Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1047 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M den Burger 31-12-2022

Ik koop graag bij camera nu .nl omdat ik het een erg betrouwbaar winkel vindt en als ik een vraag heb wordt dat vrij snel beantwoord

Marc almere 31-12-2022

Fijn en eerlijk geholpen. Kennis en ervaring verkoper optimaal. Erg prettige ervaring in mooie winkel.

Hielke 30-12-2022

Ik heb op Urk mijn eerste camera gekocht. Zowel de video's online als de klantenservice waren erg handig bij het maken van de keuze welke camera en waarom.

Aartje1975 30-12-2022

Ben geweldig goed geholpen bij de aanschaf van mijn Nikon 50 mm lens en Godox flitser. De verkoper geeft een eerlijk advies en is echt niet gefocust op de verkoop van de duurste produkten. Men probeert echt een weg te vinden waarbij iedereen tevreden is. Kortom, ik ben ontzettend tevreden

ruut 30-12-2022

Vriendelijk en aardig personeel. Hebben kennis van zaken. Willen helpen bij instellingen

Simon Brandt 30-12-2022

De printer die ik zocht was het goedkoopste en ik kreeg er ook nog wat bij. Snel geleverd en goed verpakt.

Martin 30-12-2022

Supersnelle verzending, maar gekochte artikel (batterij) was een jaar over de houdbaarheidsdatum, dat kan echt niet.

Klantvriendelijkheid 30-12-2022

Je wordt altijd erg vriendelijk geholpen door de medewerkers van Cameranu! Goede en snelle service. Erg tevreden over deze winkel.

Rudi 30-12-2022

Zeer goede en overzichtelijke website, aankoop +verzending super. zelfs vroeger aangekomen dan beloofd.

Brien 30-12-2022

Vragen worden duidelijk beantwoord, verzendingen vinden dezelfde dag nog plaats. Retourzendingen worden direct en correct afgehandeld, kortom wat zou je nog meer willen?

Anja 30-12-2022

Heel aardig en kundig personeel
Helpen bij je vragen en nemen de tijd voor je

Smittie 30-12-2022

Supersnel geen onzin, communicatie is top, eerder bij kamera express geweest en dat was echt drama!
cameranu.nl is echt een aanrader!

M.D. van Solingen 29-12-2022

Zeer snelle levering. Klantenservice vriendelijk en reageert snel op vragen.

Arnaud 29-12-2022

Mooie winkel, fijne website. Kundig personeel en veel mooie artikelen op voorraad

Don 29-12-2022

Vragen via whatsapp werden direct en duidelijk behandeld. Zelf kon ik op de site iets niet vinden, maar het scheen dat dat aan de site lag. Ze hebben dit direct aangepast en na een keer refreshen kon ik mijn bestelling, zoals gewenst, afronden. Top service!

Fenna Meijer Fotografie 29-12-2022

Hele fijne overzichtelijke website en altijd snel in huis! Top producten en fijne service!

Coddy 29-12-2022

Snelle levering en ook de goede artikel, zal deze winkel altijd aanbevelen.
En de prijzen is ook aannemelijk,

Jeweetwelwie 29-12-2022

Geweldige shop.
Ruime keuze, goed advies en een schitterende prijs .

Ook nog eens snel en netjes geleverd.
Dit blijft zeker de shop voor mijn verdere aankopen …….

Steven Ruiter 29-12-2022

In deze fotozaak zijn heel veel spullen te krijgen op het gebied van fotografie en hebben alle Camera topmerken met een flink assortiment objectieven in alle prijsklassen, statieven, fototassen, printers en omzettend veel artikelen die gerelateerd zijn aan de fotografie. Zij hebben medewerkers die kennis van zaken hebben en die je echt een goed advies kunnen geven. Een bezoek voor een aanschaf aan deze zaak van een product zoals een camerabody, objectief, statief, verrekijker of fototas etc is zeer aan te bevelen.

Sanne 28-12-2022

Een digitale fotolijst gekocht als kerstcadeau. Snel geleverd, en een mooi product!

Marc almere 28-12-2022

Henk 28-12-2022

Snelle en correcte levering !! Een paar dagen voor de Kerst een drone besteld en ondanks de Kerstdrukte toch alles op tijd binnen !!

Lieke Meester 28-12-2022

Cameranu.nl is het vertrouwede adres waar ik met een gerust gevoel mijn nieuwe spullen koop
maar met een even gerust gevoel een lens koop uit de tweedehands collectie.
Met vragen kan ik goed terecht, het contact is prima.

Pascal 27-12-2022

Alles is vlot verlopen. De levering in België was ook snel. Geen enkel probleem te melden en de prijs was goed.
Een site om bij te houden voor latere andere aankopen.

Thees 27-12-2022

Ook al eens langs geweest in Apeldoorn. Zeer vriendelijk geholpen. Het duurde even voor ik mijn kerstpakket rond de DJI mini 3 kreeg maar uiteindelijk wel op tijd. Kreeg ook nog een aardige korting.
Mijn zoon komt hier ook regelmatig.