Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 996 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

pieter 06-10-2022

Verhuur van Canon 5dsr. uitstekend geholpen en uitstekende camera en zorg/controle stof enz

Benny 06-10-2022

Ik heb met deze shop al meerdere malen een aankoop gedaan , het is allemaal goed overzichtelijk en makkelijk te vinden, ook de verzending was op tijd en keurig verzorgd.

Daniël Lippold 06-10-2022

De mensen van en achter Cameranu.nl staan altijd klaar voor goed product advies. Levertijden zijn uitstekend en de website werkt idem. Ik ben erg tevreden, mijn vragen worden altijd beantwoord en bestel dan ook de juiste producten die nodig zijn voor mijn workflows.

Ramon 06-10-2022

Ze denken heel erg met je mee. En de mogelijkheid om iets te reserveren is ideaal, wordt zelden bij andere winkels aangeboden.

MvdBerg 05-10-2022

De levertijd was 2 dagen langer dan verwacht, maar verder was alles weer prima in orde.
Servicegericht gedrag van de medewerkers. Klasse!

Kasper 05-10-2022

Wat ik altijd fijn vind is dat in de winkel personeel met kennis staat en het assortiment op de site groot is. Ik sta ook versteld van de snelheid waarmee online bestelling bij me thuis worden afgeleverd. Als ik me goed herinner zijn al mijn leveringen binnen 1 dag geleverd. De reden waarom ik geen 10 maar 9 sterren geef is omdat ik me graag laat verrassen waarmee de winkel/service me nog blijer kan maken ;-)

DD 05-10-2022

Ik had een draadloze microfoonset gekocht. Ten eerste was het flink goedkoper dan bij andere aanbieders en daarbij kreeg ik ook allerlei gratis extra's zoals een handmicrofoon. Wel had ik het besteld om de volgende dag geleverd te krijgen en ik merkte aan de hand van de verzendinformatie dat dit niet ging gebeuren (en had daar geen bericht van gekregen, ik zag dat het pakket blerf steken).

De volgende dag gebeld en een alleraardigste jongen heeft het voor mij in orde gemaakt. Bleek 1 van de gratis dingen iets langer leverbaar waardoor de hele verzending vertraging opleverde. Tipje dus nog voor Camera.nu dat ze daar wel over informeren. Uiteindelijk kwam de verzending die opeenvolgende dag. En ben er uiterst tevreden mee.

c.vn.brbnt 05-10-2022

Een tijdje geleden keek ik rond voor de aankoop van een 2de hands camera. Ik hield de websites van de gekende grote spelers dagelijks in de gaten, tot ik op een dag op een pareltje stootte bij cameranu.nl. Via de chat werd er snel en correct op mijn vragen geantwoord. Op mijn aangeven werd er een winkelwagentje aangemaakt waar ik zelfs nog kort (enkele dagen) over kon nadenken (gezien ik dergelijke bedragen niet dagelijks uitgeef wilde ik er toch kort over kunnen nadenken).
Na 2 dagen bestelde ik uiteindelijk de camera, inclusief nog een bulk-objectief en bijpassend beschermingsfilter. Het afhandelen van de bestelling ging vlot en een dag later kwam de koerier het pakketje al afleveren.
Alles was netjes en keurig ingepakt in bubblewrap en verpakt in een stevige doos.
Aangezien het over 2de hands materiaal ging ook hier kort nog het volgende over: De camera was brandschoon, en gereset naar de fabrieksinstellingen. Hier werd duidelijk de nodige tijd aan besteed om dit materiaal in de beste omstandigheden opnieuw te koop aan te bieden. Een pluim ook hier voor de mensen die dit achter de schermen voor hun rekening nemen.
Sinds die aankoop heb ik wel vaker iets besteld bij cameranu.nl, steeds tot mijn volle tevredenheid.
Ik kan de winkel dan ook alleen maar ten volle aanraden aan iedereen op zoek naar mooi (tweedehands) materiaal.

Michael 05-10-2022

Traded in several cameras and lenses for newer ones, service was excellent and trade in equitable. Simon in Amsterdam shop took time necessary to assist. Back up support from Urk was fast and kept me up to date. I’ve bought from cameranu in the past and never been dissatisfied. I’ll certainly use them in the future for all my camera needs.

Jos 04-10-2022

Niet alle poste van de bestelling waren op voorraad.
De levering van de niet voorradig post zou 3 werkdagen bedragen. Dit met mijn klant gecommuniceerd. Na drie dagen gemaild wanneer ik de levering mocht verwachten. De levering lag inmiddels in een distributiecentrum en moest alleen nog maar Urk. De volgende de dag zou alles worden verzonden. De volgende dag kreeg ik bericht dat de zending verdwenen was 😳. Wederom mijn klant geïnformeerd dat er vertraging was ontstaan.
Daarna toch maar technisch contact opgenomen met de vraag wanneer ik de levering nu als nog mocht verwachten. Blijkt 5 werkdagen geclaimd door de toeleverancier + 2 werkdagen om het naar mij te sturen. Uiteindelijk werd het alsnog binnen 5 dagen geleverd. De wel op voorraad zijnde producten zijn tussentijds , op mijn verzoek,aangetekend verstuurd.
Voor de nalevering zijn geen extra bezorgkosten in rekening gebracht.

Over het algemeen altijd erg tevreden over CameraNu, deze keer iets minder. Maar toch nog een "8", omdat ik weet dat dit een uitzondering was.

Bill Holtrop 04-10-2022

Duidelijke omschreven artikelen. Goed en snel contact met een vriendelijk team. Een duidelijke shop voor de fotograferen. Als hobby of als professioneel, het maakt niet, uit je krijgt professionele advies. Eens gekocht bij Cameranu, is altijd terug komen. Het is net als een magneet: je laat Cameranu nooit meer los.

Bekedu 04-10-2022

Duidelijke website. Bestelling de volgende dag geleverd, zoals beloofd. Apparaat werkt prima.

ruju 04-10-2022

CameraNU.nl heeft een prima assortiment, niet alleen de geijkte bekende merken, maar ook diverse minder bekende merken en producten. Daarbij zijn ze meestal scherp geprijsd. Over de service niets dan lof. Heb onlangs een occasion aangeschaft, maar die viel erg tegen. Na overleg kon ik dit artikel retourneren. Binnen een paar dagen was dit geregeld en het betaalde bedrag terug gestort.

cjh Lamberts 04-10-2022

Ik als amateur fotograaf kom en koop graag bij cameranu omdat de verkopers veel kennis van zaken hebben en je altijd een goed advies geven omtrent je te kopen product.
En de koffie staat altijd klaar in Apeldoorn.

Kris 03-10-2022

Ik koop graag bij Cameranu omdat ik daar altijd goede adviezen krijg. Ik bel ook weleens telefonisch en denken ze mee in oplossingen. Goeie prijs en snel handelen.

Gert 03-10-2022

Div. accessoires gekocht voor de Canon Eos R7.
Ruime keus en snelle levering, al jaren klant bij Camera Nu en nog nooit teleurgesteld.

Alain 03-10-2022

héél overzichtelijke shop. een fantastische keuze aan héél mooie prijzen. snelle service en levering. Gewoonweg fantastisch

Jan v Herk 03-10-2022

Cameranu Eindhoven
een toplocatie met super vriendelijk personeel, die mijn camera zeer netjes en toppie hebben gereinigd !
en zeer goede voorlichting hebben gegeven over de instellingen hoe voor wat voor opnames !
Ben je op zoek naar een goede Camera ga dan naar Cameranu te eindhoven !

André Brasse 03-10-2022

Ben naar de winkel in Groningen geweest om meerdere redenen. Lens reparatie, sensorreinigingsmateriaal, een draagsysteem voor mijn camera en lensinfo voor mijn aanstaande trip naar Nepal, Mount Everest base camp. Ben zeer goed geholpen en oprecht. Kreeg goede deskundige informatie of waar nodig werd het opgezocht. Complimenten voor de hulp. Ook voor het toiletgenruik waarvoor zelfs het pand ernaast moest worden geopend.

Els 03-10-2022

Grote voorraad, snelle levering en zeer behulpzaam als je vragen hebt. Er wordt snel gereageerd op je vragen en er worden goede oplossingen geboden.

K.Brouwer 03-10-2022

Erg tevreden met mijn nieuwe lens en wat ik erg goed van jullie vind dat alles klopt wat beloofd is zoals de levertijd en
wat ik heel goed vind is dat ik na de aanschaf van de macrolens even daarna ook een startcursus gratis wordt aangeboden.
Dat is erg prettig om op deze manier te leren werken met mijn nieuwe lens,

Bas 03-10-2022

Snelle service! Goede voorraad in de winkel. Advies gekregen over de drie GoPro modellen die worden aangeboden. Ik kon de GoPro daarna snel meenemen en deze werd ook ingepakt als cadeau.

Elton Bos 03-10-2022

Ontzettend fijne shop. De beste die er is. Zeer klantvriendelijk en werknemers met heel veel kennis van zaken.
Ik ben fantastisch geholpen door meneer De Vries van de klantenservice!! Ook toen ik tot 2x toe een verkeerde bestelling doorgaf maakte hij dit direct in orde. Wat een fijne snuiter is dat.

Bertlk 02-10-2022

De keuze is groot.
Alles snel in huis
Makkelijk zoeken en bestellen.
Altijd heel goed geholpen door kundige mensen.

Dimi 02-10-2022

Ik heb voor CameraNU gekozen omdat deze shop als een van de weinige nog een originele screenprotector voor mijn Nikon aanbood, en ook voor een goede prijs.

Ik zou zeker weer bij CameraNU kopen!