Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 991 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvonne 12-01-2023

Cameranu is altijd professioneel en vriendelijk om je te helpen in advies en keuze. 👍

RPfotografie 12-01-2023

Hoya 72mm filter besteld. Netjes en snel geleverd. Tijdens bestelling ging er technisch iets mis, klantenservice goed bereikbaar.

Rob Sw 12-01-2023

Hele goede service en informatie. Door de informatie heb ik nu de videocamera die aansluit op mijn behoefte. Zelfde merk maar een ander type. Van het geld dat ik daardoor 'over' hield kon ik wel een mooi statief en een digitale geluidsrecorder aanschaffen. De verkoper gaf zelfs aan denk er rustig nog over na en dan horen wij het wel. Totaal geen opdringerigheid. Klasse.

Frank Wennekers 12-01-2023

Eerlijk en goed advies, perfecte en snelle levering van deze fantastische monitor en last but zeker not least hun perfecte SERVICE!!!

ninano 12-01-2023

goede spullen en snel geleverd goede website en heel duidelijk en kwaliteit is goed

Karinka 11-01-2023

Goede service, duidelijke website, goed verpakt en snel geleverd. Polaroid foto cassettes gekocht omdat ze de beste prijs hebben.

angelique 11-01-2023

Het is een fysieke winkel waar de de camera vast kan houden en uit kan proberen. De medewerker had kennis van de camera's en kon ons veel informatie geven en advies geven over de aankoop. De camera's werden een week achter gehouden zodat we er over na konden denken. En daarbij deed de winkel nog garantie bovenop de fabrieksgarantie. Prettige winkel. Voldoende parkeer gelegenheid en zit mogelijkheden.

Marco 11-01-2023

Ze beweren; Bestellen voor 23:59 is de volgende dag in huis. Dit is niet juiste. Pas de volgende dag hebben ze het artikel bij PostNL afgegeven waardoor ik het pas een dag later in huis kreeg. Dit is al de tweede keer met problemen en direct ook laatste keer dat ik bij hun ga bestellen.

Anna 11-01-2023

Heel vriendelijk, geduldig en uitgebreid geholpen door deskundige medewerker.

H. van der Ent 11-01-2023

gevraagde informatie werd snel gegeven. de prdukten goed omschreven en de bestelling vlot afgehandeld

Albert 11-01-2023

Super geholpen wilde kijken naar spiegelreflex camera maar de verkoper heeft een mooie canon RP verkocht super blij mee

Daniel van lit 11-01-2023

Ik ben naar cameranu gekomen om mijn oude canon 80D te verkopen en een nieuwe 90D aan te schaffen. Ik ben gigantisch geholpen door hun en ben daar weg gegaan met een R7 canon systeem camera.
Dit is een machtig ding. Bedankt voor de goede service en professionele aandacht.

ineke 11-01-2023

Camera Nu heeft een uitgebreid assortiment en levert netjes de producten in een goede sraar

Busra 11-01-2023

Goed en snel levering! En prijs is ook redelijk. ik zou deze website aanraden.

Gilleon 11-01-2023

Als voormalige klant van Foto Booms, dat opgegaan is in CameraNU, was dit mijn eerste bestelling; wat een goed bedrijf! Ze denken europees en kunnen ook buiten Nederland leveren tegen eerlijke kosten. En ook dan heb je alles met een paar dagen binnen en goed verpakt, want zo'n buitenlandse reis gaat door vele handen. Enig minpuntje was de track- en tracemodule van PostNL en de buitenlandse vervoerder; die sloten niet op elkaar aan en gaven onjuiste informatie, maar dat komt niet door CameraNU en het pakket kwam desondanks keurig op tijd. Email contact is duidelijk en snel en ze doen wat ze beloven; alles bij elkaar dus een dikke plus.

Rens 11-01-2023

Ik was in de fysieke winkel in Apeldoorn. Het is een nette en overzichtelijke winkel en ze hadden de producten die ik nodig had. Het assortiment was niet zo groot als in de winkel op Urk, maar ze hadden alsnog genoeg. De medewerkers wilden mij graag helpen, maar toen ik uiteindelijk bij de kassa stond hebben we daar een tijdje gestaan zonder dat er een medewerker naar ons toe kwam om af te rekenen wat niet heel klantvriendelijk over kwam. Vandaar geen 10.

Ivo 10-01-2023

Dit was een eerder kleine aankoop en toch werd er door jullie snel aan de slag gegaan. Hoewel er blijkbaar algemeen een gebrek is
aan filmrolletjes in het aanbod (levertijd niet gekend of uitverkocht) - niet alleen bij jullie - vond ik toch nog geschikte items om mee verder te kunnen.

RoyB 10-01-2023

Zoals gebruikelijk is bestellen bij cameranu snel en zonder problemen verlopen.
De website is overzichtelijk, 's avonds bestellen is de volgende dag al in huis en de prijzen zijn prima.

Roman 10-01-2023

I have bought here a used camera Sony a6400 100euro cheaper, in really great conditions (as it was described). Delivery was also fast. My best recommendations!

Jeroen 10-01-2023

Het is een overzichtelijke shop met duidelijke filter keuzes zodat je ziet wat je zoekt. Ik heb gekozen om een tweedehands camera te kopen met de omschrijving, duidelijke gebruikers sporen. Dan weet je wat je krijgt. Echter was de werkelijkheid veel beter dan mijn verwachting. Ik kreeg een nog super gave camera waarvan de gebruiker sporen voornamelijk aan de onderkant zitten. Alles werkt prima de camera is netjes voorzien van de laatste software update. Wat wil je nog meer.

Ine Straeter- van Amstel 10-01-2023

Snelle levering, goede verpakking. Artikel voldoet aan wensen. Heel tevreden.

Jonah 10-01-2023

Ik werd vriendelijke geholpen en kreeg goed onderbouwd advies bij CameraNU in Eindhoven. Het was druk in de winkel maar er werd tijd genomen voor iedere klant. Erg blij met de aangeraden adapter.

Gerard 10-01-2023

Blij met mijn aankoop, en ook een mooie winkel om in rond te kijken,
koffie was ook heel lekker, al met al een goede ervaring

Henk Akse 09-01-2023

Op zoek naar twee compacte softboxen kwam filiaalmanager binnen de kortste keren met de juiste en betaalbare set. Daar bleef het niet bij. Met de meegebrachte camera plus flits set kreeg ik een snelle en leerzame cursus handmatig inflitsen met advies over statiefposities en individuele flits sterktes. Dit levert een meerwaarde die je bij weinig fotozaken nog aantreft!

LieverAnoniem 09-01-2023

Snelle levering en alles goed verpakt. Wel veel plastic en vooraf was het onduidelijk dat 1 lens als 'bulk' verpakt zou worden. Geeft een beetje een raar gevoel - dat de een wel in een doos zit en de ander niet. Was onderdeel van een deal, maar dat had voor mij wel iets duidelijker gecommuniceerd mogen worden. Verder alles in orde, blij met het product.