Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1001 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan van Termeij 19-04-2023

Ik ben zeer te vrede over mijn nieuwe verrekijker, snel en correct geleverd, echter een min puntje is dat het rubber oog waar de halsband door geleid moet worden gebroken was.

Marlan Alpuerto 19-04-2023

Ik heb altijd een goeie ervaring gehad met mijn online aankopen. Ze hebben een breed assortiment en als fotograaf kan ik altijd op hun site terecht voor wanneer ik iets specifiek nodig heb voor een shoot bevoordeeld.

Al mijn online aankopen werden telkens op tijd geleverd dus dat is zeker ook een pluspunt in mijn ogen en als het nog niet duidelijk genoeg was ik ben een tevreden klant!

Ton Takken 18-04-2023

Cameranu in Apeldoorn is een overzichtelijke winkel met vakkundig en klantvriendelijk personeel. Ik heb een occasion lens en camerabody gekocht en mijn oude spullen ingeruild. Dit liep allemaal vrij soepel en men bied een zeer redelijk bedrag voor de ingeruilde apparatuur. Al met al heb ik een hele goede deal kunnen sluiten en heb nu een upgrade van foto apparatuur met garantie. Al met al ben ik zeer tevreden. Ook de website van Cameranu is zeer gebruiksvriendelijk met goede informatie.

Pascal 18-04-2023

Goede service. De lens op de website gevonden die ik zocht omdat ik filters kon gebruiken die me vlot naar datgene brachten dat ik zocht.
Tijdens de bestelling had ik de keuze om de lens in een winkel te halen, of ze aan huis te laten brengen. Ik koos de laatste optie en de volgende dag ontving ik reeds de lens, goed verpakt om schade te voorkomen bij het transport.

Jan Laperre 18-04-2023

Heel vlotte afhandeling van de aangekochte producten. Steeds op de hoogte gehouden geweest van mijn pakje.

Yvonne 18-04-2023

Voor het eerst een bestelling gedaan bij CameraNu. Het artikel wat ik had besteld voldeed aan alle voorwaarden en is, zoals ook aangegeven, de volgende dag afgeleverd.

Ali 18-04-2023

Super fast customer service, seamless payment process, big selection. Cameranu is hands down the best Photo & Video Equipment provider in the Netherlands, always friendly staff, nothing to complain about 10 over 10 rating.

Peter 17-04-2023

Cameranu in Urk geeft veel extra advies en gratis tips om beter te worden. Deze keer kwam ik voor een 100mm macrolens, tussenringen en een rijstzak. Bij de lens werd eerst gevraagd welke body ik gebruik en of ik bekend was met focus bracketing. Goede uitleg en ook nog gratis inspectie op de sensor op vuil en stof. En ook nog even een demonstratie op een vervuilde sensor. Verder goed advies over de juiste rijstzak, tussenringen en protectie filter.
Ik ging na ruim een uur tevreden met de juiste spullen de deur uit. Uiteindelijk was dit iets anders (minder kostbaar) dan ik in eerste instantie wilde kopen.
En ik heb het afgelopen weekend vrij makkelijk mooie plaatjes kunnen maken door het gratis advies toe te passen.
Heel veel value voor money dus!!!

Ben 17-04-2023

Afgelopen weekend een klein onderdeel besteld voor een paar euro. (Dop voor een Canon Extender EF 1.4)
Een plastic dopje in een envelop wat normaal gesproken in de brievenbus te vinden is. Cameranu verzend dit aangetekend en kun je dus de hele zaterdag thuis blijven ook mede door de veranderende bezorgtijd die wordt aangegeven door PostNL. Een rare actie wat ik niet gewend was van deze winkel waarover ik altijd uiterst tevreden ben.

Lizanne 16-04-2023

Ik heb altijd goede ervaringen met cameranu! Hun klantenservice is echt super! Altijd goed bereikbaar en ik word op professionele wijze geholpen. De website is overzichtelijk en ze hebben veel keuze. Daarnaast geeft cameranu ook goed advies over hun producten. Vorige week heb ik een bestelling geplaatst en alles is netjes aangekomen zonder beschadigingen. Ook heb ik wat geld terug gekregen omdat ze, tijdens het scannen van de producten, erachter kwamen dat ik te veel had betaald. Ik zou cameranu aan iedereen aanbevelen!

Simon 16-04-2023

Het advies voor de juiste camera was zeer goed. Daarnaast was de lever tijd echt mega snel.

Bart van Essen 16-04-2023

Goede prijs en snelle verzending, pakket ( dri mini 2 drone) perfect verpakt, hufterproof.

Jan Pleus 16-04-2023

Mijn verzoek per e-mail om advies met betrekking tot een voor mij geschikte cameratas bleef helaas onbeantwoord. Maar toen ik het de volgende dag via de chat probeerde, had ik succes. Het gegeven advies was deskundig (wat verwacht je ook anders van een speciaalzaak) en dus zeer bruikbaar. De door mij aangeschafte tas werd de volgende dag goed verpakt bezorgd en na de tas in gebruik te hebben genomen, heb ik vastgesteld dat ik het juiste artikelen heb gekocht. Prima!

Alwin 16-04-2023

Alles prima, op voorraad, snelle verzending en prima prijs/kwal. verhouding. Ook van de verzending houdt men je goed op de hoogte.

Han 15-04-2023

Erg goed en vriendelijk geholpen. Bestelling online gereserveerd en binnen een half uur stond het klaar.
Er werd voldoende tijd voor me genomen zodat ik zonder vragen en met een goed gevoel de winkel heb verlaten

Sabine Bos 15-04-2023

Blij met de snelle en degelijke service van Cameranu. Ik zocht al even naar een Canon EOS 90D en had deze zelfs al bij de concurrent besteld. Daar was hij echter voorlopig niet leverbaar. Omdat ik na 13 jaar met mijn 50D en mijn onlangs behaalde fotografie-examen nu toch echt toe was aan een update en upgrade, wilde ik niet te lang meer wachten. Gelukkig was de 90D bij Cameranu beschikbaar en ook voor dezelfde lage prijs (bij sommige concurrenten was hij al snel 100 euro duurder). De website spreekt voor zich en het zoeken en bestellen was een eitje. Ik bestelde hem, samen met een extra batterij en geheugenkaart de vrijdagavond voor het Paasweekend en hij werd direct de volgende ochtend bezorgd, waardoor ik het lange weekend meteen aan de slag kon met mijn nieuwe, fijne toestel. Hij was netjes en degelijk verpakt, want verzenden vind ik altijd nog wel een zorg met dit soort kwetsbare apparatuur. Al met al top service dus!

Jetske N. 15-04-2023

Je wordt altijd met respect behandeld of je nu een beginnend of gevorderde fotograaf bent. Top!

Leo 15-04-2023

De bestelde groothoeklens is keurig verpakt en lag de volgende dag al op de mat.

Gerald 15-04-2023

De sensor van mijn camera laten reinigen. Bij cameranu in de maand april gratis! Perfecte service, ik werd direct geholpen, kreeg een kopje koffie en na 10 minuten was de sensor weer schoon. Zou eenieder aanraden dit af en toe te laten doen!

Rudy 15-04-2023

Zeer snel antwoord op vragen via email, het advies en het vriendelijk personeel

Sanne 14-04-2023

Wat ik zeer waardeer aan deze winkel is dat je geadviseerd wordt naar wat jouw wensen zijn. Ook wanneer dit betekent dat zij daardoor iets niet aan jou verkopen. Zeer vriendelijk en humorvolle medewerkers.

Erlend 14-04-2023

Prima webwinkel. Ze hadden het product dat ik zocht op voorraad. Mijn bestelling is goed verpakt en op tijd afgeleverd.

Marvin de Bruin 14-04-2023

Nieuwe systeemcamera met zoomlens gekocht, er leuk en goed geholpen. Ik kom er graag terug.

F de Wijs 14-04-2023

Zoekende naar een kleine kijker kwam ik op deze site terecht. De keuze was snel gemaakt en snel besteld.
De levering werd de volgende dag al verzorgd door post NL

Levani 14-04-2023

Ik kon mijn camera gratis laten reinigen, zeg ik geen nee tegen.
Dichtstbijzijnde winkel is wel een snelweg verder, geen probleem doen we wel.

Leuke winkel in Eindhoven, goede service, aardige medewerkers.
Mijn verwachting voor het reinigen van mijn camera was minimaal 30 min.
Maar na 6 tot 10 minuten kon ik alweer mijn spullen pakken.
Verder nog wat informatie opgevraagd over de desbetreffende camera die ik in de toekomst wil gaan halen.
Zal zeker bij CameraNu gebeuren ;)!