Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

José Winkel 11-08-2020

Super snelle service, goed verpakt.

Mooie camera, mijn eerste camera en al een eerste vlog gemaakt. Super kwaliteit, zoomt super mooi in. Nog even oefenen met alle functies. Handleiding te vinden op internet.

Bianca 11-08-2020

Website is overzichtelijk, makkelijk bestelproces en eenvoudig via diverse mogelijkheden je aankoop betalen. Daarna ook geleverd als beloofd dus heel tevreden.

Sjors 11-08-2020

Erg tevreden over de service van Camera.nu. Ik had een bestelling geplaatst van 3 artikelen. Waarop ik een mail ontving dat 1 of meerdere artikelen niet meer op voorraad waren. Ik had daar overheen gekeken bij het bestellen dus ik mailde met de support met de vraag of het ging lukken binnen 3 dagen. Binnen een uur had ik een nette mail terug waarin ze aangaven dat een ander artikel ook niet voorradig was en de levertijd daarvan pas een dikke maand later zou zijn, of ik wilde annuleren. Duidelijk bericht en ik wist waar ik aan toe was. Ik heb de 2 artikelen direct kunnen annuleren en had mijn reeds betaalde geld binnen 3 werkdagen weer op mijn rekening. Het derde bestelde artikel had ik de volgende dag in huis. Fijne, alerte en snelle service!

Anna 11-08-2020

Op aanraden van een collega kocht ik bij Cameranu.nl 2 lampen en toebehoren. De website is helder qua opzet en productomschrijvingen zijn uitgebreid. De levering was direct de volgende dag. Ik ben heel tevreden over deze aankoop en de snelle service.

Nynke 11-08-2020

Mijn lens en adapter via de website besteld en opgehaald in de winkel. Lag al voor 15:00 uur klaar, en een enthousiaste verkoper gaf me nog wat tips mee voor het gebruik van de lens! Goede, snelle service :)

L 11-08-2020

Fijne site met vergelijk optie. Snel geleverd en precies wat ik zocht voor een goede prijs!

Ronald 10-08-2020

Ik heb mijn camera , lenzen en nu een nieuwe accu voor mijn camera gekocht bij cameranu.
De accu had ik in de middag besteld, volgende dag al geleverd.
Prima service.

EM 10-08-2020

Wat een fijne winkel en fijn deskundig personeel. Het was even wachten maar dan krijg je ook wat . Niet voor niets rijden mensen voor deze vakkundigheid en service een stukje extra. Goed, degelijk en vooral eerlijk advies. Ze nemen echt de tijd voor je, op welk niveau je ook met fotografie bezig bent . Absoluut een aanrader !

Hoge Noorden 10-08-2020

Mijn oude fotocamera ging stuk en ik kan niet zonder. Meteen bij Cameranu.nl een nieuwe besteld. De volgende middag stond ik omstreeks 13:00 in de tuin te fotograferen met mijn nieuwe toestel. Meer hoef ik niet te zeggen...

Caroline V. 10-08-2020

De service van cameranu is gewoon fantastisch. Ik had een lens gereserveerd om op te halen in Urk, en via een whatsapp nog eens dubbel gechecked of alles aanwezig was, en binnen het half uur was er op iedere vraag een heel duidelijk antwoord. In de winkel in Urk was alles goed georganiseerd en de service volledig naar wens.

Ton Roddenhof 10-08-2020

Ik had een nieuwe e-reader nodig en de e-reader die ik graag had, was bij Cameranu het goedkoopste.
Bestellen en afrekenen was heel makkelijk. 's Middags besteld en de volgende dag al geleverd.

Jurgen 10-08-2020

Duidelijke omschrijving, komt overeen met het geleverde product, snelle levering... Wij waren zeer tevreden dat we de aankoop bij CameraNu hebben gedaan.

Dick (Amstelveen) 10-08-2020

Op zoek naar een niet te dure compact-camera had ik op de websitesite van CameraNU volop keus. Goede omschrijvingen met genoeg beoordelingen. Omdat ik nog een paar dingen wilde weten, stuurde ik diverse mailtjes die verrassend snel en adequaat beantwoord werden. De levering was op het aangegeven tijdstip. Kortom: prima!

Bert Vermeer 10-08-2020

Aangezien ik al een aantal goede ervaringen had bij Cameranu.nl weer hier gezocht. En het bleek inderdaad het beste adres voor mijn wens (Canon body).
Werd snel thuisbezorgd en ik ben helemaal tevreden. Dikke pret met de camera.

Djuul 09-08-2020

Fijne website, snelle service. Ik heb 'm savonds laat besteld en de dag er na gelijk binnen. Wel was de bezorging echt savonds laat. Kwart over 10. De keuze voor mij om voor Camera nu te kiezen is omdat ik hier eerder besteld had en ook goed is gegaan en daarbij hadden zij een cashback actie gaande.

Anneleen 09-08-2020

Ik had een 2de hands camera besteld online. Spijtig genoeg kwam het ene na het andere probleem met de verzending en, na heen en weer communicatie, zou de camera 5dagen te laat aankomen. Ik had deze dringend nodig dus maar besloten om de 2u durende rit naar een van hun winkels te doen. Ik was eerlijk gezegd vrij geïrriteerd. Echter aangekomen in de winkel werd ik aangenaam verrast door de goede service die ze boden. Heel vriendelijk en duidelijke uitleg. Bij het bekijken van de camera kwamen we erachter dat de batterij ontbrak. Dit is meteen heel klantvriendelijk opgelost door hun en ik kreeg een nieuwe originele Canon batterij in de plek mee. De service van de winkel was top! Mijn eerste indruk was "ik bestel hier niet meer". Maar door de super service in hun winkel en de klantgerichtheid is mijn mening veranderd. Misschien heb ik echt pech gehad met de online bestelling, hier ga ik niet over oordelen. Maar de service in de winkel is echt top en een echte aanrader!

Ron H 09-08-2020

Zeer naar tevredenheid, prima verzorgd, top kwaliteit en super snelle levering.
Blijf zeker klant bij camera nu

Anna 09-08-2020

Super goeie service! Heb hier een tweedehands lens gekocht voor mijn DSLR en de prijs kwaliteit is echt top! Verder snelle en goede service en de lens ziet er voor een tweedehands ook nog eens als nieuw uit!

Bennie Welling 09-08-2020

Ik had naar mijn mening een mooie verrekijker besteld. maar deze voldeed niet aan mijn verwachtingen. Retour aangemeld en al snel kreeg ik de gegevens om de verrekijker terug te sturen. Binnen een week was alle geregeld en het geld terug .Kijk Bij zo'n bedrijf durf je met een gerust hart je bestelling te doen.

mark 09-08-2020

Geweest op locatie in Amsterdam. Mijn eerste camera gekocht. Wilde een Spiegelreflex, maar goed en duidelijke uitleg gehad waarom ik voor een systeemcamera moest gaan.

Marjoleine de Jong 09-08-2020

Wat bij andere online winkels niet lukte is bij CameraNu.nl in één dag (24 uur) gelukt. Keurig en veilig verpakt kwam mijn nieuwe e-reader binnen. De prijs was ook zeer gunstig t.o.z.v. van andere winkels.

Mariska 09-08-2020

Altijd fijn bestellen bij cameranu.nl! Ik vind het fijn dat alles zo snel geleverd wordt en dat alles zo veilig en vertrouwd is. Nog nooit problemen ervaren, ik kreeg zelfs een email na mijn aankoop met tips over hoe ik mijn aangeschafte producten het best kan gebruiken. Dat vind ik met spullen die ik nog nooit heb gebruikt heel fijn. Ben dat ook nooit bij een andere online verkoper tegengekomen dus dat vind ik een pluspunt. Ik bestel zeker weer!

Joop Terwijn 08-08-2020

Ik ben bij Camera Nu in Groningen geweest. Een mooie winkel en meteen behulpzaam bij de vraag over de parkeergelegenheid. Ontvangen erg vriendelijk en met koffie. De vraag betreffende de lens die ik voor ogen had werd duidelijk uitgelegd en ook vergelijkingen met andere lenzen waren duidelijk. De beoogde lens ook gekocht.

Jolande 08-08-2020

Een mooie overzichtelijke pagina, door slechte ervaring elders eens verder gezocht. En op de pagina van Camera.nu uitgekomen. Waar ik na bestelling,mijn wireless remote controller met 2 dagen in huis had.
Eendekker pluim van mij😊

Lisa 08-08-2020

Ondanks de overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, waarop ik uren heb zitten rondneuzen, was ik tijdens mijn bezoek aan Cameranu in Apeldoorn nog erg zoekende. In de winkel werd ik geadviseerd door een deskundige verkoper met veel kennis (overigens waren zijn collega's ook zeer betrokken). Elke fotograaf (dus ook de verkoper) heeft voorkeur voor een bepaald merk camera of objectief. Echter keek hij echt naar mijn voorkeuren, soort fotografie, budget, etc. en drong zijn persoonlijke voorkeuren niet op. Daarnaast adviseerde hij mij enkel het benodigde en niet alle optionele filters etc. die waarschijnlijk alleen maar in de kast blijven liggen. Dit heb ik zeer gewaardeerd, want ik kan mij persoonlijk erg storen aan het onnodige bijverkoop. Kortom; mijn volgende aankoop zal zeker weer plaatsvinden bij Cameranu!