Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1053 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jacob 04-05-2023

Met mijn camera had ik een probleem en deze is kosteloos opgestuurd om te laten beoordelen. Voordat ik mijn camera heb opgestuurd, heb ik bij de vestiging in Urk eerst alle informatie gekregen over de procedure, maar ook over eventueel aanschaf van een nieuwe camera. De expertise van de medewerker was goed, de informatie volledig en nadat bleek dat de reparatiekosten aan de hoge kant waren, ben ik overgegaan tot aanschaf van het nieuwe model via de website.

Surfingfrits 04-05-2023

Overzichtelijke webshop met goede navigatie en snelle levering. De artikelen voldoen aan mijn verwachting. Ik ben er blij mee.

Frans Ruessink 04-05-2023

Ben in de winkel uitstekend geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van een nieuwe camera. Degelijk advies en aandacht voor de klant

Henny Rietveld 03-05-2023

Ik had een inlichting nodig betreffende draad voor afstand bediening van mijn toestel naar de flitser . Op de zelfde dag dat ik mijn mailtje stuurde kreeg ik een antwoord . decdraad was niet goed voor mijn toesrel/Flitser . Maar kreeg wel antwoord welke er wel goed was
Een pluim van mij

Roger 03-05-2023

Prima en snel afgehandeld. Kreeg snel bericht van de betaling en verzending. Product werkelijk als nieuw, zoals op de site stond aangegeven. Pakket was ook goed verpakt.

Willem Willigenburg 03-05-2023

Mijn buurman heeft al een tijdje een pentax Papilio 2 8.5X21 verrekijker hij vind het een fijne verrekijker.
Ik heb dezelfde verrekijker bij Cameranu aangeschaft.
Een mooie verrekijker niet te groot en niet te klein.
Echter na 2 dagen van de aanschaf bleek de verrekijker 20% korting te hebben, na ons telefoontje deed men hier in het geheel niet moeilijk over en ik kreeeg 49,80 terug gestort op mijn bankrekening. Helemaal TOP !!!

NTormans 03-05-2023

Website is zeer gemakkelijk in gebruik en bestaat uit zeer correcte informatie! Contact verloopt zeer snel en duidelijk.

Deborah 03-05-2023

Ik hoorde via een forum over cameranu. Ik zou daar 2de hands lenzen van minolta kunnen kopen voor een mooie prijs. En precies de lens die ik nodig had. Ik heb een sony a-mount en daar zijn geen nieuwe lenzen meer voor te krijgen. Ik vond de lens die ik zocht, een 70-210 mm, en heb hem gelijk aangeschaft. Op de lenzen zit ooknog eens een jaar garantie. Met 2 dagen had ik de lens in huis. Heel netjes verpakt met de lensdoppen erbij. Ik ben er heel erg blij mee. Ik zou zeker nog een keer iets aanschaffen via cameranu.

Co 03-05-2023

Een dji drone gekocht, maar helaas werkt de accu niet. Een extra gekochte reserve accu werkt wel. Nu kan ik alleen een vervangend product krijgen als ik de complete drone terugstuur. Maar dat wil ik niet, want ik heb hem direct nodig voor de vakantie. Ook na uitleg zijn er geen andere mogelijkheden (ja 1: een uur voor sluitingstijd naar de winkel in Rotterdam komen, wat onhaalbaar is, gezien mijn woonafstand), terwijl het logisch is om alleen de accu terug te nemen en te vervangen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 23-05-2023

Beste Co,

Bedankt voor je review. We vinden het uiteraard vervelend dat jij een defecte accu hebt ontvangen. Om die reden hebben wij gekeken naar de mogelijkheden. Je hebt dit als een set gekocht, de accu hoort bij de drone. Om die reden hebben wij als eerste oplossing aangeboden om het compleet om te ruilen. Je geeft hierbij aan dat dit niet je voorkeur heeft. Uiteraard kunnen wij ons zeker inbeelden dat je graag aan de slag wilt gaan voor je vakantie.

Wel moeten wij het product eerst testen om te achterhalen of het defect is. In dit geval heb jij de accu opgestuurd. Hierbij wil ik wel aangeven dat het geen losse accu is die je hebt besteld maar een complete set. Het kan vooralsnog zijn dat wij of DJI het zal omruilen. Op dit moment kunnen we hier nog geen uitsluitsel over geven omdat we het gaan testen. Je hoort uiteraard meer van ons zodra wij kunnen bevestigen of het defect is of niet. Hoe dan ook, we zullen uiteraard met een gepaste oplossing komen.

Stephan 03-05-2023

Mooie winkel in Apeldoorn! Goed geholpen, mocht meteen het beoogde objectief uitpakken en op mijn eigen camera uitproberen. Daar kan zelfs hun eigen webshop niet tegenop. :)

Alex van deursen 03-05-2023

Super service om half zes een drone besteld en ik was een paar minuten voor zes bij cameranu om de drone op te halen en ze namen de tijd voor me voor uitleg.

Frank 03-05-2023

De levering was bijzonder snel, goed verpakt, en voldeed precies aan de verwachtingen.
Ook de sets welke aangeboden worden bij de drones zijn erg leuk, en interessant ( zeker als beginner )
Kortom: een dikke 10, en ik kom zeker weer shoppen!

Francois 03-05-2023

Telefonisch goed bereikbaar toen ik het product wilde reserveren. Netjes te woord gestaan en het product lag netjes klaar voor mij en werd goed en snel geholpen.

Patrick 02-05-2023

Cameranu had beslist de scherpste prijs en de beste extra voorwaarden (oa 5 jaar garantie ipv twee).
Ook mijn contact met de klantendienst was positief. Zeer snelle reactie en er werd een prima gevolg aan mijn vraag gegeven.
Ook het verzenden van het pakket kon echt niet sneller.....alleen had PostNL 5 dagen nodig om het pakket in een ophaalpunt te leveren ipv bij ons thuis. Dat kan beter PostNL !!!

Appie 02-05-2023

Fijne site, heeft veel dingen die andere sites missen zoals accessoires van gimbal camera’s van een paar jaar geleden, snelle en nette levering.

Mark 02-05-2023

Ik koos bij de aanschaf van een verrekijker voor Cameranu vanwege het grote assortiment, de gunstige prijs en niet in de laatste plaats vanwege de mogelijkheid om mijn bestelling in drie termijnen te betalen. Hierdoor kon ik een beter, maar duurder model kopen.
Het bestelproces verliep rimpelloos en ik had de kijker de volgende dag al in huis.

Veldkamp 02-05-2023

Super snelle levering, het product was op voorraad, dit hielp ook zeker in mijn keus. Andere webshops hadden dit niet op voorraad of was een levertijd van 4 dagen. Dit was de volgende dag na het plaatsen van mijn bestelling al in huis.

Danielle Monninkhof 02-05-2023

Online heb ik een SD card reader besteld, maar per abuis verkeerde type besteld. Direct bij ontvangst is dit door mij geconstateerd, daarom heb ik de reader niet uit de verpakking gehaald en onbeschadigd geretourneerd.
Tot mijn verbazing wordt er nu door de serviceafdeling beweerd dat het artikel beschadigd is, en ik daarom het bedrag minus waardevermindering krijg.
Geen woorden voor deze 'service'.
Officiele reactie van CameraNU.nl 23-05-2023

Beste Danielle,

We hebben je review in goede orde ontvangen en besloten dat wij het product retour zullen nemen en jij het volledige bedrag terug krijgt. Dit zullen wij verder toelichten in de retour aanmelding. Dit is tot op heden nog niet afgerond maar via deze weg willen wij jou graag laten weten dat wij het alsnog in orde zullen maken en wij jou niet in twijfel zullen trekken. Met vriendelijke groet, Cameranu.

Dagmar 02-05-2023

Een rode wireless microfoon besteld met toebehoren. Goed geprijsd en supersnelle verzending, de volgende dag in huis. Heel blij mee :) Prettige en overzichtelijke website ook. Niets op aan te merken dus een 10
Dankjulliewel!

Geert 01-05-2023

De omschrijving op de site is klaar en duidelijk. De prijzen zijn scherp ten opzichte van andere site. De leveringen zijn correct en perfect te volgen via track & trace. Ik heb ondertussen al een derde bestelling geplaatst deze week. Voor mij de perfecte site wat betreft drones en foto-/videomateriaal.

Jelle 01-05-2023

Veel verschillende producten. Vaak kan ik hier ook terecht voor de apparatuur die bij andere aanbieders niet beschikbaar zijn. Top winkel.

Goed 01-05-2023

Cameranu had een specifiek item op voorraad en kon die de volgende dag leveren, terwijl hun concurrentie weken nodig had. Uiteindelijk alles netjes de volgende dag geleverd en goede verpakking. Helemaal top!

Karst 01-05-2023

Twee weken gelede een occasion objectief gekocht. Staat komt overeen met beschrijving op de website. Levering volgende dag. Verpakking uitstekend.
Eergisteren inkt en fotopapier besteld. Volgende dag geleverd. Goed beschermd verpakt.
Samengevat: artikelen zijn op voorraad, snelle levering en beschermde verpakking van de gevoelige fotografische artikelen.

Rick 01-05-2023

Al een Aantal keren iets besteld. Zowel nieuw als tweedehands. Telkens voor een goede prijs en ook binnen een aantal dagen bezorgd.

Lennart 30-04-2023

Super goede. Webshop winkel,overzichtelijk,snelle levering
En duidelijke. Website. Over alle info die je wilt weten.