Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter Bijkerk 16-09-2022

Ik was op zoek naar DJI Mini 3 Pro Fly More. Cameranu.nl bleekt als enige nog voorraad te hebben en snel te kunnen leveren. Volgende dag al in huis. Ongeduldig als ik ben was ik hier uiteraard heel blij mee.

Tom van der Schee 16-09-2022

Topzaak, zij hebben erg veel kennis van zaken en zijn bijzonder vriendelijk. Wim bedankt.

Lucia Bakelaar 15-09-2022

Fijne ondersteuning en snelle levering.En onder de indruk van de camera, super ding!

Rob Heida 15-09-2022

Aanschaf Canon EOS R7 met kittens 18-150 mm. Professioneel geholpen en uitstekend advies. Later terug om nog wat advies te krijgen over canon app’s. Wederom goed geholpen. Uiterst tevreden over camera en winkel

Henk Mostert 15-09-2022

Een winkel waar je vriendelijke en goed geholpen wordt. Deskundig personeel en zonder langd te wachten.

Stryda 15-09-2022

Goede verpakking. Levering zoals beloofd. Echt top. Eerste keer dat ik met cameranu zaken deed en heb er totaal geen spijt van. En nee, ik ben niet snel van de 9 of 10 dus dit is echt al heel hoog voor me. Ik kom zeker terug.

Leonie 15-09-2022

Afgehaald, service was tot aan de kofferbak. Ze hebben zelfs even geholpen met tillen in de kofferbak.
Mooie winkel in Groningen, ik was er nog niet eerder geweest maar een walhalla voor camera liefhebbers.
Goeie lokatie, je hoeft niet de drukke stad in.

Christophe 15-09-2022

Levering zoals altijd compleet, snel en goed verpakt.
Men weet waar men het over heeft, eea wordt voorzien van goede adviezen

Ron 15-09-2022

Het product bleek niet goed te functioneren. Deze retour gezonden, netjes afgehandeld, en zeer snel retourbetaling ontvangen. Jammer dat de retourkosten niet vergoed werden, ondanks dat dit bij een defect product verplicht is.

Henk van Dam 15-09-2022

Kwam op de site en was zeer overzichtelijk en dat sprak mijn aan alles goed omschreven fijn om op jullie site terecht te zijn gekomen!

Baggerman E.J. 15-09-2022

Men word netjes te woord gestaan alleen het verbaasd mij dat men het woord je vaak gebruikt en niet met u de mensen aanspreekt, verder is men heel correct daar kunnen veel firma,s nog wat van leren. Dat ik voor deze firma gekozen heb komt gewoon omdat men veel kan leveren.

W Bonestroo 14-09-2022

Geweldige winkel met een uitstekend assortiment en vriendelijk en professioneel personeel.

Kat 14-09-2022

Ik ben heel tevreden. Ik had om uitleg gevraagd, en direct een antwoord gekregen. Zeer snelle levering, het ging om een 2de hands product, en is in perfecte staat geleverd.

Macplox 14-09-2022

Accurate beschrijving van het product. Redelijke termijn om e-mails te beantwoorden. De stock count per winkel is echter niet correct en daarom is de vooropgestelde leveringsdatum niet in overeenstemming met de werkelijkheid.

Jordy 14-09-2022

Er werd snel en vriendelijke geholpen
Veel kennsen over de vragen die ik hat en werd goed uit gelecht hoe alles in elkaar zat

Ook heel fijn dan je online zo wel in het echt het helen assortiment kunt bekijken en vraagen kunt stellen

Fred 14-09-2022

Waren op zoek naar daglicht lampen, kom je eigenlijk terecht bij de betere zaak met kennis van studio fotografie. Wederom fijn en goed geholpen en natuurlijk een goede aankoop gedaan!

Ed 14-09-2022

Helaas is van mijn diascanner het diaraampje zoek geraakt. Zonder kosten twee diaraampjes opgestuurd. Dat is nog eens services!!!!
Nogmaals dank.

Henri 14-09-2022

Ik kom al jaren in deze winkel in Eindhoven en de behandeling is altijd OK. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Geen overdreven gedoe, maar gewoon echt gemeend vriendelijk. Dat vind ik prettig.

Leo 13-09-2022

Enkele weken gelden een Think Tank Retrospective 5 tas gekocht nadat er een goede uitleg was gegeven over de voor- en nadelen van de diverse tassen. De tas intussen een tijdje uit kunnen proberen en de gegeven info klopt. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met deze winkel. Vakkundig advies en een gezellige sfeer in de winkel.

Elias 13-09-2022

Klein onderdeel besteld voor mijn camera statief.
Na wat vertraging van de levering goed afgeleverd thuis.
In de tussentijd perfect geholpen door de medewerkers.
Al met al prima verlopen.

Joop 13-09-2022

Jongstleden tijdens vakantie een probleempje met de camera. We waren in de buurt van urk en meteen telefoontje gedaan naar CameraNU met de vraag of ik hiervoor langs kon komen. Dit was geen probleem. Daar aangekomen werd ik superfijn behandeld en het probleem opgelost zodat ik gewoon weer foto’s kon maken tijdens de vakantie. Dank je wel voor de fijne service

Richard Lindsen 13-09-2022

Goede service en prima prijs kwaliteit verhouding.
Ook de klantenservice is zeer goed en snel.
Ruim assortiment en snelle verzending.

Eindhoven en online 13-09-2022

I really liked working with camernu.nl on my order. As most of the times I have short turn around for getting my gear to my house I could say that they deliver faster and offer great support. The instore experience is also nice as the gear is displayed in such a way that I can look at complementary products that will fit I all-ready have. Meaning one does not get lost between everything.

B.J. Carmiggelt 13-09-2022

De shop in Apeldoorn is groot en mooi ingericht, wat het gevoel geeft om eens lekker "rond te neuzen". Maar nog belangrijker is dat je geholpen wordt door deskundig en vriendelijk personeel.
Er wordt alle tijd vrijgemaakt om je van adviezen te voorzien bij de aanschaf van artikelen. Ook wordt er op gewezen dat de aanschaf van een bepaald accessoire soms overbodig is, omdat er ook andere oplossingen voorhanden zijn.

Symen 13-09-2022

Overzichtelijke webshop.
regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen (laatste aankoop een Sirui tripod)
En daarna snelle (next day) levering, als beloofd.
Degelijk verpakt