Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 995 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marion Vis 19-12-2020

Een Nikon D5600 besteld met 2 objectieven, de bestelling lag netjes klaar en werd vriendelijk en prima geholpen, de medewerkers weten alles van de apparatuur en geven goed uitleg.

Natalia Rivera-Vera 19-12-2020

I chose to buy my camera (Nikon Z5) and lens (Samyang 85mm f/1.4) at CameraNU.nl because they had the best offer in the market, by far, in terms of price and their 5-year warranty.
I did my purchase online. Then whole process went smoothly and without any problem, including the delivery. Great shop!

Guus 19-12-2020

Duidelijke en mooie webshop, snelle levering binnen 2 dagen. Scherpe prijzen! Kortom echt een aanrader.

harryc 19-12-2020

Duidelijke website waar je kan zien of het produkt op voorraad is, makkelijk online bestellen en snelle levering

R. Meijers 19-12-2020

Gedegen informatie over de producten. Goede vergelijkingen en een scherpe prijs. CameraNu komt zeer professioneel over. Ook in de fysieke winkels is er sprake van professionele medewerkers. Levering op de dag van bestelling is uniek.

Sannie Alblas 19-12-2020

Naar aanleiding van een tip voor camera.nu gekozen. Prima levering, duidelijke site en de bestelde producten zijn top.

Erik 19-12-2020

prettige webshop, snelle levering. Alleen bij afhaling in de winkel na reservering, was niet op naam bekend wat ik kwam halen, maar dit was snel opgelost. Uiterst vriendelijke mensen in de winkel.

Peggy 19-12-2020

Beste prijs en ook nog eens een supersnelle bezorgservice. Lume cube om 11.40 besteld en dezelfde dag nog in huis zonder bezorgkosten! Dit heb ik nog nooit eerder bij een online bestelling meegemaakt.
Ik heb mijn camera en verschillende accessoires bij camera.nu besteld en hoef niet meer bij andere winkels te kijken omdat camera.nu de beste prijs kwaliteit verhouding heeft.

Ben 18-12-2020

Ik koop vaak bij camera.nu, omdat ik daar eenvoudigweg een vertrouwd gevoel bij heb.
Is het de toon naar klanten?? Is het de prijs-kwaliteit verhouding?? Is het dat ze gewoon alles hebben?? Ik denk alles bij elkaar. Ze komen goed over en ik vertrouw ze. Koop zelden ergens anders nu.
Bovendien is de snelheid van leveren perfect.
Dus: als ik iets nodig heb, zoek ik eerst de site van camera.nu op!!

Aw 18-12-2020

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Mooie kortingsactie. Daglichtlamp besteld. Snelle, correcte levering, goede verpakking. Super tevreden van begin tot eind. Ik kom zeker terug bij Cameranu.nl

Mireille 18-12-2020

Superfijne webwinkel. Goede informatie, deskundigheid is overduidelijk. Prijstechnisch ook zeer interessant, scheelde paar honderd euro ten opzichte van andere grote camera webwinkels. Alles netjes verpakt, vlot verzonden, kortom: een hele blije klant hier!

EJL 18-12-2020

Ik werk al jaren samen met CameraNu.
Telkens is er prettig contact als ik vragen of opmerkingen heb.
Belofte voor snelle levering, die nu standaard zijn, worden waargemaakt.
CameraNu maakt het ook mogelijk om iets zonder veel poes pas om te ruilen omdat ik bijv. een fout gemaakt hebt.
Heerlijk om mee te werken. Kom telkens terug!

John 17-12-2020

Ik bestel al vaker bij Cameranu en dat gaat altijd goed. Maar dit keer zit ik al dagen te wachten op mijn levering en hun vervoerder Trunkr maakt er werkelijk een potje van. Ik krijg levertijden door, die worden niet gehaald. Heb daar dan weer contact over en krijg dan te horen dat het echt die avond wordt geleverd al werd het 22:30. En helaas, zit ik elke avond te wachten voor niks.
Ik snap dat het wat drukker is nu, maar dit is echt vervelend. Ik koos juist voor deze optie omdat ik mijn bestelling gisteren al nodig had voor mijn werk.
Cameranu is niet degene die het pakketje bezorgt, maar heeft wel Trunkr aanbevolen voor snelle levering (volgende dag in huis), maar helaas lukte dat deze keer niet.

Christian 17-12-2020

Because of the fair prices and short delivery time, I ordered here. I ordered at lunchtime and was very happy that my order was delivered the same evening.
Everything arrived in pristine condition, clean and in its original packaging. So I could try everything out on the same evening.
If I need something again, I'll be happy to order from CameraNU again. Thank you for the great service ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Boebels 17-12-2020

Het bestelde was keurig de volgende dag binnen zoals beloofd.
Wel jammer was dat er geen envelop bij de kadobon zat en dat het leek alsof er een creditcard is zou moeten zitten.
Beetje ‘kale’ tegoedbon dus.

Ben 17-12-2020

Cameranu.nl heeft een duidelijke overzichtelijke website met goede en complete informatie. Ze hebben winkels door heel NL en ook nog eens goede prijzen ik ben zeer tevreden.

Paul 17-12-2020

Prima webshop, de levering duurde alleen wat langer dan ik verwacht had. Dit had te maken dat mijn camera een wat langere weg af moest leggen. Maar als ik nog eens wat nodig heb op gebied van fotografie ga ik ook bij Camera.nu kijken.

Petra 17-12-2020

Onlangs heb ik een nieuwe camera gekocht bij Cameranu.nl. Ik heb deze shop gekozen om de kennis die zij in huis hebben. Ook vind ik de nazorg die zij bieden dmv de mails met informatie die zij sturen over hoe jouw camera werkt een goede service.

Willem 17-12-2020

Altijd kundig en behulpzaam personeel , persoonlijke benadering en advies. Ruime keuzemogelijkheden en niet geheel onbelangrijk; aftersale service en advies en snelle reactie via app

Kees van Bokhoven 17-12-2020

Produkt was niet opvoorrad.
Een mailtje naar jullie was voldoende om het zo snel mogelijk te hebben.
Netjes werd aangetekend verzonden.
Zeer goede service van dit bedrijf. Top.

Loesje 16-12-2020

Cameranu.nl heeft een duidelijke en overzichtelijke site.
De producten zijn ook binnen de tijd en in goede staat geleverd.

Erwin 16-12-2020

Overzichtelijke site.
Bestelprocedure zeer gemakkelijk.
's morgens super 8 scanner besteld en 's avonds in huis.
Super service!

Niek Ketting 16-12-2020

Wij zijn bijzonder vakkundig, klantgericht en ook sympathiek geholpen, wat geleid heeft tot een aankoop waar wij zeer tevreden over zijn.

Ronald Steenbeek 16-12-2020

CameraNu voelt voor mij vertrouwd. Om die reden kom ik het liefst hier voor alles wat ook maar met fotografie of film te maken heeft. De levering is snel en de producten top! Zo heb ik afgelopen week een nieuwe lens gekocht, de Meike MK 35mm f/1.4 voor mijn Olympus EM10 Mark II (ook van CameraNu) en ben reuze enthousiast over de kwaliteit van deze relatief goedkope lens die zelfs op f/1.4 nog boven verwachting scherpe foto's maakt!

Egbert 16-12-2020

Directe levering, product zag er keurig uit, heldere website en goede verpakking. dit cijfer is het maximale wat ik eigenlijk kan geven met m’n beperkte ervaringen.