Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1039 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 16-10-2022

Zaterdag 8 oktober een bestelling geplaatst. Maandag 11 oktober keurig thuis geleverd. Superservice dus.

Aria Bron 16-10-2022

Afgelopen week, zoals altijd, een canon Batterij besteld en een dag later had ik het via een brievenbuspakket al binnen.
Top service en snelle afhandeling !!

Edwin. 16-10-2022

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en snel antwoord bij chatten/whatsapp.

eddy 16-10-2022

Kodak wegwerpcamera gekocht bij cameraNU, snel geleverd en de foto's zijn perfect geworden! Erg blij met de goede prijs van het product, alleen jammer dat het zo vaak uitverkocht is :( Niks aan te merken op de winkel, goede service en snel mijn pakket op kunnen halen.

Franciscus 16-10-2022

Aangezien ik in het verleden al meermaals, tot algemene tevredenheid, bij Cameranu bestellingen heb geplaatst was de keuze vlug gemaakt om deze bestelling ook bij hun te plaatsen.
Cameranu is een solide handelspartner die steeds zorgt voor een interessant "prijs-kwaliteit"- aanbod van hun producten.
Een bijkomende troef is dat na een bestelling de levering 's anderdaags reeds plaatsvindt, wat ook hier weer, alhoewel ik in België woonachtig ben, geschiedde.
Ook de klantendienst is zeer behulpzaam.
Kortom een aan te bevelen zaak !

Ger 15-10-2022

Vorige week een tweede hands Nikon lens gekocht, de Nikon AF-S 300mm f/2.8G VR ED Type II. Ik was al een tijdje op zoek naar zo’n type lens en deze werd aanbevolen als een van de top lenzen van Nikon. Heb m nu een week in gebruik en ben er zeer tevreden over. Super snelle AF en vlijmscherpe foto’s. Ik gebruik m ook in combinatie met een 2.0 extender waardoor ik nog meer bereik heb (600mm met full frame en zelfs 900mm met m’n D500 camera). Ik ben er zeer tevreden over.

Jose 15-10-2022

Goede beschrijving van het product zodat je zeker weet dat je de goede bestelt

Jean 15-10-2022

Ik kies voor cameranu.nl omdat het personeel deskundig, niet opdringerig, goed naar je wensen luistert en veel artikelen op voorraad heeft.

Douwe 15-10-2022

Gebruiksvriendelijke winkel. Paar keer een impulsieve aankoop gedaan en kon zonder opgaaf van reden kunnen ruilen en vergelijken in de winkel. Ook voor advies ga ik hier graag naar toe

Zwoele Plaatjes 15-10-2022

CameraNU heeft een groot aanbod en daar wordt je als fotograaf gelukkig van. Ze hebben alles wat je maar nodig hebt om mooie plaatjes te schieten. Verder ben ik zeer tevreden met de klantenservice en levertijd van bestellingen.

Dick Braam 15-10-2022

Fijne winkel met klantvriendelijk en niet onbelangrijk, zeer deskundig personeel die je zowel aan de telefoon als ook ter plaatse in de shop goed kunnen adviseren. Wat ik heel belangrijk vindt is dat je ondanks dat je soms even moet wachten voor je geholpen wordt, er voor jou ook alle tijd genomen wordt als je wel aan de beurt bent.
Ook de website is prima in orde en de spullen die ik daar besteld heb zijn altijd goed verpakt en in de juiste staat geleverd. Een dikke 10 dus voor Camera Nu Apeldoorn!!

jean mulders 15-10-2022

bestelling makkelijk te doen, alles word correct en keurig op tijd geleverd zoals beloofd op de site.
heb al meerdere bestelling geplaatst en allemaal top.
ga zo door.

Floris Krelage 14-10-2022

Elke bestelling die ik gedaan heb bij CameraNU.nl is super verlopen, de producten kloppen precies met wat er wordt aangeboden, de prijzen zijn goed en bestellingen krijg je binnen precies op de geschatte levertijd (wat eigenlijk bijna altijd de volgende dag is). Mocht dit niet zo zijn, dan staat het duidelijk bij het product vermeldt zodat je altijd weet waar je aan toe bent. Fijne eerlijke winkel!

Anne 14-10-2022

Lens gekocht. Op tijd -volgens afspraak- thuis bezorgd. Prima verpakt ook, dus onbeschadigd

Theo 14-10-2022

Vriendelijke, goede en geduldige gesprekken bij telefonische info. Producten worden op tijd geleverd.

BiancaR 14-10-2022

Omdat ik de winkel in het `echt `ken heb ik het aangedurfd om online in een ander filiaal een objectief aan te schaffen. Bij een voor mij onbekend bedrijf zou ik dat niet aan durven. Het objectief is zoals beschreven en ben er heel blij mee. Goed verpakt en snel geleverd.

Wouter 13-10-2022

Cameranu heeft altijd een uitstekende klantenservice. Ben er vaak tevreden met mijn aankopen en mocht dit niet het geval zijn kan ik het terugsturen. Prettig personeel in de winkel in Eindhoven

wildcamera 13-10-2022

snel binnen gekregen erg blij met de wildcamera al mooi opnames mogen maken van hertjes en grote bonte specht boom matter

Peter Maas 13-10-2022

Telelens online besteld,snelle levering geen bezorg toestanden zeer tevreden.
De mails met adviezen ook zeer welkom.
Beter kan niet!!

Astrid 13-10-2022

Gisteren toevallig al een goede beoordeling geschreven op Trusted, nadat ik zeer snel en goed (en kostenbesparend) geholpen was in de online chat. Leveringen en service zijn iedere bestelling weer goed en snel. Bestelde altijd bij kamera express, maar ben nu geswitched naar camernu.nl

Jan 13-10-2022

Vriendelijke hulp bij je aankoop keuze. Deskundige mensen die de tijd voor je nemen.

Loretta 13-10-2022

Snel en simpel. Goede levering en werd goed op de hoogte gehouden wanneer mijn pakket er zou zijn.

Jacqueline 13-10-2022

Cameranu is een hele fijne winkel.
Ruime keus aan camerabenodigheden.
Zeer vriendelijk personeel.
En staan altijd klaar om je advies te geven.

Ben Hoogland 12-10-2022

Ik kreeg van mijn collega's een cadeaubon van CameraNu. Na lang dubben heb ik voor een scanner gekozen. Tot mijn geluk was er op dat moment een perfect apparaat met korting beschikbaar. Ik ben er zeer blij mee, het is een uitstekende aanvulling voor het analoge deel van mijn fotohobby. Zoals altijd was de bestelling snel en makkelijk geregeld, betaald en bezorgd. Topbedrijf!

Robb 12-10-2022

Apple airtag was uitverkocht in zo goed als heel Nederland, Bij camera nu was er nog 1 op voorraad die ik de volgende ochtend bij opening van de winkel meteen kon afhalen, was daar heel erg blij mee!