Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 997 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ineke 18-05-2023

Al jaren ben ik een trouwe klant bij cameranu. De service is geweldig. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en geven deskundig advies. De winkel is een feest en een paradijs voor fotografen. Maar ook de webshop is prettig en overzichtelijk en buiten de kantooruren te bereiken voor advies via Whatsapp.
Daarom kies ik voor cameranu!

Coos 18-05-2023

Prima winkel (Urk) met medewerkers die kennis hebben van hetgeen zij verkopen , klein minpuntje de lange wachttijden in de winkel

Eric 18-05-2023

Cameranu.nl heeft een gemakkelijke website. En nog belangrijker ze doen wat ze beloven. Prima webshop.

Marcel 18-05-2023

Juiste informatie en snelle service
Maken het makkelijk on te bestellen
Wordt direct aktie ondernomen als de bestelling is geplaatst en verzonden

Shanto IJzendoorn 18-05-2023

Als huis, tuin en keukenfotograaf ben ik uitstekend geholpen en heb ik mezelf een hoop geld bespaard door te bellen met Cameranu. Voor mijn spiegelreflex camera zocht ik een lichtgevoelige groothoek lens. Na enig speurwerk leek ik deze gevonden te hebben maar belde voor de zekerheid toch nog even. De medewerker maakte me duidelijk dat deze lens weliswaar 35mm was maar geen groothoek. Na wat andere en vooral duurdere opties bekeken te hebben gaf hij de suggestie voor een geschikte lens die weliswaar niet f1.4 maar f1.8. En dat voor een vierde van de prijs! De lens voldoet helemaal aan mijn wens.

Piet 18-05-2023

kop al jaren bij deze geweldige zaak en dat met veel plezier. ook hun website is goed toegankelijk en duidelijk.

Theo Noordermeer 17-05-2023

Vorige week een nieuwe lens besteld voor mijn camera. Levering was sneller dan verwacht. Er was aangegeven dat het 3 dagen zou kunnen duren voordat de lens verstuurd kon worden, maar de volgende dag werd de lens al bezorgd.

Linda Junemann 17-05-2023

Het was makkelijk zoeken wat ik wou. Het bestellen ging net niet helemaal goed maar werd door de klantenservice gelijk goed opgepakt

Jannes 17-05-2023

Ik ben er al langer als klant en iedere keer goed geadviseerd bij uitbreiding van mijn fotoapparatuur.

Hanne 17-05-2023

Tweedehands lens gekocht, voor een scherpe prijs. Bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt. Lens werkt goed.

Hans 17-05-2023

Ik had een Reolink e1 pro besteld. Bij het leveren kwam ik er achter dat het om een oude hardware versie (1,5 jaar) gaat. Was niet vermeld op de website.
Retourneren kan maar de kosten zijn voor mij!
Ze geven niet aan dat het om een oude versie gaat. Antwoord klantenservice, staat niet dat het om de recente versie gaat. Dus ik heb pech.
Dus mij advies is altijd vragen naar de hardware versie of ouderdom van het te bestellen product.
Dit valt mij er tegen als ik zie hoeveel lovende reactie hier staan. Ik vindt dit wel een verbeter punt.
Officiele reactie van CameraNU.nl 23-05-2023

Goedenavond Hans,

Bedankt voor je review en feedback. We hebben toegelicht wat de reden is dat wij de verzendkosten niet vergoeden. Hierbij wil ik dan ook graag toelichten dat er bij het artikel geen enkele versie vermeld stond. Het is dan de keuze aan jou om een bestelling te plaatsen of eerst nog navraag te doen of er meerdere versies zijn. Wij zijn via meerdere kanalen te bereiken, doordeweeks tot 22.00 uur en op zaterdag tot 16.00 uur.

In dit geval heb je ervoor gekozen om een bestelling te plaatsen. Je ging er immers vanuit dat het een nieuwe versie zou zijn. Het is natuurlijk vervelend om hier achteraf achter te komen. We willen uit coulance de verzendkosten alsnog vergoeden, en zullen je een email hierover sturen zodat we dit in orde kunnen maken. Met vriendelijke groet, Cameranu.

JPvRijswijk 17-05-2023

Camaranu is mijn Go-To winkel voor camera en fortografie benodigdheden. Snelle levering, heldere website die up to dat is met beschikbare artikelen.

Blom 16-05-2023

CameraNu heeft een overzichtelijke webshop met duidelijke informatie over alles wat je bij fotografie nodig zou kunnen hebben. Bestellingen worden snel afgehandeld en geleverd. Betrouwbare organisatie met overigens ook een uitmuntende klantenservice.

Marijke 16-05-2023

SD memory kaartje besteld, deze was makkelijk te vinden op de site en werd snel geleverd. Top!

Lieke 16-05-2023

Zeer tevreden. Ik heb een occasion gekocht. Snelle levering, netjes verpakt. Kortom, erg blij mee!

Raymond 16-05-2023

Winkel Apeldoorn waar ik graag komen, deskundig en vakbekwaam.
Meer op voorraad aan assortiment, dan de concurrent.

Ook keer in Urk geweest waar ik toevallig in de buurt was, maar ook zeer goed aanbevelen..

Marten 15-05-2023

snelle levering en juiste omschrijving van het product zodat je weet wat je er van kunt verwachten

Alwin 15-05-2023

Ik heb een top ervaring gehad bij CameraNu! Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht en tegen een goede prijs. De levering is snel en consistent! Ik heb vaker bij CameraNu besteld, en tot nu toe is altijd alles snel geleverd (de volgende dag in huis) helemaal top!

CameraNu is zeker aan te raden voor alle fotografie liefhebbers, ze hebben een breed assortiment tegen een goede prijs en super snelle levering!

RTiger 15-05-2023

Ik was op zoek naar een telelens voor mijn Nikon camera. Na op internet wat gezocht te hebben, kwam ik bij cameranu. Daar hebben ze een heel mooi aanbod van tweedehands lenzen. Na telefonisch overleg heb ik deskundig advies gekregen en een Sigma lens (150-600) aangeschaft. Tevens had ik een statief erbij gekocht, maar kwam er achter dat die wat te kort was. Na een telefoontje werd die snel omgewisseld met een ander statief. Deze was 5 ct goedkoper, maar heb zelf aangegeven dat ik dat niet terug hoef te krijgen. Alles werd keurig en goed verpakt verzonden. Heb nu al een paar dagen heel veel plezier van de lens en het statief. In de toekomst voor mij de shop om artikelen t.a.v. camera en verrekijkers aan te schaffen!

Gerda 14-05-2023

Elke keer dat ik bij Cameranu in Eindhoven kom wordt ik vriendelijk en professioneel geholpen. De medewerkers hebben verstand van zaken en nemen ook altijd alle tijd voor mij (en alle andere klanten). De winkel is gemakkelijk en goed bereikbaar. En echte fysieke winkel zoals deze zal hierdoor altijd mijn voorkeur hebben boven webwinkels. (Ik moet er ruim 50 km voor rijden).

Belin 14-05-2023

Snelle levering, zondag besteld en dinsdag in huis. Groothoeklens gekocht met een flinke korting. Daarbij krijg je ook nog de keuze om iets in termijnen te betalen via Klarna. Ik heb cameranu.nl bij mijn favoriete geplaatst, en ga hier in de toekomst zeker weer bij bestellen.

Lisanne 14-05-2023

Cameranu heeft mij uitstekend geholpen met het uitzoeken van een verrekijker. Goede uitleg in de taal voor een beginner over alle mogelijkheden en de techniek achter alle verrekijkers. Daarna mocht ik alles uitproberen en liep een medewerker zelfs met mij naar buiten om ook daar verrekijkers te testen. Kopje cappuccino erbij voor de extra service en als klapper een hele goede aanbieding.

Erwin 14-05-2023

Plusieurs commandes sur le site et toujours à de bons prix et livraison rapide bien emballée.

René 13-05-2023

Uitgebreid assortiment en duidelijke uitleg online, waardoor ik ben overgegaan tot de voor mij prachtige Bynolyt verrekijker.

Charles Vleeming 13-05-2023

Zeer professioneel bedrijf ze doen wat ze beloven product is zoals beschreven en natuurlijk een geweldige service je krijgt zomaar extra garantie boven de fabrieksgarantie .tot de volgende aankoop👍👍