Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 08-01-2023

De prijs stond ons wel aan
En dat heeft goed uitgepakt de printer werd snel geleverd.

Huib 08-01-2023

Complete website met een zeer uitgebreid aanbod van producten, natuurlijk vnl. nieuw, maar ook 2e hands en dat aantrekkelijk zijn. De productinformatie is uitgebreid en gied toegankelijk. En zonodig kun je online info krijgen. Goede prijzen en snelle verzending vormen de kers op de taart!
Kortom: een prima ervaring bij Cameranu.nl!

suzannedewitgijsen 08-01-2023

CameraNu is mijn favoriete zaak op het gebied van camera apparatuur. En waarom? Vanwege het feit dat er vakkundig en vriendelijk personeel staat. Geen opdringerig gedoe en/of gladde praatjes. Gewoon eerlijke praat.., en men neemt de tijd voor je.
Ze hebben ook een uitgebreid assortiment.
Ook op het gebied van bijvoorbeeld foto's op plexiglas, zijn ze ijzersterk. Echt top kwaliteit, ook een aanrader op dat gebied.

Diana 08-01-2023

Vanuit t buitenland heb ik online een bestelling geplaatst, waarbij de melding kwam contact op te nemen met de klantenservice.
Hierbij ben ik zeer vriendelijk geholpen, mijn bestelling was snel doorgevoerd en de betalingsopties kwamen per ommegaande in mijn inbox. Mijn order was snel verwerkt en in slechts twee werkdagen werd t pakket in frankrijk afgeleverd.

Bart Hendriks 08-01-2023

Ik heb een lens aangeschaft met tips van de verkoper. Ook het inruilen van mijn oude lens ging zoals voor de afgesproken prijs. Het is belangrijk om te weten dat de lens in de originele doos moet worden aangeleverd.

Lammert 08-01-2023

Leuke shop waar ik vaak even op de site kijk ivm belangstelling voor fotocamera's. Wist daardoor dat ik hier ook printers kon aanschaffen. Leuke bijkomstigheid was het gratis fotopapier dat ik bij mijn bestelling cadeau kreeg. Het product was super makkelijk te bestellen en de levering was zoals beschreven de volgende dag. Een aanrader om hier iets van je gading aan te schaffen.

Frank 08-01-2023

Na de goede en duidelijke informatie op de site besloot ik toch even met de de winkel te bellen voor aanvullende informatie. Het werd voor mij geheel duidelijk dat ik de gebruikte flitser gerust kon kopen. Ik kreeg duidelijke uitleg van een vriendelijke medewerker. Na ontvangst - de volgende dag zoals beloofd - ontbrak een flits standaard. Deze ontving ik, na een telefoontje, meteen de volgende dag. Alle lof. Een dikke aanrader.

Irene 07-01-2023

Mooie overzichtelijke winkel (Urk), met vriendelijk personeel.
Goed en eerlijk geholpen, denken goed mee, geven eerlijk advies.
Een objectief was bij de concurrent goedkoper, prijs werd direct aangepast. Netjes.

Wouters Kevin 07-01-2023

Zeer vriendelijk en snel respons op vragen/opmerkingen. Top top
Service 1ste klasse

Mo 07-01-2023

Mijn eerste keer gekocht bij cameranu. Alles verliep correct, meer moet het niet zijn. Mijn gevoel, het zal niet bij die eerste keer blijven ;)

M Admiraal 07-01-2023

Op 30 December een nieuwe camera besteld om met oudjaar foto's van het vuurwerk te kunnen maken. Op 31 December supersnel geleverd! Fijne camera met alle benodigde zaken om direct te kunnen starten!

Maarten V1 07-01-2023

Normaal gesproken een bedrijf wat veel op voorraad heeft en snel en goed bezorgd. Aftersales is belabberd, dat is erg jammer. Als 3 keer problemen gehad met retouren en 2 keer met garantie. Na veel gezeur werd het dan alsnog met excuses opgelost. Nu alweer een probleem. 2 weken geleden iets retour gestuurd. Bewijs van Postnl dat het is afgeleverd, maar cameranu zeg vrolijk niets ontvangen te hebben. 250 euro kan ik op mn buik schrijven. Ik ga toch maar voortaan naar een ander of wacht tot het ergens anders wel leverbaar is. Ik vind de voordelen niet opwegen tegen de al de irritaties.

Henk Lentherman 06-01-2023

Cameranu is snel, doet wat ze zeggen en hebben een uitstekende service..in deze tijd dat je waar wilt hebben voor je geld zijn zij beslist een aanrader.

Joan 06-01-2023

Heel prettige shop, goede informatie, zeer klantvriendelijk, veel verstand van zaken.

vanRoos 06-01-2023

Bij cameraNU wordt je altijd professioneel beholpen en altijd naar tevredenheid.

Davy Despiegelaere 06-01-2023

Zeer fijne en overzichtelijke webshop met alles te vinden ivm fotografie! Net voor het einde van 2022 mijn eerste bestelling geplaatst, op vrij 30/12 in de avond besteld en zaterdagochtend al mogen ontvangen! Top service in de drukste tijd van het jaar, zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn daar!

Lisette Hofman 06-01-2023

Ik kom heel graag bij Camera.nu in Eindhoven. Al jaren lang koop ik er mijn camera's en lenzen. Ik vind het een sympathieke winkel omdat men tijd neemt om uitleg te geven en meedenkt over een goede optie voor mijn wensen. De laatste keer dat ik deze winkel bezocht was in december afgelopen jaar. Ik kwam met de opmerking dat mijn spiegelreflexcamera met bijbehorende lezen te zwaar voor mij is geworden om op mijn wandelingen mee te nemen. Ik kreeg uitleg over een zogenaamde bridgecamera. Hier had ik nog niet eerder van gehoord. Het leek mij een goed alternatief. Ik kon al mijn spullen inruilen en ben erg tevreden met mijn nieuwe camera. Zo fijn dat men de tijd neemt om mee te denken en goed luistert naar mijn wensen.

Frans Schreurs 06-01-2023

Verkeerde ringflash besteld, keurig afgehandeld, nu de goede. Kundig advies!

Linda_T_uit_R 06-01-2023

Ik ben erg dat ik CameraNu vorig jaar heb ontdekt! De service, klantvriendelijkheid, het assortiment en de prijzen zijn gewoon top!
Deze keer heb ik mijzelf een MIOPS smart+ kerstkado gedaan en ook deze bestelling ging vlot.

CameraNu is de hofleverancier voor mijn hobby!

O.R. 06-01-2023

Altijd erg behulpzaam en ze weten echt alles van fotografie. Ik laat mijn filmrolletjes hier altijd ontwikkelen en ze helpen mij altijd met het vinden van nieuwe rolletjes. Als ik verlopen rolletjes laat ontwikkelen, houden ze ook altijd rekening met de leeftijd van de rolletjes.

Andre 06-01-2023

Next day delivery op een vrijdag tijdens de feestdagen?! De camera nu'ers zijn niet te stoppen. Ik vond exact het product dat ik nodig had op hun site aan een heel scherpe prijs. Prima afgehandeld op de site en netjes dezelfde dag nog mijn factuur klaar in de klantenzone. Top service. Helemaal tevreden

Roger Sanders 06-01-2023

Gewoon een eerlijk en zakelijk bedrijf voor mij is dit mijn vaste winkel voor al mijn fotografie spullen.
Personeel is zeer vakbekwaam! en vriendelijk.

Pim 06-01-2023

Gekozen voor Cameranu omdat ik eerder goede ervaringen heb gehad. Ook deze keer een goede prijs en snelle verzending. Zeer tevreden over de geleverde producten.

M. 06-01-2023

Heel mooi pruduct. Er ontbrak een onderdeel, gelijk contact met de klantenservice en super opgelost. Dus T O P service! Echt een aanrader!

Claudia de Vries 05-01-2023

Mijn beoordeling is voor Cameranu Urk. Goede service en duidelijk uitleg en veel geduld. Geen onzin verkoop praat maar een eerlijke advies! Vaak is t druk in deze winkel maar ze nemen voor iedere klant de tijd!