Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maurits 10-04-2023

Altijd tevreden met de cameranu, verzending is snel en netjes ingepakt, al meerdere drones hier gekocht! Dank!!

E.M. 10-04-2023

Goede shop, duidelijk te vinden en in te shoppen. Snelle verzending en goede service, die in onverwachts nodig had.

Nando 10-04-2023

Voor mijn videoproductie bedrijf heb ik afgelopen week bij CameraNU nieuw lampen gekocht en slider.
Op advies van de enorm behulpzame medewerker heb ik in mijn mening de juiste producten aangeschaft.
De expertise en aanbod bij CameraNU is ruim. Ik zou het ten zeerste aanraden voor professionele filmmakers.

Roy 09-04-2023

Heel erg tevreden over de fijne service en zeer verrast bij het openen van het doosje door de leuke tekst in de deksel!
Helemaal top!

Nicole Bakker 09-04-2023

Cameralui heeft een mooi assortiment en goede adviezen. Goede prijszetting. En fijne, supersnelle levering.

Valerie Visser 09-04-2023

Zeer snelle levering en netjes verzonden. Ook zijn de prijzen hier lager dan op andere websites! Ik zou hier de volgende keer weer bestellen.

Otto Hoekstra 08-04-2023

De ABC fotografie cursus aangeschaft. In 4 avonden en 1 praktische ochtend veel kunnen opsteken om je fototoestel anders en beter te gebruiken.

Dennis 08-04-2023

Vroeger zaten ze niet in onze omgeving en ik ben blij dat ze hier nu ook aanwezig zijn. Erg vriendelijke mensen met genoeg verstand van zaken. Ze geven je de ruimte om te testen en kunnen/willen je goed adviseren.

Paul 08-04-2023

Vakkundig en eerlijk advies, nemen echt de tijd voor je en luisteren goed na je zodat je een passend advies en product aangeboden krijgt.
Ook een hele nette winkel met zeer ruim aanbod .

Glenn 08-04-2023

Goede webshop, overzichtelijk, duidelijk, goede product omschrijving. Daarnaast ook veel betaal opties en een duidelijke check out pagina.

Evert Bruinsma 08-04-2023

Kundige medewerkers die je op de (on)mogelijkheden wijzen. Alles op voorraad en snel geholpen. Een ritje naR de winkel in Urk is dan ook zeker de moeite waard.

Johan 08-04-2023

Ik heb bij CameraNu.nl een verrekijker gekocht. Op de website staan duidelijke adviezen en er is veel keus met goede mogelijkheden om te filteren en uitgebreide productinformatie. Scherpe prijzen, snelle levering en geleverde product is zoals verwacht.

VandeBergh 08-04-2023

Duidelijke webshop met gemakkelijke bestelprocedure. Artikel heel snel geleverd en precies zoals beschreven op de site. Was eerste aankoop en alles zeer naar tevredenheid verlopen.

Hans 07-04-2023

Al 6 jaar koop ik bij CameraNu, meestal online, maar eenmaal in de winkel in Rotterdam Centrum omdat ik mijn camera wilde inruilen. Ik ben zeer tevreden over het aanbod, de prijzen maar vooral ook over de snelle, vriendelijke en behulpzame klantenservice. Meerdere keren had ik behoefte aan verduidelijking of uitleg over een product en steeds werd ik uitstekend en deskundig geholpen. Het enige minpunt vind ik dat CameraNu niet in Zeeland te vinden is. Het aanbod aan gespecialiseerde fotozaken is hier minimaal. Ondanks de goed functionerende klantenservice van CameraNu, mis ik de mogelijkheid de producten te zien en te voelen.
Recent heb ik een supergroothoekobjectief en een grijsfilterset aangeschaft en ook die kon ik de volgende dag afhalen bij een PostNl afhaal punt.

Hans 07-04-2023

Voor de shop gekozen omdat ik voor mijn in te leveren camera meer terugkreeg dan bij een andere shop. Verder heb ik hier in het verleden ook mijn aankopen gedaan. Was even wennen aan de andere naam.

Lucienne 07-04-2023

6 jaar geleden al goede ervaringen gehad. Duidelijke website, producten goed te vinden. Zeer snelle levering, camera goed verpakt. Prima!

Caine 07-04-2023

Één van de beste camerawinkels waar je uw apparatuur kunt kopen, mijn artikelen zijn altijd optijd geleverd geweest. En als ik contact opneem met de klantendienst wordt ik altijd snel en vriendelijk geholpen. Top winkel!!!

H. Jansen 06-04-2023

Duidelijke shop/website. Makkelijk te vinden waar je naar op zoek bent en goed op diverse onderdelen te selecteren.
Veel keuze en voor prima prijzen.
Snel geleverd, erg tevreden.

Majid 06-04-2023

CameraNU altijd snelle levering, goede communicatie en service! En goede prijzen.
Ben zeer tevreden

Lot 06-04-2023

Betrouwbaar, leveren razendsnel, goede service, kwalitatief hoogwaardige producten en fijn dat je ook altijd op locatie terecht kunt voor deskundige extra service (en ook die is uitstekend).

Luut 06-04-2023

De webshop heeft een ware metamorfose ondergaan. Nog overzichtelijker. Product was gemakkelijk te vinden en werd ook met een razend snel tempo geleverd. Een absolute aanrader.

Fabienne Ten pas 05-04-2023

De webshop is heel duidelijk en eenvoudig te gebruiken. Je zoekt op wat je wil hebben en alle informatie die je wil weten staat er onder beschreven. ik vind het een hele fijne manier om zo een nieuwe lens te kopen. De lens zelf werd goed verpakt geleverd. Ik ben er super blij mee!

NS 05-04-2023

Duidelijke webshop met leuke acties.
Goede omschrijving, goede en snelle levering.

Thijs 05-04-2023

In de winkel altijd top service en gezellig! Kan er nooit even naar toe gaan ben altijd een half uur kwijt. Spullen zijn top en klantenservice als er iets is ook wordt altijd goed geholpen

Jvh 04-04-2023

Overzichtelijke site. Ruime keuze. Goed advies gekregen. Artikelen werden snel en goed verpakt geleverd. Goede service.