Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1042 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M. Duijn 11-10-2022

Gedegen telefonisch advies bij de aanschaf van apparatuur en een zeer snelle levering.

Maarten Bodt 11-10-2022

De tweede camera die ik bij Camera Nu heb gekocht met daar bij de benodigde accessoires! De eerste ingeruild voor een nieuwe, prima inruil prijs altijd weer optimale service en men neemt echt de tijd voor je. Samen met het enorme kwaliteits assortiment maakt dit mijn favoriete winkel!!

Bas 11-10-2022

Goede webshop met duidelijke omschrijvingen van de producten en gedegen kennis bij vragen. Daarbij word er ook snel verzonden!
Top winkel dus.

Wimravesteijn 11-10-2022

Een afspraak gemaakt en direct geholpen. Met goed advies en tips. Ik heb een een groothoeklens l vatting van Panasonic gekocht. Fijne lens. Belangrijk is de service, eerder al hevig ervaren dat ik op Cameranu kan rekenen.

Fleur 11-10-2022

Fijne website en snelle levering. De camera was goed verpakt en de communicatie met camera.nu verliep soepel over de mail!

claudia 11-10-2022

Prettig geholpen bij het kopen van een Reportage flitser! Ook advies gekregen over een lens die het niet meer goed deed. Heb alles kunnen vragen en goed advies gekregen. Fijne winkel om langs te gaan!

ARIE 10-10-2022

Het gespreid betalen en het grote aanbod hebben mij laten besluiten om hier mijn camera te kopen

Frank 10-10-2022

Via Whatsapp bijzo der snel en goed geholpen. Bestelling geplaatst, volgende dag in huis.

Jenneke 10-10-2022

CameraNU is een zeer complete winkel, informatie op de website is compleet en eenvoudig doorzoekbaar, Levering is op tijd en keurig (en veilig) ingepakt.

Remi 09-10-2022

Breed assortiment, goede klantenservice en ook nog eens echte winkels. Levering is tot nu altijd goed en snel geweest. 100 % tevreden en dus een 10 :)

Mandy 09-10-2022

Op een zondagavond besteld. Maandag avond was het al bezorgd echt super blij mee!! Goede en snelle service.
De tas die ik besteld had is van goede kwaliteit! Ook de zonnekap is zeker een aanrader. Ik zou iedereen aanbevelen om hier je producten aan te schaffen!

claudia 09-10-2022

Ik heb een systeemcamera aangeschaft en lenzen enz - you name it. Ze hebben alles en ik heb het 1 dag later in huis!

valentinclavairolles 09-10-2022

Expedition très rapide même pour la Belgique, objet conforme à sa description.
Les tarifs sont également très bon marché par rapport à la concurrence.
Merci

janwillem 08-10-2022

zeer professioneel en kundig personeel en bovenal geen moeite teveel en vriendelijk.

janwillem 08-10-2022

ik ben zeer professioneel geholpen en kon de camera daar zelfs uitproberen. alle informatie die ik zocht heb ik daar gevonden onder het genot van een heerlijk bakje koffie.
zeer vriendelijk , betrouwbaar en kundig personeel een echte aanrader.

Erwin 07-10-2022

Om snel een nieuwe foto af te drukken voor onze fotolijstjes hebben wij een Canon Selphy CP1300 fotoprinter gekocht. Deze print mooie foto's en bedienen is eenvoudig. Een aanrader. Snel geleverd en keurig verpakt.

P.Moree 07-10-2022

Kon goed vinden wat ik zocht, duidelijke uitleg, makkelijk te bestellen, en zeer snel werd het bestelde bezorgd. ben echt zeer te vrede met de levering.

corrica 07-10-2022

Levering supersnel en toen ik besloot om het te retourneren was het proces supersmooth!!

Top service 07-10-2022

Tja, bijna 5 jaar geleden Nikon Coolpix superzoom camera gekocht, speciaal bij Camera.nu ivm unieke 5 jaar garantie. Helaas/gelukkig net binnen garantietermijn camera stuk. Benieuwd hoe service zou zijn. Nou, veel beter ksn het echt. Even bellen, rma nummertje, opgestuurd. Regekmatig update statusreparatie, rn nu binne 3 weken teruggestuurd, geen gezeur over garantie achteraf of zo.
Volgende camera of iets anders, even weer bij Urk langs. Moeite waard. Ook lekker visje!

Barron 06-10-2022

Af en toe als ik op de site kijk zie een artikel wat ik wil hebben, er wordt snel gereageerd en netjes afgewerkt, opgestuurd.

Michel 06-10-2022

Ik heb al meerdere artikelen bij CameraNu.nl besteld en iedere keer is het keurig op tijd geleverd.
Mijn laatste bestelling had ik al geplaatst maar ik kwam erachter dat ik het verkeerde had besteld. Nog voor levering is het na een goed telefonisch advies veranderd in het juiste artikel. Hierna kreeg ik direct een duidelijke mail wat ik in mijn geval nog moest bijbetalen. Top

José 06-10-2022

Ik had contact opgenomen met de klantenservice voor advies over een product wat ik nodig had.
Ik werd heel netjes te woord gestaan en er werd de tijd genomen om me een passend advies te geven.

Alwin 06-10-2022

Het is een fijne shop om te winkelen online. Ik kan makkelijk vinden wat ik zoek en is allemaal duidelijk aangegeven.

pieter 06-10-2022

Verhuur van Canon 5dsr. uitstekend geholpen en uitstekende camera en zorg/controle stof enz

Benny 06-10-2022

Ik heb met deze shop al meerdere malen een aankoop gedaan , het is allemaal goed overzichtelijk en makkelijk te vinden, ook de verzending was op tijd en keurig verzorgd.