Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1018 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frank Peters 23-05-2023

Camera nu is een bedrijf , die veel tijd aan een klant besteed . Ze hebben erg vriendelijk en vakkundige mensen , die altijd bereid zijn een klant te helpen . Ik ben pas begonnen met fotograferen, en heb veel informatie gekregen , zodat min keuze bij de camera , goed doordacht kon maken , kortom voor alles wat met fotograferen te maken heeft blijf ik bij camera nu een tevreden klant

Julian 23-05-2023

Snel geholpen via berichten of telefoon. Kon mijn drone makkelijk ophalen bij hun in de winkel en ze hadden het voor elkaar geregeld dat een onderdeel later kwam wat nog niet beschikbaar was. Keek zelf niet goed tijdens het bestellen en zag niet dat deze niet in voorraad was.

Mark 23-05-2023

Mooi drone gekocht en snel geleverd! Informatie op site is goed.
De rest is tekst om tot 75 karakters te komen ;-)

Kees Brands 22-05-2023

Klantvriendelijk en vakkundig geholpen door CameraNu. We hebben CameraNu bezocht voor de aanschaf van een systeemcamera en een verrekijker. Bij toeval was er een week na ons bezoek ook een verrekijker road-show. Wat betreft de aanschaf van een verrekijker adviseerde CameraNu ons om de opgedane informatie een weekje te laten bezinken en terug te komen tijdens de road-show voor meer gerichte vragen en het uit proberen van andere fabrikaten. Zo gezegd zo gedaan en konden we blij naar huis met de voor ons beste kijker en tegen een leuke road-show korting !

Twan Titulaer 22-05-2023

Ik schrijf zelden een review.
Maar voor CameraNu maak ik graag een uitzondering.
Mijn laatste aankoop was een Nikon Z7 II + Nikkor 24-120 mm f/4 S
Ik ben deskundig en naar tevredenheid geholpen in Eindhoven.
Een dag later bezocht ik nog en keer de website van CameraNu.
En zag tot mijn verbazing dat de camera flink in prijs was gedaald.
Contact gezocht met de klantenservice in Urk, en alles is zeer netjes opgelost.
Ik ben ontzettend blij met mijn camera. Klantenservice, Bedankt!

Dik 22-05-2023

Snel en duidelijk geholpen door de klantenservice toen ik een vraag had over een geheugenkaart en bij het uitzoeken van een drone. Levering binnen de afgesproken tijd en daarmee een tevreden klant!

Corine 22-05-2023

Heel goed geholpen door klantenservice met het artikel dat ik zocht. Daarna nog eens toen het betalen niet helemaal vlekkeloos verliep. Ook nog eens snelle verzending.

John 22-05-2023

2 bestellingen gedaan (drone + extra’s, en verrekijker).
Die zouden de volgende dag geleverd worden, maar intussen wachten we al een week…
Officiele reactie van CameraNU.nl 24-05-2023

Beste John,

Vervelend om te horen dat het zo lang heeft geduurd met je pakketje! We zien dat er eerst onduidelijkheid was over het BTW nummer, omdat deze niet geverifieerd kon worden.
Na deze opheldering hebben we het direct verzonden, maar heeft het pakket een aantal dagen stil gelegen bij PostNL. We zien dat het pakketje inmiddels aangekomen is bij je.

Excuses voor deze vertraging, we zullen deze ervaring ook delen met PostNL.

Veel plezier met je bestelling gewenst.

Cameranu

Anita 22-05-2023

Snelle levering zonder leveringskosten, goede website, makkelijk te kiezen

Margot 22-05-2023

Snelle & prettige communicatie! De producten worden netjes verzonden en op tijd geleverd.

morgenstond 22-05-2023

Cameratas die moeilijk te krijgen is gevonden bij Cameranu. Ook nog tegen een hele leuke prijs dus extra mooi.
Snel in huis in goed verpakte doos en product in perfecte staat.
Ik had al eerder bestellingen bij ze geplaatst en deze zijn altijd perfect en spoedig afgehandeld. Hele fijne winkel!

Marco 21-05-2023

De beste prijs, op zondag besteld en op maandag op de beloofde dag leveren.
Kreeg keurige updates van de transporteur.

Snel, helder, beste prijs én goed.

Dan verdien je een 10 👍🏻

Nick 21-05-2023

Een tweedehands camera gekocht, deze is als nieuw. Zeer snel verzonden. Nog contact gehad via WhatsApp, omdat ik iets niet begreep. Duidelijke uitleg gekregen. Zeer fijn.

Frankie 21-05-2023

Al vaker dik tevreden met afhandeling van aankoop.
Gemak van bestellen, betalen en levering altijd prima.
Zo ook weer bij de laatste aankoop, een drone.
Die vanwege kortdurende aanbieding ook nog eens een dikke €100 goedkoper was dan elders.
Toppie toch!

Lars 21-05-2023

Mijn vrouw had van alles uitgezocht thuis, eenmaal in de winkel werd ze zorgvuldig geholpen in haar zoektocht naar een nieuwe camera. Gelukkig was er een koffie automaat in de winkel aanwezig waardoor ik mijn tijd kon uitzitten. Alles werd besproken en de research werd dan ook na enige tijd aan de kant geschoven om een fantastische camera met bijbehorende lensen naar wens aan te schaffen.
Goede koffie en fantastische service in Groningen.

poloniumcube 21-05-2023

Excellent price, quick delivery, and a good quality. No issues with a product so far. Will most likely order again when it comes to accesories :)

I Bonten 20-05-2023

Al vaker wat bij CameraNu besteld en altijd tevreden! Ook deze keer! De bestelling werd aangetekend verstuurd en 2 dagen later al in huis!
Prima service!

John 20-05-2023

Lang wachten, niemand zegt we komen zo bij u of zoiets. Kopje koffie of zo tijdens het wachten zou erg klantvriendelijk zijn.

Stephane 20-05-2023

Na de zoektocht van een leverancier voor de start van mijn onderneming, kwam ik uit op CameraNu. Waarom? Ze hebben een breed aanbod en een snelle service. Ondanks het feit dat niet alles altijd op voorraad is. Heb ik toch alles kunnen vinden bij hun.

Esther 20-05-2023

Super service! Ik was iets vergeten te bestellen, heb dit gelijk gemeld en kreeg snel antwoord. Na een betaallink gekregen te hebben, hebben ze de volledige order in 1x naar mij opgestuurd. Prima degelijke producten

Herman Van den Bergen 20-05-2023

Ik wou mij een nieuwe verrekijker aanschaffen voor algemeen gebruik. Op de "verrekijkerdag" kon ik diverse kijkers uitproberen. Dankzij de zeer goede informatie van de mensen van Cameranu heb ik snel kunnen beslissen en dit zeker na de extra korting. Achteraf gezien ben ik zeer tevreden met mijn keuze.

Jan J 20-05-2023

zeer vriendelijk en kundig geholpen, de verkoper straalde rust uit, wat zeer prettig overkwam

Jan Ligtenberg 20-05-2023

Helaas mijn lens retour gestuurd.
3 weken geleden, helaas geen enkel mail of reactie gehad.
Zelf contact opgenomen, zelfde reactie steeds onderbezetting, ga maar door.
wacht nog een week, zal daarna rechtsbijstand inschakelen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 14-06-2023

Goedemiddag Jan,

We hebben je review ontvangen en willen onze oprechte excuses aanbieden hoe het is verlopen. We hebben aan jou gevraagd om een onderzoek te starten bij postnl. De reden hiervan is dat wij hebben aangegeven dat het retour pakket niet in ons bezit is. Met dit advies heb jij contact opgenomen wat wij natuurlijk enorm waarderen. Echter blijkt nu dat er wat mis is gegaan in ons magazijn. Dit is een uitzonderlijke situatie want vandaag hebben wij jou hierover gemaild. Het pakket is terecht. Jij zult dus het geld terug ontvangen van de retourzending. Vanwege het ongemak en het lange wachten zullen we als tegemoetkoming nog een presentje naar je toesturen. Met vriendelijke groet, Cameranu.

Jochem 19-05-2023

Geweldige service! Ivm grote aankoop was mijn daglimiet niet toereikend. Vervelend want ik had de spullen wel nodig voor een shoot. Door mijn bank zou ik mijn bestelling dus eigelijk niet op tijd kunnen plaatsten, MAAR na gebeld te hebben bleek het personeel van CameraNu mee te willen denken en hebben zij ervoor gezorgd dat mijn bestelling op tijd binnen was voor de shoot.

Tjitte Neuenschwander 19-05-2023

Mijn oude verrekijker was aan vervanging toe en heb bij Cameranu een nieuw Bynolyt gekocht.
Zeer snelle levering, binnen 24 uur.
Een concurrerende prijs.
Ligt goed de hand en is gemakkelijk in te stellen
Scherp en helder beeld.