Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stavros 16-01-2023

Vlotte en correcte bediening. Zo te zien kennen de verkopers hun vak. Een plus was ook dat het artikel in de vestiging in Antwerpen geleverd kon worden (vanuit Nederland). Jammer echter dat er geen vestiging in Brussel is, but you can't have it all. Het artikel (lens, tweedehands) bevond zich in de staat zoals het beschreven was. Een eerlijke prijs en een jaar garantie. Voor herhaling vatbaar! Top.

Dave 16-01-2023

Overzichtelijke shop. Goede foto's en snelle sevice
Niet geheel onbelangrijk, de volgende dag de bestelling ontvangen.

Jacques 16-01-2023

Op zoek naar nieuwe lens voor mijn Sony werd ik hoef geholpen. Ik mocht de lenzen op mijn eigen camera uitproberen. Met korting en cashback actie, een mooie lens gekocht. Hebben ze ook nog even mijn sensor schoongemaakt.

Remon 16-01-2023

De combinatie tussen advies in kunnen winnen, online kunnen bestellen en naar een fysieke winkel kunnen is top. Telefonisch advies ingewonnen over een product en deze vervolgens online besteld. Betrof een set van vier microfoons waarvan eentje helaas technische gebreken vertoonde. Kan gebeuren. Dit gemeld bij CameraNU.nl en ik kon in de winkel gelijk een ander exemplaar ophalen. Topservice, precies wat ik ook van een webwinkel verwacht. Helaas komt het bij wat onbekende partijen wel eens voor dat reclamatie-zaken niet soepel verlopen.

Rob 16-01-2023

Super snelle levering, net op tijd voor mijn vakantie de nieuwe camera binnen. Scherpe prijs en langere garantie dan bij de concurrentie. Zeer tevreden met de aankoop.

Stijn 15-01-2023

Veel keuze ,mooi prijs,en snelle levering op zaterdag de dag na bestelling geleverd!

Mevr. Van Santen 15-01-2023

Fantastische service mogen ontvangen van Camera Nu! Ik heb een bestelling geplaats bij CameraNu omdat het de enige shop was met alle onderdelen die ik wilde bestellen. De bestelling was iets vertraagd omdat er een onderdeel toch niet op voorraad in het magazijn bleek. Omdat ik op reis moest met het materiaal heeft het team er alles aangedaan om mijn bestlling alsnog volledig en tijdig naar mij te versturen en werd het onderdeel door een magazijn medewerker in de winkel opgehaald. De communicatie was vriendelijk en hulpvaardig. Ik ben heel blij met mijn bestelling en de service.

Gerard Slegers 15-01-2023

Altijd prettig om aankopen bij cameranu te doen, persoonlijk ga ik altijd naar de winkel in Eindhoven waar ik een goede bekende ben en altijd zeer prettig geholpen wordt met goed advies

Aad 14-01-2023

Ik heb voor één van mijn drones op 23 december vorig jaar een accu besteld. na diverse keren een "bezorg update" te hebben ontvangen werd het ineens erg stil.
Geen accu en geen update meer. Na diverse keren telefonische en via de mail contact gehad met Cameranu. Ik moest nog maar even afwachten. Heb contact gezocht met Postnl die het pakje zou bezorgen. Die konden mij op 3 januari al vertellen dat het pakket op "vermist" stond. Nogmaals CameraNu gebeld. Die hebben als "opdrachtgever" een verzoek tot onderzoek ingediend bij PostNl. En kreeg ik het advies dat onderzoek af te wachten. Nu ben ik geen partij bij PostNL. Ik heb immers bij CameraNu iets besteld. En NIET bij PostNl. Dus het zou jullie sieren om A: gewoon het bestelde artikel op te sturen of B: het betaalde bedrag terug te storten. En niet uw klanten te laten wachten op een vaag onderzoek bij een derde partij.
Officiele reactie van CameraNU.nl 25-01-2023

Beste Aad,

Bedankt voor je review. We willen allereerst aangeven dat het vervelend is dat het pakket niet is afgeleverd en er geen nieuwe updates meer te zien waren op de track en trace code. Hier moet inderdaad een onderzoek voor worden opgestart. Het onderzoek wordt altijd via CameraNU opgestart omdat wij de afzender zijn. Dit is nodig omdat het erg aannemelijk is dat het pakket alsnog boven water komt en wordt afgeleverd. Om die reden willen we dat onderzoek dus wel eerst afwachten. Doorgaans duurt dit 5 werkdagen. Maar in jou geval duurde het helaas langer. Hier willen wij onze welgemeende excuses voor aanbieden. Het onderzoek was nog niet afgerond en waren het dan ook met je eens dat dit niet langer hoefde te duren. We zien inmiddels terug dat wij een nieuwe zending hebben toegestuurd. Met vriendelijke groet, CameraNU.

M Bertou 14-01-2023

Had voor mijn verjaardag een setje macro converters gekregen .
Was ik niet helemaal tevreden over .
Kon ze terug geven zonder problemen en gelijk ingeruild voor een nikon macrolens .
Wel een tweedehands maar is in absolute nieuwstaat .
Goede service van de medewerker .
Topzaak .

Peter 14-01-2023

Tweedehands lens gekocht. Op de advertentie stond dat er enkel een lensdop bij geleverd werd. Toen de lens toekwam, zat deze mooi verpakt in een doos. De lens heeft een lensdop, maar ook een lensbescherming (kant camera), alsook een draagtas, alsook een draaglint. Een tevreden klant. Ik kijk in de toekomst zeker nog op CameraNu.nl (en .be).

Paul Dendro 14-01-2023

Naar binnen gestapt in de winkel in Urk zonder veel kennis van macrofotografie, en met uitstekend advies van Gertjan en een fantastische camera van Sony weer naar buiten. De keuze blijkt perfect voor mijn werk en voldoet uitstekend. Heel hartelijk dank. Daarna ook nog een Zeiss verrekijker uitgezocht uit het zeer ruime aanbod. Het kostte wel wat maar tjonge wat een mooi spul!

Bart 14-01-2023

Zeer snelle levering en alles top in orde. De tablet was een stuk goedkoper dan bij de concurrent.

Anoniem 14-01-2023

Top! Duidelijke webshop en snelle levering. Het product wat ik zocht was hier op voorraad voor de laagste prijs met gratis verzending. Ik moest tekenen voor bezorging, op het moment dat het aankwam was ik niet thuis. Het werd netjes geleverd bij een afhaalpunt ipv voor de deur gezet. Zeer tevreden en ik zal hier zeker terugkomen.

Guus 13-01-2023

Prima winkel, ze hebben heel erg veel, en een erg gebruiksvriendelijke website.

FinlayDaG33k 13-01-2023

Ik heb hier een statief gekocht welke op het eerste opzicht prima leek.
Echter na dit statief statief 10 minuten te hebben getest in een woonkamer beviel het statief mij voor geen meter.
Tijdens het testen is er een minimaal beetje stof op de voetjes gekomen.
CameraNU vind dit echter reden genoeg om 15% (= 37.50 euro) van de originele prijs (van 250 euro) te ontnemen "want we kunnen hem niet meer als nieuw verkopen".
Hun uitleg hierover is dat ik volgens hun met testen "verder ben gegaan dan noodzakelijk".
Blijkbaar is een statief neerzetten op de vloer van een woonkamer "verder gaan dan noodzakelijk".
Ik maakte natuurlijk de enorme beginners fout om het statief neer te zetten in mijn woonkamer, in plaats van de laten zweven in de operatie kamer van het ziekenhuis.
Nou, voor deze absolute beginners fout, was ik bereid 15 euro voor eigen kosten te nemen.
CameraNU vond dit echter niet genoeg oplichterij.

Na 4 weken over en weer gemaild te hebben blijven ze in hun standje "ons oordeel is 100% goed, wij gaan je niet te gemoed komen at all".
De enige keuzes die ik van hun had:
- opgelicht worden.
- een statief wat niet aan mijn verwachtingen doet terug.

Dus, als je hier iets koopt wees dan extra voorzichtig bij het testen en voorkom verder gaan dan noodzakelijk is om het product te testen:
- Test je nieuwe product altijd in een operatie kamer (je woonkamer is te ver).
- Laat statieven bij voorkeur boven de grond zweven (contact met de vloer is te ver).
- Als je echt helemaal zeker wilt zijn laat het product netjes ingepakt in de doos zitten terwijl je deze test (uitpakken van het product is mogelijk te ver).
Officiele reactie van CameraNU.nl 02-02-2023

Goedemiddag,

Bedankt voor je review.
Wij hebben het product beoordeelt en duidelijk kunnen vaststellen dat deze niet enkel op de grond heeft gestaan, gezien de beschadigingen en gebruikssporen aan de onderkant.
Deze kunnen wij nu niet meer opnieuw verkopen, zelf zou jij er ook niet akkoord mee gaan als je dit in deze staat als nieuw geleverd zou krijgen.

Wij blijven bij ons standpunt dat het artikel niet in nieuwstaat retour is gekomen, waarbij je binnen alle redelijkheid de geboden opties gepresenteerd hebt gekregen die we kunnen bieden aan de hand van de staat van het product.

Sosan 13-01-2023

Snelle levering van een kwalitatief goede camera. Overzichtelijke website en gemakkelijk in gebruik.

M.G 13-01-2023

Eerste keer bij de winkel besteld maar wel gelijk vriendelijk geholpen.
Er kwam een wat onduidelijke email binnen maar na een belletje die overigens erg positief vriendelijk en snel beantwoord werd was het snel duidelijk.
Product kwam netjes en goed verpakt binnen en werkt natuurlijk uitstekend ook de garantie die ze bieden is waanzinnig!

Fotopapier 13-01-2023

De bestelling werd meteen verwerkt en de volgende dag in goede orde ontvangen

Desiree 13-01-2023

Goede informatie op de website, snelle levering en prima product. Op vrijdagavond besteld en op zaterdag werd het al geleverd. Daardoor kon ik de bestelde verrekijker in het weekend meenemen op een wandeling. Ik ben tevreden!

Ben 13-01-2023

Juiste product eenvoudig gevonden. Website goed overzichtelijk. Prijs en levering concurerend.

Jan R 13-01-2023

Snel en goed geregeld.Origineell Nikon.Keurig verpakt.Zeer aan te bevelen.Goede productinformatie op de site.

Harmiena 12-01-2023

Goede keuze mogelijkheden, leuke aanbieding en snelle levering, en een mooie camera nu nog leren er mee om te gaan daar deze net iets anders is dan de camera die die gaat vervangen.

Carin M 12-01-2023

Super snel geleverd. Orderbevestiging en factuur snel en correct ontvangen. Toppie

Cable Concepts Center 12-01-2023

Cameranu heeft een handige site waarmee je goed kunt filteren op je eisen en wensen.