Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 995 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Zoef 24-10-2022

Ik ben ontzettend tevreden over de service en klantondersteuning van de vestiging Eindhoven. Vakbekwaam, vriendelijk en niet gericht op zoveel mogelijk verkopen.

Elke Vandervelpen 24-10-2022

Omdat ik een beginnende hobbyfotograaf ben vind ik de site super. Hij werd me aangeraden door mijn vader en zowel ik als hij hebben al bestellingen gedaan.

J van Rosse 24-10-2022

een aantal jaren geleden een lens daar gekocht, en ben er tot nu toe zeer tevreden over. je wordt vriendelijk en accuraad geholpen.
Men heeft hier verstand van zaken.
Een week geleden lens schoonmaak vloeistof , en gelijk de volgende dag in huis. Dit is zeer goede service, waarbij nogmaals dank.

ineke 24-10-2022

Ik kan jullie alleen maar weer met een goed cijfer belonen. De medewerkers zijn altijd vriendelijk.vol humor en hebben alle geduld.
Jullie hebben me geholpen met de instelling van mijn camera en de aankoop van een statief. Er wordt me niets opgedrongen en ik krijg ook te horen welke statieven goed voor mij zijn en ook dat er aanbiedingen zijn. Dus alle lof weer. Bedankt voor jullie hulp.

Beam Bonnewel 24-10-2022

Een heel uitvoerig assortiment, helder ingedeelde groepen, gunstige prijzen en 100% service.

Mark d'Hanens 24-10-2022

Prima snelle levering, duidelijk overzicht, aangenaam zoeken en bestellen. Website goed te vinden wat men zoekt.
Was niet mijn eerste keer hierop besteld...

Frans W 24-10-2022

Duidelijk website. Ik kon snel vinden wat ik zocht. Levering is snel en correct.
Wat prijs betreft ontlopen alle winkels elkaar niet veel. Dat zal wel door opgelegde prijzen van de fabrikanten zijn.

lesmen27 24-10-2022

Nergens was de extender RF 1.4 niet op voorraad, maar wel bij CameraNU in Rotterdam. Bij de aanschaf ook mijn sensor (gratis) laten reinigen, terwijl ik een frisdrankje (gratis) kunnen nuttigen en op de leestafel diversen tijdschriften kon inzien. Netjes en duidelijk geholpen, zodat je je voelt als een gewaardeerde klant

Jan 24-10-2022

Niets gekocht, maar …… ik wil gewoon een grote pluim geven aan het team van Cameranu. Ze hebben de sensor perfect schoongemaakt van mijn Sony A7IV.

Een tevreden klant !

Viktor 24-10-2022

Slechte communicatie en weigeren aanpassen van factuur na verkoop.
Na het bestellen van de producten kregen we meerdere dagen geen melding van ons pakket of de status ervan.
Waarna we zelf initiatief namen om contact op te nemen. De bestelling bleek nog niet aangemaakt te zijn wegens het ontbreken van een artikel. Hiervan waren wij niet op de hoogte en was er zeker geen mail van verstuurt zelf niet in de spam. Uiteindelijk werden deze dan toch opgestuurd. Waarna we de vraag hadden om de factuur aan te passen wegens een fout bij de bestelling waarbij dit geweigerd werd te doen terwijl dit zeker en vast mogelijk is en geen probleem hoort te zijn als je een goeie service wilt nemen naar de klant toe. Vandaar deze lage score voor een enorm lage prestatie.

L van den Berg 24-10-2022

Alles was heel snel en vlot (20 uur besteld, volgende dag thuis). Het apparatuur was kostbaar dus ze hebben het heel voorzichtig ingepakt. Alles kwam zoals beschreven.

Karin 23-10-2022

CameraNu Eindhoven: Absoluut een hele fijne winkel. Werd snel en goed geholpen. Namen ook de tijd voor mij. Goede deal wat betreft de inruil van mijn oude apparatuur.
Ze zijn niet uit op winst maar om je een camera met toebehoren te verkopen wat bij je past. Denken met je mee.
Ik had eerst mail contact met ze en ook daar krijg je goed en vlot antwoord. Ook telefonisch contact gehad en boden meteen aan om alvast vrijblijvend een reservering klaar te leggen in de winkel.
Echt CameraNu blijf zo doorgaan. Het is in deze tijd verfrissend om in zo'n fijne winkel te komen met deskundig en super vriendelijk personeel.
Ik ben super blij met mijn aankoop en de deal die ik heb gekregen. Voor het eerst zijn mijn foto's super scherp!! Zo blij!

Jeroen 23-10-2022

Goede persoonlijke hulp bij het uitzoeken van me nieuwe objectief en het inruilen van mijn oude materiaal. Ze vertelde me wat voor objectief ik in welke situaties kan gebruiken en welke filters ik hierbij wel/niet nodig heb.

ROBERT 23-10-2022

S'AVONDS LAAT MIJN LAATSTE BESTELLING BIJ CAMERA. NU GEPLAATST, DEZE KEER EEN VERREKIJKER.
ZOALS AL MIJN ERVARINGEN MET DIT BEDRIJF HEEL SNEL GELEVERD, WEER EEN GOED PRODUCT TEGEN EEN SCHERPE
PRIJS. CAMERA.NU ALTIJD GOEDE KWALITEIT SPULLEN MET EEN TOP SERVICE!!!

Jacques 23-10-2022

Ik was vorige week zaterdag bij de vestiging van Camera Nu in Rotterdam Noord (het voormalig Calumet-filiaal).
Ik werd bij mijn zoektocht naar een vervangend laadapparaat voor de accu van mijn D7500 (acuut nodig) prima geholpen door de betreffende medewerkster, die tevens aangaf dat de prijs nog de oude Calumet-prijs was en vervolgens de lagere Camera-Nu prijs was, waarmee het betreffende apparaat gelijkwaardig geprijsd was als bij jullie concurrent Kamera Express.
Een zonnekap voor de nieuwe 50-250mm telezoom voor mijn Z50 bleek jammer genoeg niet op voorraad, maar dit werd meteen via de webshop geregeld. De kap was er maandag jl. al.
Ik had eerder gehoord dat de occasions naar Urk zouden gaan. Eind vorig jaar kon ik toen de zaak nog van Calumet was een mooie 10.5 mm DX fish-eye op de kop tikken. Gelukkig zijn er op deze locatie nog altijd occasions aanwezig. Ik hoop dat dat zo blijft, want:
Rotterdam is 10km rijden en voor Urk moet ik het halve land door.
Bij een occasion vind ik het belangrijker dan bij een nieuw apparaat dat je het voorwerp kan zien, vastpakken en (voor wat betreft een lens of ander camera-accessoire op je camera-body kan zetten en uitproberen.

Musa 22-10-2022

Vriendelijke personeel in Eindhoven. Wordt altijd snel en duidelijk geholpen.

EJ Kip 22-10-2022

Zoals gewoonlijk mijn camera (Canon R6) gekocht bij Cameranu. Prima uitleg, service, gewoon een goede winkel.

Wilco 22-10-2022

De site is dusdanig makkelijk dat het de aankoop vlot verliep. Daarna werd de bestelling snel geleverd en werd ik steeds op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Heel fijn als alles lekker vlot gaat.

Peter 22-10-2022

Ik vond de aanschaf van een manual focusing prettig bij Camera u.
Het artikel was op voorraad en was de volgende werkdag bij mij thuis.

Piet Bakker 22-10-2022

Ik kan alleen oordelen over een foto bewerking en afdruk programma.
Over andere artikelen kan ik helaas geen mening geven

Annet 22-10-2022

Ik heb nog nooit zo snel een pakketje binnen gekregen. Vrijdag 9 uur besteld en de volgende ochtend binnen.

Ado 21-10-2022

Ik heb bij CameraNu in eerste instantie een statief en camera-set (body met objectief 18-55mm) gekocht. Een tijd later een 50mm objectief voor deze camera gekocht en onlangs een Sigma 105 macro lens. Het prettige aan CameraNU vind ik de ambiance van de winkel die uitnodigt om op je gemak rond te kijken. Kopje koffie in de hand en alle vitrines die met hun hebbewensjes uitnodigen om bekeken te worden.
Het personeel is niet alleen vriendelijk maar ook deskundig, waardoor ik het door mij gewenste advies kreeg. De laatste keer werd ik door een medewerkster geholpen die nog niet zo lang in dienst was. Haar geduld en behulpzaamheid compenseerden dat ze nog niet zo veel ervaring had. De kennis die bij haar ontbrak werd door aanwezige college aangevuld.

Harald 21-10-2022

Vooraf aan de bestelling nog even gebeld om zeker te weten of hetgeen ik wilde bestellen nog voorradig was. Waarom omdat ik ooit al eens hetzelfde apparaat rechtstreeks bij de fabrikant had gekocht via een soort crowdfundingplatform. Het was destijds een proef voor een pocket stabilizer. Niet meer in de markt te koop, maar wel prima voor het doeleind te gebruiken waarvoor ik had het bestemd. Prima vervolgens geholpen door klantenservice en snel kunnen bestellen en dito levering. Top!

Jan 21-10-2022

Kort geleden een Vortex verrekijker gekocht, s'avonds besteld en de volgende dag voor de middag geleverd. In het verleden ook hier apparatuur gekocht, altijd goede voorlichting en service gehad

Leo Gerritsen 21-10-2022

Eerlijke prijs voor een videocamera die bijna nergens meer te vinden was. Dankzij de mooie site was het bestellen snel voor elkaar. Daarnaast een snelle bezorging en alles netjes ontvangen. Kortom ik beveel CameraNU van harte aan!