Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 938 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roy 13-05-2023

Zeer gespecialiseerde zaak, medewerkers hebben kennis van zaken. Ik kreeg zeer goede uitleg aan de telefoon en werd vriendelijk geholpen. Door eerdere aankopen blijkt dat de service ook uitstekend is. Een erg fijne website met up to date en scherpe online prijzen. De levering verloopt ook uitstekend als je iets online besteld en ook in de fysieke winkel ben ik erg goed geholpen en heb ik dezelfde ervaringen als dat ik online iets bestel. Zowel online als in de winkel zeer te deden daarom een dikke 10!

Weitz 13-05-2023

Opzoek naar een verrekijker uit de toptien. Deze gevonden op Cameranu. Prima handzame lichtgewicht.
Snel geleverd.

RE 13-05-2023

Na goed en prettig telefonisch advies over mijn mogelijkheden voor een camera upgrade, ben ik naar de winkel gegaan (Urk) om het allemaal eens te 'ervaren', voor ik zo'n grote uitgave doe. Geduldig en deskundig werden alle opties rustig uitgelegd, zonder mij een bepaalde richting op te sturen. Uiteindelijk verliet ik blij de winkel met een tas vol nieuwe spullen waarvan ik zeker wist dat dit de beste keuze voor mij was.

Ingrid 12-05-2023

Ik kom al jaren bij Cameranu, ook toen het nog Cameratools was. Als ik iets nodig heb voor mijn fotografie ga ik hier altijd naar toe, omdat je er goed wordt geholpen door vakkundige medewerkers.

Medianaut 12-05-2023

Het product werd ruim op tijd geleverd. De bezorgen propte ook zijn half gevuld plastic flesje water in onze brievenbus. Waarschijnlijk omdat hij het bij de buren moest afgeven.

PeterD 12-05-2023

Als iets goed is wat moet je daar nog meer van zeggen dan ? Besteld en de andere dag in huis.

Prima service 12-05-2023

Gebeld met het algemene nummer en afgesproken dat het artikel naar de vestiging van mijn keuze zou worden gestuurd en na 1 dag bericht dat het er voor mij lag. Prima service.

Caitlin 12-05-2023

Ik ben erg tevreden over hoe makkelijk alles te vinden is en de suggestie die eventueel bij je gekozen items kunnen/horen maakt alles nog simpeler.
Levertijd was ook snel en als het iets later geleverd was kreeg ik netjes een mailtje.

Laura 11-05-2023

De online winkel van Cameranu.nl vind ik heel erg overzichtelijk. Voor foto- en videografen is er veel keuze en diversiteit in de producten. Ook zijn altijd de nieuwste snufjes te koop tegen goede prijzen. Mijn laatste bezoek aan een fysieke winkel was er fijn. Ik werd kundig geholpen.

Linde Vriens 11-05-2023

Op kieskeurig.nl gezien dat deze site het goedkoopste was met 100 euro verschil. Dit is dan toch erg aantrekkelijk, helemaal als het de dag daarna al bezorgd wordt! Eigenlijk is er niks op deze site aan te merken. Een telelens gekocht, kreeg er ook nog een zonnekap bij, stond niet bij de omschrijving. Top service! Volgende aankoop van een lens of accessoires wordt zeker opnieuw hier gedaan!

Evert 11-05-2023

Wat een geweldige keuze, een inhoudelijke begeleiding en zorgvuldige hulp bij de keuze van een nieuwe verrekijker. Veel kijkers in de buitenlucht kunnen proberen. En daarbij kreeg ik alle tijd om me te verdiepen in de keuze. Kan iedereen van harte aanbevelen om in alle rust je daar te oriënteren. Kortom, de service was weer zoals je die van Cameranu mag verwachten: TOP!

Harshith D 11-05-2023

CameraNu is the best trusted shop for all the camera accessories.

I am really satisfied with their service. The best part is shipping the product all over the location.

The package arrived perfectly. Thank you Cameranu..

I recommended for all to choose this place for purchasing the camera and its accessories.

jurgen 11-05-2023

Ik ben in de shop in Eindhoven geweest.
kreeg er keurig alle uitleg die ik nodig had, alsook over de lopende acties.

Ria 11-05-2023

Via internet besteld en binnen 24 geleverd en correct afgeleverd! Prijs en kwaliteit zijn prima in orde.

rien 11-05-2023

Ik had per ongeluk een verkeerde lens gekocht.Geen probleem bij camernu het geld stond enkele dagen later al op m,n rekening gecrediteerd. geweldig,

Michel Kruijs 11-05-2023

Cameranu heeft mij perfect geholpen... Ik had wat "zeur" vragen, zoals fabrikantnummer, type, etc.. Zodat ik zeker wist dat ik het juiste nieuwe product kreeg. Een dag later in huis :) Snel, duidelijk en eerlijk. Goed verpakt en goed verzonden. Volgende keer weer.

Ria 10-05-2023

Goede service, vriendelijk personeel, komen afspraken na, ruime keuze van producten.

Pedram 10-05-2023

Goed koper dan andere bedrijf en word bezorgd op tijd en je mag in 3 delen betalen

Geert, Hasselt 10-05-2023

Ik bestelde vorige week enkele Polaroidfilms bij cameranu.be. Het pakket zou de volgende dag geleverd worden, en dat was ook zo te volgen via de track and trace van PostNL. Maar helaas is het pakketje onderweg ergens verloren geraakt en heeft het zijn bestemming nooit bereikt. Aangezien ik de filmpjes zeer dringend nodig had, heb ik cameranu gecontacteerd via Messenger, en ik kreeg meteen antwoord: ze hebben onmiddellijk een nieuw pakket opgestuurd, helemaal kosteloos, en de volgende dag zijn de nieuwe filmpjes correct geleverd. Dat noem ik nu eens service! Dit was mijn eerste, maar dus zeker niet de laatste aankoop bij cameranu.be!

Andre 10-05-2023

Informatievoorziening op de website uitstekend, goede zoekmogelijkheden, snelle levering (uit voorraad), informatieve tracking en bezorgingsmogelijkheden, eenvoudige betaling; Allemaal prima dus!

Frank 10-05-2023

Reageren gewoon niet op een aanvraag voor inruil van je oude camera, om in te ruilen voor een nieuwe.
Klasse cameranu👍
Officiele reactie van CameraNU.nl 23-05-2023

Beste Frank,

We hebben het inruilformulier erbij gepakt en zien terug dat jij dit op 8 mei naar ons hebt toegestuurd. Dit is om 16.37 uur bij ons binnengekomen. Wij hebben vervolgens om 16.41 uur op het inruilformulier gereageerd. Sneller kan haast niet. Wellicht is onze email in je spambox beland? Dit zou dus nog dezelfde dag verstuurd moeten zijn.

Je kunt ons altijd mailen mocht je het toch niet hebben ontvangen, dan sturen wij uiteraard opnieuw een reactie naar jou toe. Ons email adres is vragen@cameranu.nl. Met vriendelijke groet, Cameranu.⁠

Dirk 10-05-2023

Verrekijker besteld die keurig was verpakt. Snelle levering en duidelijk communicatie.

Max Wimmers 10-05-2023

Heerlijk om met een bedrijf van doen tw hebben die doet wat die zegt, mensen die snappen hoe het werkt bereikbaar tot 22:00 s' avonds voor vragen of advies.
Kortom.erg blij en zal Cameranu vaker raadplegen of bezoeken voor advies/aankopen..

Steven 10-05-2023

Vlotte aankoop en levering. De verrekijker vertoont wel een mankement, reeds mail verstuurd. Maar nog géén reactie terug gekregen. Jammer

Daan 10-05-2023

Ik heb onlangs twee objectieven gekocht bij Cameranu en ik kan met volle overtuiging zeggen dat mijn ervaring met deze winkel uiterst positief was. Niet alleen werden de producten snel en zorgvuldig verzonden, maar ook waren de objectieven in perfecte staat bij aankomst.

Cameranu heeft duidelijk veel aandacht besteed aan het verzorgen van het hele aankoopproces, van de gebruiksvriendelijke website tot aan de levering van de producten. Het feit dat ik mijn bestelling binnen de beloofde tijd en in goede staat heb ontvangen, geeft mij het vertrouwen dat Cameranu een betrouwbare winkel is.

Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij Cameranu en zou deze winkel ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en kwalitatief hoogwaardige fotografieproducten.