Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 976 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rick E 26-04-2023

Ik heb een statief terug gestuurd voor garantie. Fijne communicatie en een ander statief gekregen zonder gedoe. Top bedrijf

Marco 26-04-2023

Top goeie service.
Super snelle levering.
Telefonisch contact is top.
Afhandeling gaat gesmeerd.
Duidelijk in mail verkeer

Tanja 26-04-2023

Fijne website waar je overzichtelijk verschillende producten naast elkaar kunt zetten om te vergelijken. Duidelijke uitleg over verschillende technische eigenschappen. Goede prijs en zeer snelle verzending.

Mennog 26-04-2023

Geweldige ervaring weer. Uitgebreid samen met de mensen zitten brainstormen hoe mijn dilemma het beste op te lossen was. Uiteindelijk gekozen om een powerstation naar de winkel over te laten komen. Volgende dag kunnen afhalen en uitproberen. Maar niet dan dat we met z'n allen het nog eens even goed in de winkel hebben bekeken. Wat een heerlijke service en klantvriendelijkheid!

Susanne 26-04-2023

Ik liet de sensor van mijn camera schoonmaken. De medewerker was superaarding. Mij werd thee en koffie aangeboden. En de sensor was snel en goed schoongemaakt.

William 25-04-2023

Ik ben geweldig geholpen bij Cameranu! In eerste instantie zou ik een tweedehands camera kopen, waarvan bij het bekijken bleek dat de waardebepaling niet goed was gegaan en hij veel te hoog was ingeschaald en eigenlijk het geld niet waard. Omdat de verkopers het zo naar vonden dat ik voor niets naar de winkel was gekomen heb ik toen een duurdere camera aangeboden gekregen voor de prijs waar ik eigenlijk voor was gekomen. Ook hebben ze heel fijn meegedacht in het kiezen van de juiste lenzen voor de camera. Het enige minpunt was dat verschillende medewerkers ook verschillende meningen hadden, wat in verschillende winkelbezoeken verwarrend was.
Hoe dan ook, de service was top, de prijzen zijn scherp en de bereikbaarheid is ook goed geregeld. Ik kom zeker terug.

Melanie 25-04-2023

Cameranu heeft mij teleurgesteld.
Camera besteld en een kapotte geleverd, teruggestuurd en toen werd ik van hier naar daar gestuurd. Geen correcte antwoorden.

Laatste update vandaag ze sturen eindelijk na een lange week een nieuwe op ik wacht geduldig.
Officiele reactie van CameraNU.nl 26-04-2023

Beste Melanie,

Bedankt voor je review.
Vervelend om te horen dat je een defect artikel hebt ontvangen.
We doen ons best om je retour zo snel mogelijk te verwerken, echter gezien wij dagelijks erg veel pakketten binnen krijgen is het voor ons lastig om hier een specifiek pakket tussenuit te halen.
Inmiddels hebben wij inderdaad contact gehad en een nieuwe opgestuurd. Deze zal je spoedig ontvangen.

Onno 25-04-2023

Tijdens mijn zoektocht naar een universele camera cage kwam ik terecht bij Cameranu. Zij hadden de perfecte cage tegen een wel heel aantrekkelijke prijs. Ik heb de cage direct besteld en betaald.

Nadat ik de bestelling had gedaan kwam ik erachter dat de combinatiedeal nog veel beter was! Ik belde daarop de klantenservice en het werd allemaal direct geregeld. Ik kreeg een linkje om het resterende bedrag te betalen en de bestelling werd gewoon netjes de volgende dag bij mij thuis afgeleverd.

De klantenservice was heel vriendelijk en meedenkend. Het product was precies zoals omschreven en goed verpakt verstuurd.

Frank 25-04-2023

Snel als de bliksem had ik mijn bestelling binnen!
Fijn om zo snel te kunnen genieten van mijn splinternieuwe camera!

Robert 25-04-2023

Ruim assortiment en ook nog eens op voorraad. Snelle service en scherpe prijzen.

Vrije Vogel 25-04-2023

DJI Mini 3 Pro met accessoires besteld op zaterdagnamiddag. Levering keurig verpakt op maandag aangeleverd. Mooie deal voor een mooie prijs.

A. Tuinman 24-04-2023

Perfecte camera, juiste omschrijving, besteld en volgende dag in huis. Super blij mee.

Goede service 24-04-2023

Camera.nu een goede winkel met goede service. Ik kreeg een uitnodiging om de opnamechip te laten reinigen. Geheel gratis. Chapeau, goede service

Cees 24-04-2023

De website is een overzichtelijke website en binnen een paar klikken vond ik wat ik zocht. De specificaties van het product (DJI Mini 3 Pro) zijn helder beschreven en ook de accessories, die voor het product beschikbaar waren, zijn overzichtelijk gerangschikt. Vergelijking met andere drones op de website maakte het mogelijk om en keuze te maken. De verzending is inderdaad snel en netjes en verzorgd ingepakt. Deze webshop is een aanrader voor iedereen die een drone zoekt.

Pepijn 24-04-2023

Ik ben een hele tijd terug van een concurrent geswitched naar CameraNu. Het is een fijn bedrijf die goed geprijsd en uitgebreid assortiment heeft met snelle bezorging. Daarnaast voelt de website enorm intuïtief en ben ik zelden aan het zoeken.

Ron 24-04-2023

Snelle levering en product voldeed aan de beschrijving, goede prijs kwaliteit

J vd M 24-04-2023

Fijne shop, overzichtelijk en snelle verzending.
Wat fijn is als je snel iets in huis wilt hebben

Martine 24-04-2023

Ik had een gratis voucher gekregen voor het schoonmaken van mijn DSLR ontvangen. Ik ben erheen gereden en ontving super snelle vriendelijke service, wat wil je nog meer! Heel erg bedankt Cameranu!

OT 24-04-2023

Cameranu is scherp in prijs en hoog in service en levert alles keurig op de afgesproken datum/tijd. Ook wanneer iets niet in orde lijkt, reageert men vriendelijk en service- en oplossingsgericht. En... ze hebben ook nog echte winkels waar je geholpen wordt door mensen die echt wat hebben met fotografie.

Dirk 24-04-2023

Op zoek naar de juiste filter, deze webshop tegengekomen. Correcte prijs, vlotte levering én duidelijke communicatie. Zoals het hoort!

Henk 24-04-2023

Cameranu geeft volledige en betrouwbare informatie vooraf en zorgde voor een tot in de puntjes verzorgde aflevering van mijn Pentax zoomlens.

Ahmet 24-04-2023

Everything was fast and easy for me. Products arrived safe and sound, on time. Good deals as well !

Fred 24-04-2023

Website is erg overzichtelijk en biedt volop keuze. Ook de gecombineerde aanbiedingen zijn interessant.
Het bestelproces is eenvoudig en duidelijk.
Bij de levering heeft men verschillende opties mijn keuze was in de avonduren met PostNl.
Middels track & trace van PostNl wist ik precies hoe laat mijn pakket werd afgeleverd.
Ik ben erg blij met de aankoop en heb, gezien de afhandeling van mijn aankoop, het volste vertrouwen in de eventuele aftersales.

H.j. A 24-04-2023

Goede communicatie en klantvriendelijk. Camera actie (schoonmaken) ook susses, ga zo door.

De Groot 23-04-2023

Al vele dingen gekocht bij CameraNu. Een fototas gekocht waarvan de maatvoering niet duidelijk was aangegeven, binnen tas paste niet. Tas retour gestuurd. Nu moet je zelf de portokosten betalen, een tegenvaller. CameraNiet.
Officiele reactie van CameraNU.nl 26-04-2023

Goedemiddag,

Bedankt voor je review.
Het klopt inderdaad dat je bij een retour zelf de portokosten dient te betalen.
De reden hiervoor, is dat wij op weekdagen tot 22:00 uur bereikbaar zijn voor vragen, zodat als je twijfelt over een bepaald product je hierover altijd navraag kan doen.
Mocht er onjuiste informatie op de website hebben gestaan hoef jij uiteraard dit niet zelf te betalen.
In dat geval willen we je vriendelijk vragen ons hierover te mailen via vragen@cameranu.nl, en zullen we de portokosten terugstorten.