Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

AAJ P 26-09-2022

Helaas door een foutje in het bestelproces werd de bestelling te laat verwerkt. Maar na een telefoontje werd het recht getrokken en was de bestelling afgelopen zaterdag afgeleverd. Een paar dagen later dan verwacht maar ik had dat wat ik besteld had pas na zaterdag nodig

Aaankoop camera na inruil. 26-09-2022

Een duidelijke website, een grote keus aan camera's ook occasions.
Goede mogelijkheid tot inruil en een eerlijk inruil bedrag.
Duidelijke email correspondentie over inruilen en aankoop.

Sturm 26-09-2022

Site werkt prima . ik heb bij cameranu.nl besteld vanwege mijn ervaring uit het verleden. Het is een prettige winkel met goed advies. Door mijn vertrouwen durfde ik er ook nu tweedehands iets te bestellen. Het tweede hands artikel voldeed aan de beschrijving en was netjes ingepakt. Enige minpuntje was dat het glaswerk heel erg vies was. ik heb het schoon kunnen maken en het was zoals in de beschrijving stond optisch geheel in orde. Maar ik schrok er wel even van.

Dennis 26-09-2022

Erg duidelijke produktomschrijvingen, goede prijs/ kwaliteitverhouding. Snelle levering. Overzichtelijke website

Stijn 25-09-2022

Snelle en overzichtelijke levering. Via de link kun je makkelijk zien waar je bestelling zich bevind. Vervolgens was er een klein foutje met de levering wat daarna uitstekend is opgelost door de klantenservice. Uitstekende service!!

lee belaen 25-09-2022

Door een miskoop ( mijn fout voor alle duidelijkheid ) kon ik het item terugsturen en ruilen voor een ander.
vriendelijk en snel contact per email.

Arnold Peek 25-09-2022

Vanuit de webshop een op=op artikel besteld, na ontvangst miste er een onderdeel dit via de whatsapp service gemeld en er werd direct actie ondernomen door het missende onderdeel direct te versturen. Top service waar anderen nog een puntje aan kunnen verbeteren.

Dico_Kr 25-09-2022

Prima voorlichting over wat ik wilde bestellen en de accessoires die ik daarvoor nodig had.
Ik ben erg blij met mijn Benro filters!
De Set is prijzig, maar brengt waar voor zijn geld. Intussen flink wat foto's, nacht en overdag, ne gemaakt.

Felipe 25-09-2022

I chose the shop because it had the camera I was looking for, but I had to do some changes to the purchase, and it was the best customer experience I had in a long time. A lot of points of contact were possible, phone, WhatsApp, they always knew who i was and what i did in the previous phases of the purchase, no need to tell the story all over again. I was talking with real people who were giving their authentic opinion instead of pushing products and were super friendly.

Ferry Horváth 24-09-2022

Achteraf gezien een waardeloze inruilprijs. Ik wacht nu nog op een prijsopgave van de magnetische verloopringen.
Ben benieuwd wanneer ik deze krijg zodat ik eindelijk de nieuwe filterset kan gebruiken

M v beusekom 24-09-2022

Geweldige service bestelling netjes afgeleverd aan de deur super firma en super klantvriendelijk

Peter 23-09-2022

Deze shop heeft alleen maar artikelen van goede kwaliteit. De levering is snel en conform de afspraak, en prijs kwaleit verhouding is heel goed.
Ik raad iedereen aan om naar deze site te gaan, en je artikel te kopen.

De jong 23-09-2022

Een aanrader voor als je snel iets in huis wil hebben als de spullen op voorraad zijn. Besteld, betaald en de volgende dag had ik hem in huis. Weinig gedoe voor mij dus.

Hendrik 23-09-2022

Het artikel kon niet direct geleverd worden, maar kreeg direct een mail hierover wanneer het product wel geleverd kon worden. Binnen de gestelde termijn in de mail werd het product snel en correct geleverd. Erg tevreden met de service en levering!

Yvette van Bommel 22-09-2022

Fantastisch geholpen bij CameraNU Apeldoorn met het inruilen van mijn oude camera’s en lenzen en de aanschaf van nieuwe Nikon Z9 en bijbehorende lenzen. Snel duidelijkheid over de inruil en een zeer professioneel advies wat betreft de nieuwe apparatuur. Vooral eerlijk advies en goede service, wat ik zeer waardeer.

Dirk 22-09-2022

goede beschrijving van de artikelen en een zeer snelle verzending en levering naar Belgie.
Artikel besteld om 23u48 en om 11u geleverd !!!

prima

h lensink 22-09-2022

meer dan prima sevice en bezorgen en prima kwaliteit product . meer dan te vreden

Louis 22-09-2022

Nikon aculon verrekijker gekocht de website geeft een heel accuraat de eigenschappen weer
op basis van die gegevens en een klein onderzoek was de beslissing zorgvuldig genomen

Roel Lemstra 22-09-2022

Mooie webshop en overzichtelijk.
Goede prijs- kwaliteitverhouding.
Snelle levering.

Raini 22-09-2022

Groot assortiment en ze komen hun afspraak prima na. Levering was op tijd. Alles ziet er keurig uit. Prima webshop.

Ruud Zonneveld 22-09-2022

Gevonden en besteld wat ik had gezocht, helaas liet de bezorger het afweten, pakje weg. Dit aan CameraNU gemeld, zonder enige wantrouwen werd het pakje nogmaals en direct verstuurd. SUPER
Maar plots stond de bezorger voor de deur, het 1e pakje was terecht, meteen gemeld aan CameraNU, en konden ze het 2e pakje nog retour melden. Kortom wat een super service van CAMERANU.NL
Groetjes en nogmaals bedankt,

Eric Tjon Sie Fat 21-09-2022

Goed en mooi artikel. De beste aanbieding die ik kon vinden. Goede informatie en bijzonder snelle
bezorging.

Tineke van der Donk 21-09-2022

Zeer deskundige vriendelijke en vrolijke medewerkers. Ze nemen de tijd voor je in de winkel maar ook via de telefonische klantenservice. Altijd goede en eerlijke uitleg over de producten die ze verkopen.

Els 20-09-2022

Duidelijke site, waarop je snel je keuze kunt maken. Bestelproces is eenvoudig. Andere dag het bestelde product al binnen. Kortom een site die werkt naar behoren en het bestelde product binnen 24 uur in huis. Ik werd er blij van.

Kiyan-Dean 20-09-2022

Vriendelijke dame aan de telefoon gesproken, en ze heeft meteen een goede oplossing voor mijn bestelling gezocht en gedaan! De bestelling, de DJI mini 3 pro in goede orde ontvangen. Erg tevreden met het product en de goede service...