Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 994 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Puck 14-04-2023

Gebruiksvriendelijke website, makkelijk te navigeren, groot assortiment en snelle levering. Top website! Aan te raden voor fotografen.

WP 13-04-2023

Rotterdam Noord, Bergweg, mooie winkel met bijzonder aardig personeel. Communicatie vanuit hoofdkantoor accuraat en snel.
Kennis van producten bij Klantenservice vriendelijk maar niet van specifieke detail op de hoogte.

Frits 13-04-2023

Mijn ervaring bij CameraNu in Eindhoven is zeer goed. Vakkundig personeel, vriendelijk en meedenkend.
Laatst ruilde ik een lens in voor een nieuwe RF100-500 en vroeg in de winkel hoe het kon dat Canon op hun site de lens goedkoper aanboden tijdens een korting actie. Ze zijn mij tegoed gekomen en de volgende dag zag ik dat Canon zijn prijs had aangepast. Klasse en bedankt!

LLB 13-04-2023

Goede site, keurige en volledige informatie, snelle verzending. Ik ben superblij met mijn occasion camera.

Tom 13-04-2023

Geleverd, snel, volgens verwachting. Tegen een goede prijs. Wat wil je nog meer?

Carla van Leeuwen 13-04-2023

Omdat ik in de fotozaak mijn woonplaats Hoorn niet goed werd geholpen besloot ik naar Cameranu te gaan, waarvan ik had gehoord dat het een fijne zaak was. Ik kwam met een SD-kaartje met een onleesbaar fotobestand. De medewerker heeft werkelijk alles geprobeerd om de bestanden leesbaar te krijgen. Toen dit niet lukte bood hij aan om het achter te laten bij hun technische dienst. Ook daar heeft men mijn foto's niet kunnen redden, maar ik weet nu zeker dat er echt alles aan gedaan is. Het kaartje kreeg ik aangetekend retour. Dit alles valt bij Cameranu onder service. Om verlegen van te worden. Voor mij is het duidelijk dat ik voor fotobenodigdheden voortaan naar Cameranu in Urk zal rijden.

Aad van der Meer 13-04-2023

Goede telefonische begeleiding van wat ik nodig had. De onderdelen waren snel thuis.

Thamen 13-04-2023

Prima service. Heel tevreden over de bestelling. Goede prijs. Prettig contact met de klantenservice . Duidelijk, oplossingsgericht en meedenkend.

Kim 12-04-2023

Prima levering , snel en zorgvuldig . Ik ben weer erg tevreden over cameranu.

bernt 12-04-2023

Besteld. En de volgende dag meteen geleverd. Prijs kan wel iets lager maar het is akkoord

Fer 12-04-2023

Kreeg van Cameranu een mail voor het schoonmaken van mijn camera.
En daar heb ik gebruik van gemaakt, en ook gevraagd of mijn camera kon worden ge-update voor de firmware.
Geen probleem, doen we dat ook gelijk meenemen.
Vandaar mijn cijfer voor Cameranu aan de Stadhoudersweg in Rotterdam.
Cameranu, hartelijk bedankt.

Barry 12-04-2023

Ze denken met je mee in het kiezen van de juiste cameratas. Ook is retourneren nog gratis als je erachter komt dat je nog niet over de juiste kennis beschikt. Lees: een verkeerde keuze maakt.

Berber 12-04-2023

Als je dure apparatuur koopt wil je graag een goede, betrouwbare winkel hebben. Ik check altijd eerst Cameranu als ik iets nieuws wil hebben op fotografiegebied!

Mike 12-04-2023

De prijzen zijn goed, de bezorging is op tijd en de site is overzichtelijk!

Corine 12-04-2023

Cameranu in Rotterdam bezocht en zoals gewoonlijk weer heel erg goed en geduldig geholpen. Niets was teveel voor de twee dames die mij hielpen met het zoeken van een passende tas voor mijn camera. Ben blij met de aanschaf van mijn USB laaddock voor de accu's van mijn camera.

Jorin 12-04-2023

Super service van Cameranu! Mooie tas besteld, maar werd helaas geleverd met een klein gaatje. Cameranu via WhatsApp een bericht gestuurd, binnen 6(!) minuten was dit afgehandeld en had ik het retourlabel per e-mail. Naast supersnelle levering kun je bij Cameranu ook rekenen op een geweldige service, mijn complimenten!

Rob Braat 12-04-2023

City Foto in Eindhoven blonk vroeger ook al uit in service. Nu aangesloten bij Camera Nu is dat niet veranderd, ga zo door!

C.Broeders 11-04-2023

Ik kan iedereen cameranu aanbevelen daar het een zeer betrouwbaar bedrijf is met een snelle en correcte service en levering. Het door mij bestelde artikel ( met de beste prijs) werd keurig netjes verpakt de volgende dag geleverd met een duidelijke track en tracé zodat je indicatie had betreft tijdstip van levering. Mijn eventuele volgende bestelling gaat zeker cameranu.nl worden. Kortom een topbedrijf dat zeer zeker een 10 waard is.

Evert van der Voort 11-04-2023

Na maanden van overwegen toch maar weer naar Urk getrokken om mijn Canon 5D na jaren trouwendienst in teruilen voor een nieuw familie lid .Onder het genot van een bak koffie werd wat info uitgewisseld overmijn plannen en daarna de mogelijkheden besproken en ruim de tijd genomen om advies te geven en uitgebreid te testen. Zelfs advies over waar je de beste gebakken vis kon vinden werd niet in de wind geslagen…kort om voor mij een wereld zaak met aandacht en begrip voor zijn klanten … ik voelde mij daar thuis

Wil 11-04-2023

Het door mij bestelde onderdeel werd zeer snel geleverd. Heel goed en netjes verpakt. Duidelijke site waarop het ook mogelijk was om in te zien in welke CameraNu winkel in de buurt dit onderdeel op voorraad is.

Heleen 11-04-2023

Was een dopje van mijn statief verloren. De bewuste dopjes worden door meerdere partijen aangeboden, maar niet overal stond bij voor welk statief ze geschikt waren. Bij Cameranu was dat wel het geval. Heb hierdoor wel veel meer betaald dan nodig was.

Ana 11-04-2023

Everything went really well from the purchase up to the delivery of the item. I would highly recommend Cameranu as your photography store

Jasper van Kampen 11-04-2023

Cameranu is een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Ik waardeer de helderheid, professionaliteit en snelle levering.

persoonlijke benadering 11-04-2023

Mijn kalender was door de bestelservice niet afgeleverd. Toen heeft Fotofabriek gemaild en mij de kalender opnieuw gestuurd en binnen twee dagen was het er. En heel mooi geworden!

sandravh96 10-04-2023

Fijne webshop! Goede en snelle levering. Na een halfjaar ging m’n powerbank kapot, maar fijne mailcommunicatie met cameranu en kreeg een nieuwe powerbank opgestuurd. Aanrader dus :)