Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1020 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pascal 27-12-2022

Alles is vlot verlopen. De levering in België was ook snel. Geen enkel probleem te melden en de prijs was goed.
Een site om bij te houden voor latere andere aankopen.

Thees 27-12-2022

Ook al eens langs geweest in Apeldoorn. Zeer vriendelijk geholpen. Het duurde even voor ik mijn kerstpakket rond de DJI mini 3 kreeg maar uiteindelijk wel op tijd. Kreeg ook nog een aardige korting.
Mijn zoon komt hier ook regelmatig.

Lino Weytjens 27-12-2022

Top shop
Toffe verkoper
Heel goede service
Een echte aanrader en waar voor je geld
Keep up the good work

Fija 27-12-2022

Via mail had ik een vraag gesteld over een product. Ik kreeg snel antwoord met nog wat tips, hierdoor werd mijn keuze makkelijker. Nadat de bestelling was geplaatst, kreeg ik het na 2 dagen binnen. Super geholpen 👍🏻

Agnes 27-12-2022

Genoeg keuze, uitgebreid zoeken. Productomschrijving en specificaties zijn helder.
Niet alleen camera's maar ook lenzen en accessoires

Olivia 27-12-2022

Super fijn bedrijf! Had al maanden niet mijn censor laten reinigen en dat was te zien. De medewerkers waren zeer vriendelijke. Hij bood uiteindelijk aan om dit gratis voor mij te doen omdat mijn tegoedbon voor gratis reinigen verlopen was. Ik kom snel weer terug :)

Saskia 27-12-2022

Servicegericht en de producten kunnen super snel opgehaald worden in de vestiging naar keuze

Funis 27-12-2022

Afgelopen dagen twee mooi Nikon Z lenzen gekocht. Ondanks de kerstdrukte werden ze de volgende dag al bezorgd .... ook nog eens aangetekend verzonden en dat zie je niet vaak. Zo weet je als koper dat er een bewijs is of een product al dan niet is geleverd en dat kan je bij dit soort prijzige items best gebruiken. De prijsstelling is ook nog eens prima en dat controleer ik uiteraard altijd op Kieskeurig.nl.

R.G. de Ridder 27-12-2022

Voor een nieuwe camera gekeken in de winkel Rotterdam Noord.
Ik had online een inruil voorstel gekregen en heb mijn camera dan ook meegenomen. Na inspectie werd mij het hoogste bedrag geboden en ben ik overgegaan tot aanschaf.

Zeer professioneel en vriendelijk geholpen. Ik kan deze winkel iedereen aanraden.

Verweij 27-12-2022

Ik ben in de vestiging in Amsterdam geweest.
Eerste goede punt is dat het heel makkelijk te bereiken is.
Het personeel is klantvriendelijk, eerlijk en behulpzaam.

Emiel 27-12-2022

Nog snel even een Canon Battery Pack LP-E17 aangeschaft voor de kerst.
Besteld en de volgende dag geleverd. TOP!!
De Battery Pack van Cameranu.nl was ook nog eens een van de goedkoopste van Nederland.
En wat ook belangrijk is GEEN VERZENDKOSTEN!!

robert den bremer 26-12-2022

De site is heel duidelijk. De bestelling overzichtelijk en transparant. De levering was zoals afgesproken. Niets op aan te merken.

Estelle 25-12-2022

Ik had nieuwe sticky mounts voor mijn GoPro nodig, en weet uit ervaring dat de service van cameranu top is. Hierdoor een logische keuze om ze hier aan te schaffen.

Stijn Henderieckx 25-12-2022

Zeer goed en veilig verzonden… veel opgeblazen plastic tegen de schokken tijdens reis naar hier. Top zeer tevreden!

Edward 25-12-2022

Voor de Kerst op zoek naar een digitale fotolijst. Er kwam bij de selectie op de site een DEMO naar voren, scheelde de helft van de prijs. Deze besteld en keurig op tijd geleverd. Wat nog belangrijker was, het demo artikel was niet van nieuw te onderscheiden. Inmiddels via de Frameo app verschillende foto/s geüpload. Werkt perfect, vandaar een dikke TIEN.

fotoarchiefassen.nl 25-12-2022

Mooie site. Duidelijke voorwaarden. Ruim assortiment. Goede service bij vragen over product. Meer is niet nodig. Heel simpel eigenlijk.

Bernus 24-12-2022

snelle levering en voldoende uitleg. Vragen werden gesteld in de winkel in Antwerpen en de bestelling via de site.

Jetske Hoekstra 24-12-2022

Camera nu.nl gelijk kunnen komen om de vlekken op de lens te verwijderen! informatie gevraagd voor een nieuwe camera waar ruim de tijd voor is genomen, de juiste camera die bij mij past! en met de juiste informatie op zak, heb later naar de klantenservice gebeld voor bestelling camera, waar ze mij heel goed mee hebben geholpen. alles is keurig netjes bij mij thuis afgeleverd! ik ben dus een zeer tevreden klant, over CameraNu.nl Urk. ik ben super blij met de tijd en hulp die jullie mij hebben gegeven !

Erwin 24-12-2022

De webwinkel heeft een ruime keuze aan kwalitatief goed materiaal. Dat wat besteld is wordt snel thuisbezorgd. De mensen die er werken zijn zeer klantgericht. Bij vragen reageren ze snel en op een prettige manier.

S. van den Hoek 24-12-2022

De shop toevallig aangetroffen op internet. Twee pakken print papier besteld omdat ik het nodig had. Met verzending zou het precies op tijd binnen komen. Helaas wil dit bedrijf een handtekening voor ontvangst. Omdat ik onverwacht weg moest, was ik bij levering niet thuis. Door drukte bij Post NL vandaag pakketje pakketje op kunnen halen. Te laat dus. Normaal kan het gewoon bij de buren worden geleverd. Ik koop hier dus niets meer

Jos 24-12-2022

Duidelijke informatie over de bestelling. Uitstekend (beschermd) verpakt. Levering op tijd en alles prima in orde

Sebas 24-12-2022

1 klein SD kaartje kan ook in een envelop door de brievenbus. Nu echt in een grote doos, af te halen bij postservice

Jannet Bolhuis 24-12-2022

Via de online winkel heb ik mijn product gekocht en ik kon hem halen in de winkel in Groningen. Binnen een half uur kreeg ik al bericht dat hij klaar lag. Voor de deur kon ik mijn auto kwijt en in 2 minuten stond ik alweer buiten. Met het voor mij bestelde product. Super snel! Ik ging altijd naar de concurrent, maar dat is nu voorbij.

Mandy 23-12-2022

Super! Goede en fijne klantenservice ook. Het product was heel snel geleverd.

Ewald Bos 23-12-2022

Mooie nette shop, alles netjes in kasten uitgestald en nette service van de medewerker, hielp mij goed en vertelde mij veel over het product