Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1047 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kimberley 01-11-2022

Cameranu is altijd mijn go to winkel geweest wat betreft foto/video materiaal.

Ik word er altijd voorzien van deskundig advies en vertrek altijd met een product wat bij mijn wensen past! 1

Super klantvriendelijk en de service is super!

André timmer 01-11-2022

Een fijne winkel, online en fysiek. Meerdere keren wat besteld, en alles komt netjes verpakt aan, wordt aangetekend verzonden. De verpakkingsmanier is zorgvuldig uitgevoerd, met alle breekbare objecten. Wanneer je online een bestelling plaats, wordt je op de hoogte gehouden van het proces. En de verwachting mag zijn dat je binnen 2/3 dagen het in huis hebt, en dat klopt zonder meer.

jane ingram 01-11-2022

Als je als amateur fotograaf, in dubio bent, wat nemen we, systeem, spiegelreflex enz. En ze hebben met mij zo'n geduld om alles uitleggen, en niet een keer maar medere keren, omdat het bij mij echt moet door dringen, en dan super blij met een camera naar huis gaat, is dit zeker een pluim waard. Wij komen zeker weer terug, voor de volgende stappen.....
Dank jullie wel in Ermelo, was ook super gezellig. Jane Ingram

Arie 01-11-2022

Goede en snelle service uitgevoerd door vriendelijke medewerk(st)ers. Gevoel van welkom wordt nog eens versterkt door het aanbieden van een kop koffie tijdens het wachten op het schoonmaken van de sensor en de update van de firmware. Ook altijd leuk om in de winkel even rond te snuffelen.

Diem 31-10-2022

Ik kreeg een hele fijne mail dat de rolfilm die uitverkocht was weer beschikbaar was! Ik heb het meteen besteld en binnen gekregen. Super snel en netjes verpakt in een doos met bubble wrap. Zo blij met mijn bestelling!

Christiaan 31-10-2022

Fijne aanbieding, mooie korting, onmiddellijk aangekocht, binnen de kortste keren geleverd. Tof! Verdient een dikke "10", een echte aanrader.

richard 31-10-2022

goede website, prijzen goed in vergelijking anderen, snell levering en waren goed verpakt

Patrick Clerens 31-10-2022

Al een paar keer bij camera.be/camera.nl gekocht en steeds alles zeer correct, snel en efficiënt verlopen. Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site(s). Behulpzaam team dat steeds mee helpt zoeken naar oplossingen.
Je voelt je echt een klant en geen nummer. Aanrader!

Jo 31-10-2022

Makkelijk te bestellen en goed verpakt. Gebruikte lens in topconditie.
Levering had iets duidelijker gecommuniceerd gemogen.
Omdat gebruikt moest het eerst van ene naar andere filiaal en daardoor aantal dagen langer onderweg.

GJ 31-10-2022

Fantastische service van het personeel in Apeldoorn. Bovengemiddelde inruilwaarde gekregen voor mijn oude camera.
Staan altijd voor je klaar als er een probleem is of iets service nodig heeft.

Melis 31-10-2022

Overzichtelijke site met duidelijke informatie. Spullen zijn snel geleverd en worden heel netjes ingepakt. Ik zou hier weer bestellen!

Leroy 30-10-2022

Ik had een fout gemaakt bij mijn bestelling en dit is snel en goed opgelost door de klantenservice. Goede service en snelle levering!

SierraBravo 30-10-2022

Gekocht produkt snel geleverd, afgehaald in de winkel. Personeel kon aanvullende vragen vakkundig beantwoorden. Ben zeer tevreden.

Marjolein 30-10-2022

Perfect geholpen met de keuze van het product. Tevens hebben ze als service de sensor van mijn camera schoongemaakt.

inge 30-10-2022

Ik had online een nieuwe lenscap besteld voor mijn outdoor camera. Toen ik deze de volgende dag kwam ophalen was de net binnengekomen bestelling nog niet verwerkt. Ik kreeg een kopje koffie aangeboden en stapte na enkele tips binnen 10 minuten de winkel weer uit. Vakkundig en aardig personeel.

noord 30-10-2022

top product. erst een cursus avondfotografie gevold via cameranu en erachter gekomen dat mijn oude statief niet meer van deze tijd is. ben goed geholpen door ton van vestiging Groningen en het nieuwe statief bevalt uitstekend!

Roel Lemstra 29-10-2022

Fijne webshop om te winkelen.
Overzichtelijk en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Pim 29-10-2022

Hele fijne winkel, ik ben goed geadviseerd en ze lieten me dingen zien die ik niet zo snel op de website had gevonden. Topservice!
Heb nu een heel mooi video statiefkop!

Jasper 29-10-2022

Ik kocht onlangs een Nikon Z9. En daarvoor al een aantal objectieven. Proces en verzending klopt altijd bij CameraNU. Dit in tegenstelling tot Kamera-Express waar ze er een potje van maken. Dus daar bestellen we gewoon niets meer. Bij CameraNU ouderwets dienende service zoals het hoort. Gewoon een erg fijn en eerlijk adres zonder poespas.

Maryama 29-10-2022

Gezien ik nog nieuw ben in fotografie en nog niet alles 100% weet kon ik toch steeds materiaal waar ik geen echte feeling mee had terugsturen. De terugbetaling of tegoedbon werd heel snel in orde gemaakt. Daarnaast voelde ik mij ook echt geholpen in de winkel in Eindhoven door een man genaamd Hans. Ik was op zoek naar een nieuwe lichtsterke videolamp binnen het budget van 90-, Hij heeft de doos geopend en de lamp aangedaan zodat ik een idee had van hoe sterk dit licht was. Hij zocht mee naar een gepaste adapter, lader,..
dit wordt mijn vaste camera winkel. Ookal moet ik er een uur voor rijden ☺️

M.M. Loeve 29-10-2022

De webshop heeft een zeer ruim assortiment artikelen.
De webshop is heerlijk snel met uitgebreide informatie over de producten.
De product vergelijking is een uitstekend instrument bij het bepalen van een keuze.
Bestelprocedure is eenvoudig.
De bestelde producten waren uitstekend verpakt en snel geleverd.

Frans 28-10-2022

Bij cameranu.nl kreeg ik uitgebreid advies over de aanschaf van een Canon lens. Met een mooi aanbod op een inruilartikel kon ik mijn oude lens achter laten en met een gunstige prijs een nieuwe lens mee naar huis nemen. Ik zou iedereen adviseren om bij cameranu.nl rond te kijken. Onlangs ook een Rollei statief gekocht, de volgende dag in huis. Fantastisch !!

Thijs 28-10-2022

Zonder afspraak binnen gelopen om de sensor van mijn spiegelreflex schoon te maken.. Vriendelijk geholpen en zeer tevreden over de service.

Ria 28-10-2022

De bestelling is met zorg verpakt en bezorgd. Bestelling via de webshop en afleveringsmogelijkheden geven ruime mogelijkheden. Zeer tevreden...

Mildred 28-10-2022

Heel snel geleverd.
De afstandsbediening werkt heel eenvoudig en doet zijn werk.