Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan Stel 04-01-2023

Cameranu is al jaren een uitstekende fotografie/film winkel. Ze zijn snel, de voorraden zijn accuraat, ze leveren volgens prognose en de service is uitermate prettig. Het team neemt de tijd om vragen te beantwoorden en is gedegen en professioneel.
Ze zijn een absoluut betrouwbare en secure aanrader!

Arnold 04-01-2023

Cameranu.nl is dé website waar ik altijd slaag voor alles op fotogebied. Nieuwe apparatuur en accessoires, maar ook inspiratie en kennis haal ik gemakkelijk op van de website. De kwaliteit ligt uiteraard in het top assortiment, maar vooral ook in de ruime informatie over de producten, compatibiliteit en toepassing. Daarnaast zijn prijzen bijzonder gunstig en zijn ook 2de hands opties beschikbaar. Levering is bijna altijd 24 uur, dus ik wacht nooit lang om mijn nieuwe 'speeltje'. Ik zou graag eens een winkel bezoeken, maar ben zo tevreden met de online experience dat het daar nog niet van is gekomen.
PS. Weet je wat ook super is: alle transacties zijn in je account te vinden. Dat is vooral handig als je uitrusting gestolen wordt en je bonnen nodig hebt voor de verzekering. Dat overkwam mij dus 3 maanden geleden.

Annemieke Hoozemans 04-01-2023

Ik ben meer dan 100% tevreden over CameraNU.nl.
De site is zeer gebruiksvriendelijk. Wel heb ik één tip. Vermeld bij digitale camera's de artikelen die niet worden meegeleverd, die nog afzonderlijk gekocht moeten worden, zoals bijvoorbeeld een geheugenkaart en een interfacekabel om de camera op de computer aan te sluiten. Ik heb die artikelen telefonisch nabesteld en daarbij heb ik uitermate vriendelijke en technische ondersteuning gekregen. Bij deze nabestelling was ik werkelijk onder de indruk van de service. Bijzonder.

Le Ma Khe 04-01-2023

Focus ligt op service, dus vriendelijke, competente en snelle reacties, ook bij vragen aan de hoofdzetel in Nederland. Sinds kort is er een kantoor in Antwerpen, met dezelfde mentaliteit als in Nederland, gaan ze hier snel groeien.

Toon de Wit 03-01-2023

Goed en vakkundige uitleg gekregen geen lulverhaal
verkoopt ook nog 3jaargarantie

Paul Maeyaert 03-01-2023

De leveringen zijn altijd in orde. Eén enkele keer was een product niet voorradig, na drie dagen is het aangekomen.
Het opzoeken van sommige artikels via de website is -soms- een beetje omslachtig, bvb "drone", fotopapier".

Nick 03-01-2023

Geweldige snel en vriendelijk bij vragen, ook vlak na de bestelling (om bijvoorbeeld een foutief ingegeven adres nog te veranderen). Topservice! Tweemaal op een week een bestelling gedaan en elke keer volgende dag in huis.

J Schijven 03-01-2023

Productinformatie is bij alle artikelen erg volledig.
Acties worden eerlijk met een einddatum beschreven.
Foto's van producten zijn van goede kwaliteit; ook wel een must op een foto en video webshop :P.
Categorieën zijn duidelijk en logisch.

Eddy 03-01-2023

Zeer verzorgde site. Goede uitleg en snelle service.
Grote kennis op hun vakgebied.

JvA 03-01-2023

Cameranu is een complete winkel. Erg veel keuze en duidelijke menustructuren.
De levering is snel en goed.

Ruben 03-01-2023

Het personeel heeft veel kennis van zaken, de winkels (ook online) hebben een grote collectie en ze zorgen voor een snelle verzending.

Wilma 02-01-2023

Duidelijke website met mooie prijzen, snelle levering en een zeer goede service.

Sjoerd 01-01-2023

Bij een online aanbieding van een drone was de prijs zo gunstig dat ik deze meteen heb besteld. En ondanks de kerst tijden op de beloofde datum geleverd aan huis. Goed en verzorgd verpakt opgestuurd.

Sabine79 01-01-2023

Duidelijke uitleg op de website.
Wat ik wilde weten werd ook uitgelegd.
Snelle levering na bestellen.
Netjes ingepakt

Elly Bos 31-12-2022

Fantastische winkel.
Eerst aantal keren gechat om tot een juiste keuze te komen voor ik tot aankoop overging.

In Groningen nwe camera gekocht.
Heel vriendelijk geholpen.
Lens ingeruild op nwe camera.

Joke 31-12-2022

Op 23 december mijn bestelling geplaatst en de dag erna al binnen. En dat met alle Kerstdrukte.. top! Artikel netjes verpakt.

Els 31-12-2022

Sensor laten schoonmaken.
Omdat ik een maand geleden een macrolens had gekocht was het gratis.

M den Burger 31-12-2022

Ik koop graag bij camera nu .nl omdat ik het een erg betrouwbaar winkel vindt en als ik een vraag heb wordt dat vrij snel beantwoord

Marc almere 31-12-2022

Fijn en eerlijk geholpen. Kennis en ervaring verkoper optimaal. Erg prettige ervaring in mooie winkel.

Hielke 30-12-2022

Ik heb op Urk mijn eerste camera gekocht. Zowel de video's online als de klantenservice waren erg handig bij het maken van de keuze welke camera en waarom.

Aartje1975 30-12-2022

Ben geweldig goed geholpen bij de aanschaf van mijn Nikon 50 mm lens en Godox flitser. De verkoper geeft een eerlijk advies en is echt niet gefocust op de verkoop van de duurste produkten. Men probeert echt een weg te vinden waarbij iedereen tevreden is. Kortom, ik ben ontzettend tevreden

ruut 30-12-2022

Vriendelijk en aardig personeel. Hebben kennis van zaken. Willen helpen bij instellingen

Simon Brandt 30-12-2022

De printer die ik zocht was het goedkoopste en ik kreeg er ook nog wat bij. Snel geleverd en goed verpakt.

Martin 30-12-2022

Supersnelle verzending, maar gekochte artikel (batterij) was een jaar over de houdbaarheidsdatum, dat kan echt niet.

Klantvriendelijkheid 30-12-2022

Je wordt altijd erg vriendelijk geholpen door de medewerkers van Cameranu! Goede en snelle service. Erg tevreden over deze winkel.