Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ton 21-10-2022

Boven verwachting goede tweedehands camera gekocht. Niet van nieuw te onderscheiden als extra nog een meegeleverde battrygrip. Blij mee!

Co 21-10-2022

Ik werd met alles perfect geholpen,de medewerkers waren vriendelijk en vakkundig

tijmen 21-10-2022

het is een goede en duidelijke website waar je met plezier doorheen scrolt. de klanten service is ook goed en dat maakt het winkelen fijn en gemakkelijk.

Pieter S1959 20-10-2022

Ik had een Kapot SD kaartje in de garantie tijd terug gestuurd. Maar duurde weken voordat ik een nieuw kaartje retour opgestuurd kreeg. jammer het kan natuurlijk ook anders, stuur zodra je het kapotte kaartje in huis heb gelijk een nieuw kaartje zou ik zeggen en vecht het met de leverancier achter de schermen uit en laat niet de klant zolang wachten. Dan is dat binnen een week geregeld.
Officiele reactie van CameraNU.nl 25-10-2022

Beste Pieter,

Bedankt voor je review.
Vervelend om te moeten lezen dat jij er weken op hebt moeten wachten. Je hebt het over de garantie periode en wij sturen dit ten alle tijden door naar de reparateur mits het binnen 14 dagen na aanschaf wordt gemeld. Wij zijn het eens dat dit geen weken hoeft de duren. Excuses als dit bij jou wel langer heeft geduurd.
Fijn dat het uiteindelijk wel is opgelost en jij een nieuw kaartje hebt ontvangen.

Team CameraNU.nl

Rob Warmes 20-10-2022

Duidelijk omschreven en geleverd zoals gevraagd. Mooi op tijd en deskundig dus goed verpakt.

HP 20-10-2022

duidelijke en goede uitleg met ook een vergelijk met andere kijkers en welke kijker nu waar voor geschikt is erg tevreden over de aangeschafte verrekijker.

Daan van der Leer 20-10-2022

Tweedehands lens besteld! Canon 70/200
Mooie prijs kwaliteit verhouding!
Tijdig en netjes geleverd!

visser 20-10-2022

bij deze winkel kan je gemakkelijk bellen met een juist antwoord. zijn vriendelijke mensen en snel geregeld.

Liza 19-10-2022

Hele fijne service gehad meerdere malen, snel contact. Het retourneren van mijn vorige product ging ook prima. Nu voor de juiste camera gekozen en erg blij dat jullie site zo duidelijk is en dat de reviews oprecht zijn geschreven. Top site en service!

De camera netjes ingepakt gekregen, en fijn dat ik ook informatie mailtjes krijg over de betreffende camera.

Simons 19-10-2022

Ik heb een verrkijker besteld en deze voldoet volledig aan de verwachting. De klanteservice heeft mij heel goed geholpen toen het mis ging tijdens de bestelling.

JAN 19-10-2022

Opnieuw weer een snelle en goede service van het geleverde product. Precies op tijd om de gevraagde software nog te kunnen installeren, zodat ik met een project verder kon. Uitstekende winkel.

Martin de Bruin 19-10-2022

Ondanks er moeilijk aan een oplader van Nokia is te komen is het toch gelukt.
Nog bedankt voor de mail , ik had de hoop al opgegeven TOP!

Rietstulp 19-10-2022

We moesten batterijen hebben voor onze rookmelders, kregen de tip dit bij jullie te bestellen!
Snelle levering en prima prijsstelling!

Jan 19-10-2022

Gewoon super goed, zowel de website als de geleverde producten en een snelle levering.

Ilona 18-10-2022

Groot aanbod aan artikelen, goede service in de zaak. Bij bestelling snelle levering!

Ed Jachimowicz 18-10-2022

Van oudsher de plek waar ik naar toe rijdt voor nieuwe spullen waaronder de 2 achtergrondrollen die ik nu via de webshop had besteld.
Misschien dat ik (onterecht?) verwacht de bestelde items met 1 of 2 werkdagen in huis te hebben als er staat 'op voorraad' maar uiteindelijk waren ze er 3 dagen na bestelling.
Wel op de 2e dag nog even telefonisch gecheckt of ze er ook voor mij op tijd zouden zijn. De dame aan de telefoon was vriendelijk en deed i.i.g. geen beloftes die ze niet kon waarmaken wat ik weet te waarderen. Die avond alsnog gebeld voor een leveringsafspraak de volgende dag en de koerier was er netjes op het afgesproken tijdstip.
Mocht het ergens nog een keertje weer nodig zijn dan bestel ik zeker weer via de webshop. Houd ik voor mezelf wel iets meer marge t.a.v. van de levertermijn. Bedankt voor de goede service.

Peter 18-10-2022

Product snel verzonden. Konden over de telefoon helaas niet veel advies over geven. Levering 1 dag te laat vanwege postnl

Tony 18-10-2022

de eerste keer in deze shop geweest , ik had op de website het aanbod bekeken en een inruil lens aangeboden.. het werd een bedrag waar ik me in kon vinden..... waarna een bezoek aan de shop volgde en ik met met een nieuwe camera en twee lenzen als een heel tevreden koper de shop verliet....prima uitleg/advies en een vriendelijke fijne verkoper die me bedankte voor de aankoop.

Jan 18-10-2022

Was met de winkel bekend in Rotterdam. Ik wilde op korte termijn verrekijker hebben. CameraNu had deze op voorraad. Besteld en de volgende dag geleverd. Top.

Piet plooij 18-10-2022

Prima geholpen,had de verkeerde bank gegevens door gegeven ,werd binnen een paar minuten opgelost,

Bart 18-10-2022

Heel vlotte bestelling en correcte levertermijn en dat alles voor de juiste prijs.

Jan 18-10-2022

Na dat ik om advies gevraagd had betreft triggers kwam al snel een eerlijk en duidelijk advies.
Na ontvangst gelijk getest en voldoet perfect aan mijn wens.

Anthony 18-10-2022

Heeft altijd wat ik nodig heb wat de andere winkels niet hebben. Altijd snelle service en levering en heeft mij nog nooit teleurgesteld als ik wat dingen last minute nodig heb!

Ivan van Beek 17-10-2022

Een ouderwetse winkel in de nieuwste technologie met ouderwetse kwaliteit en service.

Dirk Gently 17-10-2022

Zeer goede website, duidelijke uitleg in de verschillende soorten apparaten, in mijn geval verrekijkers. Door de bomen het bos kunnen zien:-)
Snelle service, prima prijs en goed verpakt.