Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

U. van der Zalm 20-09-2022

Snelle levering van mijn product. Snel telefonisch contact met een prettige afhandeling. Zeker aan te bevelen.

CeeKaa 20-09-2022

Levert precies wat ik wil en op tijd. Product is van goede kwaliteit. Volgende keer kom ik terug voor lensdoppen.

anoniem 19-09-2022

Ik bestelde iets en er stond gewoon dat het op voorraad was. Ik had het nodig voor school! Uiteindelijk 1,5 week op gewacht met elke dag een andere bezorgtijd…

Henk van Beek 19-09-2022

Krijg boek binnen met omgevouwen hoek . Vindt dit zeer slordig. Neem aan dat jullie dit met de nodige zorg inpakken.
Zo lijkt het en gebruikt boek.

Hans 19-09-2022

Snel mijn bestelde camera binnen een dag ontvangen. keurig en goed verpakt.

Peter 19-09-2022

Zeer vakkundige en behulpzame klantenservice, snelle levering, goede producten

Sebastian hoefs 19-09-2022

Prima service, website overzichtelijk en s'avonds besteld volgende dag in huis👍

Bas 19-09-2022

Eerst naar Amsterdam geweest om ass te kopen maar daar ging iets mis.
Thuis gekomen kwamen we ee achter dat dit niet op het toestel kon.
Toen Urk gebeld en daar zijn we heel goed geholpen met het probleem.
Ik geef Urk een dikke dikke 10 plus en meer,ze hebben ons zo goed geholpen met alles.
Groeten Bas H te A

Molegraaf 19-09-2022

In de winkel geweest.
Had plannen een nieuwe camera aante schaffen.
Van Ede naar Apeldoorn gereden.
Beetje teleurstellend
verkoper ongeïnteresseerd .
Nam niet moeite iets te laten zien.
Erg jammer.
Heb niks gekocht.
Ga wel ergens anders kijken

Rondeboom 19-09-2022

Concurrerende prijzen, supersnelle levering en de verrekijker bevalt op alle fronten!

Pascal 18-09-2022

Vriendelijke en geduldige verkoper met verstand van zaken. Probeerde goed te luisteren naar onze wensen en daarbij te zoeken naar de camera die bij onze wensen past. Geen verkooppraatje maar vanuit de praktijk en met de juiste argumenten.

Maar waarom geen 10 vraag je je dan misschien af… Dit heeft meer met de uitstraling van de winkel te maken, zou gaaf zijn als de winkel (A’dam centraal) iets meer een beleving is, mijn inziens is er echt iets gaafs van de winkel te maken waarbij je echt weg gaat met de totale WOW ervaring!

Technische uitleg top, personeel vakkundig, beleving in de winkel voor verbetering vatbaar

Yvonne 18-09-2022

Goede prijs/kwaliteit, goede service, al jarenlang. Dus dan blijf je graag klant

Cindy van der Heiden 18-09-2022

Al jaren vaste klant bij de locatie op de Gordelweg in Rotterdam. Leuk ervaren klantvriendelijk team met kennis. Kom aleen nog maar hier voor mijn gear.

Steven 17-09-2022

Groot aanbod en snelle service. Vriendelijke klantenservice en in de fysieke winkels professioneel advies en de werknemers nemen de tijd voor je.

Al bij al een super fijne winkel!

Mirjam Fahner 17-09-2022

De site is ontzettend gebruikersvriendelijk, heel netjes en geordend. Daarnaast is het contact en levering heel goed geregeld. CameraNU komt z’n afspraken na, de dag na bestelling was de camera binnen. Goed ingepakt, onbeschadigd, helemaal compleet!

M van Doorn 16-09-2022

Ben ondanks wat eerste strubbelingen (had een dag voor dat ik de winkel ging bezoeken contact gehad of het product aanwezig was en dat ik advies wilde, op de dag zelf bleek de deskundige telefonisch dienst had en mij in de winkel niet kon helpen) na aandringen toch telefonisch goed geholpen. Medewerker in de winkel gaf bij zijn eerste zin al verkeerde info. Maar goed toch een 9 omdat het netjes is opgelost. Daarbij heb ik de bestelling netjes geleverd gekregen.

Lucia 16-09-2022

Duidelijke site
Transparant in kosten van aankoop
Vlotte afhandeling
Snelle service

hein van Bakel 16-09-2022

Een Blackrapid Double Breathe camerariem gekocht bij Cameranu in Eindhoven. Alles werd me perfect uitgelegd (men nam er de tijd voor) terwijl het toch redelijk druk was in de winkel. Product doet helemaal aan de verwachting zoals men mij het vertelde. TOP.

Alexandre Junquilho 16-09-2022

Bought occasion samyang lens and went as described, in very good shape. Love the service from cameraNu and the lens.

William 16-09-2022

Meer dan goede service. Aardig vakkundig personeel. In alle rust werd de camera en de accessoires uitgelegd. Het betrof een schaars artikel, maar ik hoefde niet gelijk te beslissen.

Arie 16-09-2022

Uitstekende service en afhandeling! En super snel geleverd.
Door de breekbaarheid van de bestelling super goed en veilig verpakt. Door mijn werk als chauffeur zie ik dat namelijk nog al eens de mist in gaan bij andere bedrijven. Zal dan ook niet schromen om nogmaals te bestellen.

Esther 16-09-2022

Ik bestel graag bij deze winkel. Spullen zijn snel in huis en het is prettig om ergens te bestellen waar zoveel vakinhoudelijke kennis aanwezig is.

Peter Bijkerk 16-09-2022

Ik was op zoek naar DJI Mini 3 Pro Fly More. Cameranu.nl bleekt als enige nog voorraad te hebben en snel te kunnen leveren. Volgende dag al in huis. Ongeduldig als ik ben was ik hier uiteraard heel blij mee.

Tom van der Schee 16-09-2022

Topzaak, zij hebben erg veel kennis van zaken en zijn bijzonder vriendelijk. Wim bedankt.

Lucia Bakelaar 15-09-2022

Fijne ondersteuning en snelle levering.En onder de indruk van de camera, super ding!