Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stef 22-01-2023

De prijs van producten zijn goed, evenals de communicatie vanaf de aankoop tot verzenden. Ze hebben alleen één grote fout begaan. Service is altijd een punt waar veel webshops het verliezen. helaas ook in mijn geval.

PostNL heeft toen die tijd gewoon mijn pakket voor de deur neergezet in een vrij toegankelijk portiek, terwijl een handtekening met legitimatie verplicht is is. Tevens stond er een tijdstip op dat ik thuis was. Gelukkig heb ik een goede buur gehad die zich heeft ontfermd over het pakket. Ik was vaak van huis weg en ga niet 30 huizen langs om te vragen of ze mijn pakket hadden. Het duurde dus langer voor ik het pakket had. De wachttijd en reacties van de helpdesk deden vermoeden of ze niet echt heel veel interesseerden. Ik zal woest zijn als verkopende partij. Je betaalt fors en dan gooien ze zo een pakket a € 2700,- voor de deur neer. Er werd pas een reactie gestuurd als ik weer aan de bel trok. Toen ik uiteindelijk pakket had ontvangen van een buur, werd er heel laconiek gereageerd en niet eens iets aangeboden als bedankje. Als ik kwaad had gewild, had ik gewoon een 2e set gehad want ik heb nooit een bewijs ontvangen waar het is afgeleverd op huisnummer met handtekening. Nu is eerlijkheid een stukje erfgoed maar dan had een kortingsbon of zo wel het minste geweest.
Officiele reactie van CameraNU.nl 02-02-2023

Goedemiddag,

Bedankt voor je review.
Wij zijn blij om te horen dat je het pakket inmiddels toch hebt mogen ontvangen. Ook dank voor je eerlijkheid hierover.
Wel erg vervelend dat dit zo gelopen is.
Het lijkt er misschien op alsof wij het niet serieus namen omdat je zelf om een reactie moest vragen, maar achter de schermen zijn wij steeds bezig geweest met PostNL, omdat er een onderzoek liep via hen.
Zodra wij meer weten over de status van een pakket nemen wij altijd contact op.
Uiteraard waren wij het ook niet eens met hoe dit is gelopen, en dit is dan ook zeker doorgezet naar PostNL om dit in de toekomst te voorkomen.
Wij wensen je in ieder geval veel plezier toe van je bestelling.

Hilda 21-01-2023

Snelle en adequate levering.
Lamp is gemakkelijk in elkaar te zetten, ook voor minder technische mensen.
De lamp geeft mooie verlichting. Er wordt mooie zwarte opbergtas bij geleverd.

Dick 21-01-2023

Zeer goede service zowel in de winkel als via de site. Al jaren vaste klant.

Samuel 20-01-2023

Zeer goede en duidelijke site. Goede kwaliteit. De camera die ik heb gekocht is in prima staat.
Zeker voor herhaling vatbaar. Super

Ger-Jan 20-01-2023

Duidelijke web site: makkelijk om de gewenste producten te vinden. Interessant aanbod van nieuwe en gebruikte apparatuur. Goede, marktconforme prijzen. Handig dat gekozen kan worden voor opsturen en ophalen in de winkel (gratis).

Chris 20-01-2023

Mooie winkel in Urk, prettig geholpen, snelle reacties via mail, mooi serieus bod op de inruil. meeste op voorraad. groot assortiment.
Verbeterpunt naar mijn mening: Offerte traject, nu ging aanbod inruil los van offerte nieuwe set via 2 verschillende medewerkers.

Valentino 20-01-2023

Ik had een product gekocht wat niet op voorraad bleek te zijn. Had tot mijn verbazing het product de volgende dag al in huis, helemaal top!

Bertus Rozemeijer 20-01-2023

Ik denk al zestien jaar klant wat soms voelt als zestien jaar gast. Altijd bereikbaar altijd behulpzaam, ook als het eens lastig is. Ik kan me zowel als Pro en hobby fotograaf niet voorstellen dat je ergens anders beter terecht kunt.

Ron 20-01-2023

Ik geef een 9 omdat deze winkel mijn goed heeft geholpen.
Ik had namelijk de verkeerde drone bestelt en deze kon ik zonder problemen terug sturen en de goede drone weer ontvangen . Helemaal goed

Onbekend 19-01-2023

Op de site stond een product dat de dag nedien geleverd zou worden. Nu geen probleem dat dit dan niet geleverd wordt na 1 dag ( Pas dit misschien aan ;-) ). Ik had dit product nodig voor een professionele shoot dus had dit besteld zodat ik dit nog even voordien kon testen voor gebruik. Via YouTube had ik alles al opgezocht hoe het werkte en een geluk. Twee dagen voor het geleverd werd kreeg ik een mail dat het geleverd zou worden. die dag geen levering. Mijn tijd begon te dringen en ik heb al een nood oplossing gezocht moest het niet geleverd worden op de dag dat ik de microfoon nodig had. Dag nadien geen levering. Gemaild, geen antwoord. In de ochtend, da dag van de opnames lag het pakket voor mijn deur. Lag het aan de transportfirma of CameraNu? Weet ik niet, maar er is nooit reactie gekomen op mijn mail, nog op de toestand van mijn bestelling waardoor ik hier ook nooit meer koop. Goed product dat ik opgezocht heb via YouTube maar hier hoeft het niet meer voor mij.
Officiele reactie van CameraNU.nl 01-02-2023

Goedemiddag,

Bedankt voor je review.
Ik heb even meegekeken naar de order, en zie dat deze bij ons dezelfde dag nog de deur uit is gegaan.
Voor levering naar België houden wij 1-5 werkdagen aan, zoals tevens vermeld staat op onze website.
Ik zie dat de order na 3 dagen is geleverd. Jammer om te horen dat dit voor jou te laat was! Echter was dit wel binnen aangegeven levertermijn.

Dick Schipper 19-01-2023

Prima bedrijf, omruilen van het bestelde is geen probleem. Klantenservice is top. Ben in Urk geweest en verschillende keren in Amsterdam. Fijne winkels.

Sinterklaas 19-01-2023

Product voldoet goed aan de verwachtingen en de levering is ook prima en snel zoals het hoort. Ik had op deze website iets besteld voor Sinterklaas, maar het enige minpuntje qua bezorging was dan ook dat er een enorme sticker met afbeelding van de inhoud op de doos geplakt was, waardoor deze Sinterklaas bij het aannemen van het pakket al bijna zijn cadeau prijsgegeven had vóór het heerlijk avondje! Gelukkig kon ik de verantwoordelijke piet destijds vinden, en kon ik hem eens goed aanspreken omtrent ons statuut van geheimhouding. Ontvanger was uiteindelijk laaiend enthousiast over het cadeau, dat gelukkig wel! Hulde!

Cameranu.nl 19-01-2023

Cameranu.nl heeft een duidelijke website waar het ĝemakkelijk vinden is. Cameranu.nl heeft mij geweldig op weg geholpen bij de keuze van een objectief voor mijn fotocamera. Duidelijk advies met correcte gegevens. Daarna mijn bestelling snel afgehandeld. Goed verpakt en dezelfde dag nog verzonden. Uitstekende service. Ik kom daar graag terug.

Barry 19-01-2023

Onlangs een tweedehands lens besteld via CameraNU.nl.
De lens verkeert in een nog heel goede staat en was netjes en zorgvuldig verpakt. Ik had hem nergens anders voor deze prijs kunnen krijgen.
Daarnaast was de bezorging zoals beloofd erg snel.

Ik zou CameraNU zeker aanraden.

Annemieke 18-01-2023

Goede ervaring. Goede kwaliteit van levering/ artikelen.
Er was wat fout gegaan en de levering zou niet de volgende dag aankomen. Ze hebben uiteindelijk een andere bezorgdienst ingeschakeld zodat het alsnog de volgende dag werd geleverd.

AnneMarie 18-01-2023

Zeer tevreden over CameraNu.nl. Mooi assortiment met keuze tussen nieuwe en 2e hands artikelen. Zeer snelle en nette levering. Een aanrader!!

John 18-01-2023

Overzichtelijke site, snelle levering. De microfoon zat wel een beetje raar verpakt, in zo'n blisterachtige verpakking waardoor de kap (of windkap heet dat geloof ik) een beetje ingedeukt was. Die deuk is er nu wel zo'n beetje uit.

Floyd 18-01-2023

Ik heb online een bounce card besteld, die ben ik vervolgens gaan ophalen in de winkel. Na een kleine uitleg van de bounce kaart had ik nog enkele vragen.

Hierin ben erg goed opweg geholpen. Door dit soort service ga ik graag terug om mijn volgende aankoop daar te halen.

Helaas weet ik de naam niet van de persoon die me heeft geholpen. Maar zij zullen mij zeker terug zien in de winkel.

Aleid 17-01-2023

Ik stapte binnen bij CamerNu.nl voor advies over mijn 70er jaren Polaroid camera en verliet de winkel met een super coole Instax mini Eva. Geïnstalleerd en uitgelegd door de verkoper die zo enthousiast was over dit product dat hij er zelf ook een gaat kopen. Dat is passie voor je vak en voor je klanten. Succes en blijf plezier hebben. Hartelijke groet, Aleid

Danielle 17-01-2023

Enkele uren na mijn bestelling op Cameranu.nl kreeg ik een mail dat niet alles direct leverbaar was en dat ze de volgende ochtend contact met mij hierover zouden opnemen. Ik werd gebeld door een uiterst vriendelijke mevrouw. We spraken af dat wat wel leverbaar was direct verzonden werd en het andere artikel nagezonden zou worden. Deze is inmiddels ook (zelfs aangetekend!) onderweg. Hele goede service!

Theo 17-01-2023

De winkel in Apeldoorn prima personeel. Maar online is het zooitje ik ga geen bestellingen meer online doen . 3 x de fout in gegaan ben er wel klaar mee. Sorry maar het is niet anders.

Franky 17-01-2023

Goede degelijke wel onderbouwde kennis, ervaring en service ! Gedreven mensen wekken vertrouwen en doen kopen.

Fred Stoffer 17-01-2023

Thetering usb kabel met jerkstopper gekocht. Prima spul.
Prettig geholpen.

Jack 17-01-2023

Alles weer top , advies het versturen alles prima in orde zeker voor herhaling vatbaar.

Snel, voordelig en goede service 17-01-2023

Duidelijke en zeer goede website, goede spullen en goed advies en voordelig EN snel.
En overigens goede service een vakkundige backoffice zowel telefonisch als in een filiaal