Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1072 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fam roos 05-09-2022

Duidelijke website waar je snel kan vinden wat je zoekt. Snelle levering en een goed werkende nieuwe batterij ontvangen.

Martijn 05-09-2022

Als een van de weinige (online) winkels hetgeen dat ik zocht op voorraad. Duidelijke website, supersnelle bezorging ('s ochtends besteld, 's avonds in huis!). Voortgang verwerking bestelling en bezorging helemaal goed. Artikel goed verpakt.

Roos 05-09-2022

Duidelijke website, super bezorging (zondag besteld, alsnog maandag in huis!). Camera + rugzak waren netjes verpakt. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail van je bestelling!

Arthur 05-09-2022

Goede en snelle levering. Verrekijker voldoet aan alle wensen en is goed af te stellen.
Dit was een kado voor mijn kleinzoon en deze is er helemaal gelukkig mee. Goed verpakt product

Het betrof een accu voor een Nikon camera 05-09-2022

Ik heb een paar keer contact met jullie opgenomen over hetzelfde product en alle keren zeer correct te woord gestaan zowel over het product als aanbeveling van het artikel

Jos Baars 05-09-2022

Olympus lens gekocht nav cashback actie.
Lens besteld/betaald en ontvangen echter niet direct de cashback geclaimd ivm verjaardag van ontvanger (mijn vrouw) ivm verrassings effect.
Cashback actie is nu van de site verwijderd, kan niets terugkijken en ook Olympus heeft inmiddels de actie verwijderd.

J Tegels 04-09-2022

Deze webshop al vaak gebruikt, altijd goede betrouwbare winkel geweest met goede prijzen en vlotte levering inclusief goede service.

Super winkel 04-09-2022

Al een tijdje ben ik op zoek naar een verrekijker. Ik heb meerdere sites en winkels benaderd. En uiteindelijk heb ik voor Cameranu gekozen, omdat zij kennis van zaken hebben. Zij geven helder uitleg en proberen het beste voor jou uit te zoeken.

Jansen-Klappe 04-09-2022

Werd vakkundig geadviseerd en ruim de tijd om de verschillende merken op locatie uit te proberen.

Mike 03-09-2022

Het product wat ik had besteld, was vergeleken met andere webwinkels een stuk goedkoper. Tevens sneller levering

Meijer 03-09-2022

Bij CameraNU.nl een DJI Care Refresh 1-Year Plan voor mijn nieuwe DJI Mini 3 Pro gekocht.
CameraNU.nl bood dit aan voor de laagste prijs.
Bestellen ging eenvoudig, afhandeling van de bestelling ging vlot, ik werd keurig per mail op de hoogte gehouden van de voortgang.
Volgende dag werd het pakje al bezorgt.
Helaas werkte de code niet, hierover gebeld en keurig geholpen. Lag niet aan CameraNU.nl maar is uiteindelijk opgelost door DJI service Nederland.
Aanrader!

Hans 03-09-2022

Zeer goede informatie, het personeel neemt de tijd voor je. En natuurlijk het belangrijkst: goede kwaliteit. De occasion camera en lens die ik kocht zagen eruit als nieuw, en, zo blijkt na een week, zijn ook als nieuw.

Tim Voortman 03-09-2022

Had wat besteld waar de levertijd niet van bekent was.
Werd elke maand netjes op de hoogte gehouden of er al wat bekent was.
Toen het wel op voorraad was kreeg ik er ook netjes een mail over en werd meteen uitgeleverd.

Erg te vrede over de gang van zaken.

Victor 02-09-2022

Ik ben een analoog fotograaf,en het is niet altijd makkelijk om specifieke spullen te vinden.
Bijvoorbeeld een verloopschroef van het vooroorlogse statief-formaat naar de reguliere.
Ik was in goede hoop gaan googlen of zoiets bestond,en hoopte het wellicht aan te treffen in de VS of Azië.
Niets was minder waar,gewoon bij een fotozaak in Nederland.
Dankzij het balhoofd en flitsschoen kan ik nu een vooroorlogse camera gebruiken met ouderwetse flits.

Ralf 02-09-2022

Prima gemiddeld online shop

Kocht iets, dat ging kapot, stuurde terug, kreeg geld terug. Prima
Wel retour porto a 8 euro voor klant.

Hugo 02-09-2022

In tegenstelling tot vele andere aanbieders heeft Cameranu deze oplader (voor DJI mini 3 pro) wel nog op stock. Vlot besteld zonder poespas, snel geleverd en correcte prijs.

Henk S 02-09-2022

Enkele keren iets besteld, volgende dag in huis, prima. Op de site kun je snel vinden wat je zoekt. Vragen over bepaalde producten via mail aan de klantenservice werden snel beantwoord en de gevraagde info was to the point.
Ik ben overgestapt naar CameraNu omdat ik in toenemende mate ontevreden was over mijn vorige leverancier, met name de laksheid van klantenservice. Mijn recente ervaringen waren een verademing!

Nicole 02-09-2022

Overzichtelijke website, goede prijs en snelle levering. En heel blij met de bestelde printer.

Alex 02-09-2022

Veel gezocht naar mijn artikel. en dus ook veel op leverancier gezocht. CameraNu kwam er als goedkoopste, maar ook met de beste beoordelingen uit. Bestelling, levering en verdere afhandeling ging zoals je mag verwachten (maar helaas niet altijd krijgt) (hier wel). Mijn Conclusie; prima site, prima prijzen en zeker goede afhandeling.

Mevrouw 02-09-2022

Prettige ontvangst. Snel en vakkundig geholpen.
Service bij vaste klandizie
Heldere uitleg.
Winkel zeer ruim gesorteerd, prettige wachtruimte met coffee corner.

Aart 02-09-2022

Vlot te woord gestaan. Deskundige uitleg.
Doet wat je vraagt. Bij verzending zeer zorgvuldig verpakt.

S. 02-09-2022

Chille klantenservice, chille communicatie en producten voor een chille prijs. Super chill.

kape 02-09-2022

Heb voor deze shop gekozen omdat zij op dat moment de Z30 camera op voorraad hadden , en deze zeer snel verstuurd hebben. Dus goede sevice en ben tevreden.

F.reitsma 01-09-2022

Heb in verleden div. dingen gekocht en was zeer tevreden.
Heb in aug.2022 een foscam nvr recorder gekocht.
ging al fout bij met bezorging had gekozen voor afhaal punt zij er twee in het dorp maar werd bij verkeerde afgeleverd.
En dan de bestelling deze was al gebruikt bon van vorige bestelling zat er bij apparaat werkte niet, maar was wel naar mij verzonden.
Ik vind dat het eigenlijk niet moet kunnen.
Ben apparaat zelf naar Urk terug gaan brengen en geld zou terug gestuurd worden.
Had betaald met paypal maar gevraagd om terug te storten op eigen bank rekening die is genoteerd maar toch naar paypal gestuurd.
Ik ben wel teleur gesteld in Cameranu.
Controle zou beter moeten.

JohnD 01-09-2022

Omdat ik heel erg tevreden ben met mijn DJI mini 3 pro (ook bij deze winkel gekocht) en deze daarom veel gebruik had ik behoefte aan een tweede accu. Het bestellen van deze accu via de site van camera.nl ging gemakkelijk en de accu had ik de volgende dag in huis. Goede, betrouwbare service.