Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Studio AD 27-01-2023

Producten goed verpakt en tijdig geleverd, vlotte en snelle communicatie met het supportteam rond leveringsdetails en facturatie.

Kelly 26-01-2023

Snelle levering. Ik had per ongeluk een verkeerd product besteld en dit is door de klantenservice netjes opgelost!

Ub 26-01-2023

Heb de koptelefoon in de avond rond 21 uur besteld en het was de volgende dag al in huis (België) Mooi verpakt tevreden klant hierzo!

Hans 26-01-2023

Het bestellen is eenvoudig en snel. Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel en de dag erop kon ik het inderdaad gewoon netjes ophalen. Ik heb een adapter gekocht om een M42 draad lens in een Pentax K-vatting te kunnen gebruiken en dat werkt gewoon als een tierelier. Sommige adapters zijn te dik waardoor je niet meer op oneindig kunt scherpstellen, maar daar heeft deze geen last van. De enige reden om geen 10 te geven is dat ik het veertje er nog uit moest halen. De adapter is namelijk bedoeld om in de camera te blijven zitten en is dan met een veertje vergrendeld. Maar omdat ik de camera het meest met K-vatting lenzen gebruik, wil ik de adapter niet min of meer vast in de body hebben. Deze kleine aanpassing stelt me in staat om de adapter permanent achterop de lens (een super takumar) te hebben, zodat ik hem eenvoudig kan aanbrengen en wisselen.

Peter G. 26-01-2023

Ik heb al verschillende keren bij Camera.nu gekocht. Een keer ben ik in de winkel geweest om mijn aankoop daar af te halen. In de winkel werd ik vriendelijk geholpen met iemand die er verstand van had. Mijn internetbestellingen worden altijd snel in in goed staat geleverd. Verder heeft dit bedrijf alle bekende merken en een uitgebreid assortiment.

Theo Berkhof 26-01-2023

Was op zoek naar een nieuwe spiegelreflexcamera en had mijn oog laten vallen op de Canon 90D. Prijs is bij de meeste aanbieders vergelijkbaar, maar bij CameraNU was een Canon Cashback aktie (scheelde 200 euro), kreeg ik er een fraai fotoboek bij en een tegoedbon voor onderhoud. Heldere communicatie, goeie prijs/aktie, keurige levering. Dit was mijn eerste bestelling bij CameraNU; kan ze zeker aanbevelen.

Smerel 25-01-2023

Super 8 films gebracht om te laten digitaliseren. In de winkel werd aangegeven dat het wegens drukte lang zou duren en via de mail zou bericht volgen als het klaar was. 21 december gebracht. Op 20 januari ontvang ik een mail van info@cameranu.NL dat de bestelling klaar ligt in de winkel Printshop Amsterdam. Woensdag 25 januari vanuit Osdorp gefietst naar de van Woustraat in Amsterdam (35 minuten) om dan te horen te krijgen dat er niets klaar ligt en dat er wel vaker mails de deur uit gaan die niet kloppen. Volgende keer moet ik maar eerst bellen of het klaar ligt….
Officiele reactie van CameraNU.nl 02-02-2023

Beste Merel,

Bedankt voor je review.
Ten eerste mijn oprechte excuses dat je voor niets naar de winkel bent gekomen.
Ik zie inderdaad dat er vanuit het systeem een automatisch bericht is uitgegaan dat je de bestelling kon ophalen.
Dit had uiteraard niet mogen gebeuren, wij erkennen dit probleem en zijn druk bezig om dit proces te verbeteren zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden, en jij niet eerst hoeft te bellen naar de winkel.

Monumentenfotograaf 25-01-2023

Goede service en goede (online) hulp bij de aanschaf van het product dat ik wilde hebben.

Betty 25-01-2023

Wij hebben al vaker een camera of accessoires gekocht bij Camera nu. De kennis die de verkopers hebben en het goede advies dat zij geven heeft mij besloten weer bij hen een camera te kopen.
Ook deze keer was de hulp bij het uitzoeken prima!!!!

Yvonne 25-01-2023

Goed geholpen op het filiaal in Amsterdam Zuid-Oost. Ze nemen de tijd voor je, denken met je mee en geven je goed advies.

Carlos 25-01-2023

Nadat twee andere webshops (al dan niet door eigen schuld) een aflevering van mijn cameramicrofoon niet op tijd voor elkaar kregen, met de laatste mogelijkheid mijn mic besteld bij CameraNu. Omdat ik dus geen tijd meer over had (had de mic nodig voor een bruiloft de volgende dag), ben ik er wel 100km voor naar Urk gereisd. Vooraf toch even gebeld om zeker te zijn dat hij ook echt op voorraad was. Zeer vriendelijke geholpen en ook bij het afhalen keurig geholpen. Al met al een prima ervaring met deze winkel! Het microfoontje werkte overigens ook uitstekend!

Mia Segaert 25-01-2023

De shop in Antwerpen is heel goed gelegen, ruim en aangenaam en de verkoopassistentie is top. De mensen nemen de tijd om uitgebreid uitleg te geven zodoende u de producten aanschaft die het best tegemoet komen aan uw wensen.

Nynke 25-01-2023

de accu van mijn camera was defect zo bleek na onderzoek. Er gingen helaas weken overheen eer dat duidelijk was want ze stuurden hem door naar een bedrijf die dat moest vaststellen. Er werd wel meteen aan gegeven dat het even zou duren omdat het erg druk was. Waarom dan een 8? Nou ik vind de communicatie erg fijn en duidelijk en bovendien na vaststellen had ik de volgende dag een nieuwe in huis. Dat is een goede service.

Remco_B 24-01-2023

Was aan het orienteren naar een tweedehand camerabody met een objectief van 500 of 600mm
Ik had er eentje gezien op marktplaats en eentje bij Cameranu.nl
Heb hier om advies gevraag en deze was heel eerlijk en erg snel. Had gemaild rond 22:00 uur en kreeg direct antwoord.
Dat was erf fijn. Ze gaven goed en eerlijk advies en erg geholpen en heb ook direct na het uitwisselen van een 4 a 5 mailtjes welke deze avond ver na 22 uur werden beantwoord de camera en objectief besteld. 3 dagen later kon ik hem al in de winkel ophalen en zag er erg netjes uit zoals ook was aangegeven. Zelfs netter dan ik had verwacht wanneer er bij staat dat het gebruikssporen heeft.
Kortom geweldige service en kwaliteit.

Fred 24-01-2023

Duidelijke productomschrijvingen, een ruim assortiment op voorraad en prima prijzen.

Roger 24-01-2023

Nadat ik me had ingeschreven voor een voorraad melding kreeg ik vorige week bericht dat de Ecoflow river 2 weer op voorraad was terwijl die nergens te krijgen is.
Dus gelijk besteld en de volgende dag al in huis..
Gewoon super..

Tessel 24-01-2023

Snel. In de buurt. Makkelijke locatie om het op te halen. Ik ben erg tevreden.

Ad Tuijtelaars 24-01-2023

Ik had een DJI Mini 3 Pro drone besteld bij de webwinkel van CameraNU.nl.
Ten eerste: deze werd daadwerkelijk de volgende dag afgeleverd, zoals beloofd toen ik de bestelling geplaatst had. Ik heb andere ervaringen met andere bedrijven.
Ten tweede: vanwege ongunstige weersomstandigheden kon ik 'm de eerst week alleen maar binnenshuis gebruiken om er bekend mee te geraken. Een paar functies haperden maar ik ging ervan uit dat die ten enen male buiten en vliegend misschien wel zouden verdwijnen. Dat was niet het geval. Er kwamen eerder nog problemen bij. Daar zag ik de bui al hangen, kort samengevat vreesde ik dat ik het apparaat voor onbekende tijd kwijt zou zijn voor onderzoek en reparatie.
Ik heb dan telefonisch contact opgenomen met CameraNu waar ik wonderbaarlijk heel snel een levende stem te horen kreeg. M’n probleem uitgelegd aan de medewerker en waar ik eigenlijk op hoopte stelde hij ongevraagd voor: ik kon dezelfde dag nog een nieuwe ophalen in het dichtstbijzijnde filiaal. Dat heb ik onmiddellijk gedaan en zo kon ik me in de uitdaging van een nieuwe ervaring – de wereld zien zoals vogels dat zien – weer verder bekwamen.
De reden dat ik positief ben is niet hoe mooi hun online shop lay out is, hoe gemakkelijk te bestellen en te betalen is, wat ik van het product vind, … etc, maar, waar het echt om gaat is hoe het afhandelen is als er problemen zijn.
De Service die ik kreeg verdient een dikke 10 plus.

Jo 24-01-2023

Ik heb al een tijdje geleden gekozen voor deze site (winkel) omdat de site voor mij goed was opgebouwd en dus duidelijke categorieën heeft maar ook de service welke wordt gegeven. Of je er nu iets koopt (liefst wel) of niet. Je krijgt een eerlijk advies. De levering was snel zoals beloofd en ook prima verpakt.

Albert 23-01-2023

Wat ik gekocht heb was op tijd geleverd en van goede kwaliteit, bevalt prima, ga ik zeker aanbevelen.

Rob Godfried 23-01-2023

Een jaar gekloot met een aangeschafte printer die voortdurend geen contact met de laptop wenste te maken. De printer is naar Urk gestuurd en van daaruit kreeg ik de mededeling dat de printer wel werkte . Maar fysiek in de winkel (Amsterdam) bleek het een medewerker een uur te kosten om de printer te connecten. Toen ik daarna thuis weer geen aansluiting kreeg opnieuw naar de winkel gegaan. Daar kreeg ik, als vaste klant, de volledige aanschafkosten met een coulance regeling retour. Klasse!

Bert 23-01-2023

Eerst om advies kunnen bellen en vervolgens besteld. Netjes een bericht ontvangen dat er een fout was gemaakt in het sorteercentrum en daardoor een dag later ontvangen. Goede service.

Sander 23-01-2023

Snel besteld, fatsoenlijke prijs en de volgende dag al in huis. Het product werkt perfect.

Pim 23-01-2023

Ik heb een artikel besteld om op te halen in de winkel. Het artikel lag de volgende dag al klaar en in de winkel duurde het slechts enkele minuten voor ik het kon meenemen. De medewerkers waren vriendelijk en direct beschikbaar om te helpen. Het artikel was scherp geprijsd en veilig verpakt.

Rudie08 22-01-2023

Ik geef nooit geen 10 maar de ene dag besteld en de volgende dag al geleverd. Gemakkelijk bestellen, goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling via email. Kortom, uitstekende service ! Gr. 08