je kunt bellen is uiterst behulpzaam, bijvoorbeeld bij het checken of iets op voorraad is en met vrijblijvend reserveren zodat je niet voor niets een tocht naar bijvoorbeeld Urk onderneemt. De voorraad die er is, is overigens ook indrukwekkend. Als een artikel niet direct in de winkel is wordt het door een medewerker uit het magazijn gehaald. Ook niet onbelangrijk na een flinke tocht: Er is een koffiecorner en er zijn goede toiletten.

Jan Benjamin 12-11-2022

Uiterst vriendelijke en klantgerichte benadering met deskundigheid en dat al vele jaren lang. Vlot antwoorden op per whatsapp gestelde vragen hetgeen ik zeer op prijs stel. Ga zo door!

Jeroen Verbiest 12-11-2022

Vriendelijk en vakbekwaam personeel in de vestiging aan de aan de Gordelweg 156 in Rotterdam, wij waren daar voor verschillende soorten (print)papier soorten

Ingrid 11-11-2022

Ik koop al mijn fotografieproducten via cameranu, vanwege de goede prijs, handige vergelijkingstool, snelle verzending en goede hulp in de fysieke winkel.

Freek 11-11-2022

Snel en goed geleverd. Klantenservice gebeld en netjes te woord gestaan helaas paste het onderdeel niet had de verkeerde besteld retourneren was geen probleem en snelle terugbetaling gehag

Fred M. Martens 11-11-2022

Vestiging Urk. Grote, prachtige en overzichtelijke winkel. Grote voorraad. Vriendelijk en gastvrij personeel.
Afgelopen week een ongelukje gehad met mijn "oude" camera. Bij Camera.nu in Urk werd mij een prachtige tweedehands Nikon D7100 aangeboden voor een mooie prijs. Ik ben daarbij prima geholpen door het personeel.
Ik wil de vestiging in Urk van harte aanbevelen.

Rein Wijnands 10-11-2022

Cameranu.nl vind ik echt super ik heb er nu regelmatig iets gekocht. De klant support en vriendelijkheid is echt top als je naar een van de winkels gaat.

Erwin 10-11-2022

CameraNu heeft zich in de afgelopen jaren bewezen als een uiterst betrouwbare leverancier.
Een zeer breed scala aan producten in hun webshop met snelle levertijden.
Daarbij sluiten ze naadloos aan bij de razendsnelle ontwikkelingen op het gebied van foto en video.
De mederwerkers zijn ter zake kundig, communiceren helder en stellen zich klantgericht op.
Voor mij is CameraNu na al die jaren nog steeds DE winkel als ik iets zoek op foto en video gebied.
Mijn laatste bestelling was een Drone met toebehoren en die kwam, zoals gewend, goed en veilig verpakt aan.
Tot de volgende bestelling ;-)

Olav 10-11-2022

De webshop geeft veel uitleg over de aan te schaffen lenzen,camera’s etc. Duidelijk verhaal over hoe het beste te gebruiken en wat er mee kan. Ook de medewerkers die ik gesproken heb,hebben mij goed geholpen. Ik ben zeer tevreden.

Erik Vaartjes 10-11-2022

Heb jongstleden informatie gevraagd over de aanschaf van een Canon camera, was heel erg aan het twijfelen over welke ik zou aanschaffen. Die dag is in Apeldoorn mijn twijfel weg genomen door zeer degelijke informatie en kennis van de verkoper.Ging met een goed gevoel en geen twijfel meer de deur uit, en een paar dagen daarna mijn Canon Eos R5 aangeschaft met batterij grip en een RF 50 mm f 1.8 lens. Toen ik de items ben gaan ophalen in Apeldoorn, werd mij zelfs aangeboden om rustig de camera te leren kennen en bij vragen, die op te schrijven en terug te komen voor uitleg. Ook nog een opslagkaart gekocht en zeer tevreden naar huis. Kom zeker terug als ik straks meer lenzen ga aanschaffen en een mooie fotorugzak. Dus alleen maar lof voor deze cameranu zaak in Apeldoorn