Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Norman 04-06-2023

Prima shop. Vriendelijk personeel en als 1 van de weinige shops hadden ze m'n artikel op voorraad! Kom hier zeker nog een keer terug!

Bianca 04-06-2023

Leuke winkel vriendelijke mensen je wordt er goed geholpen en nemen de tijd voor je

Mvg bianca Korten

Santa Claus 03-06-2023

Prachtige camera voor superprijs gekocht, camera waar ik al jaren van droomde, en nu als occasion in Rotterdam kunnen kopen voor aantrekkelijke prijs. Superblij mee.

Perry 03-06-2023

Snelle levering, mooie producten EN 15% korting om de marktconforme prijs!! Top Camernu , dankjewel en tot de volgende week.

Henk 03-06-2023

Zelf naar de winkel gereden om een online bestelling op te halen, dat was erg goed geregeld , en netjes aangeleverd.
Veel op voorraad en een mooi ingerichte winkel waar veel camera`s en accessoires te bewonderen zijn.
Goed en duidelijk advies.

Tom 03-06-2023

op zich snelle levering alleen contact met CameraNu krijgen is een ramp, via het contact formulier heb ik tot nu nog ( 2 weken geleden) geen enkele reactie ontvangen op mijn probleem en bellen is ook een drama, 1e keer bellen, er zijn 8 wachtende voor u en 2e keer de volgende dag 10 wachtende voor u. Ik denk niet dat ik hier ooit nog iets koop omdat ik service erg belangrijk vind, zeker als je iets koop voor 760 euro :(
Officiele reactie van CameraNU.nl 05-06-2023

Beste Tom,

Jij hebt op 22 mei een contactformulier ingevuld. Wij hebben dezelfde dag in de avond daarop gereageerd.  Wellicht is deze email in de spam beland? Uiteraard vinden we het vervelend dat je lang in de wacht hebt moeten staan. Het is even wat drukker bij ons maar proberen elke klant zo goed mogelijk te woord te staan. Daarin vinden wij de service juist belangrijk. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken, Whatsapp, Facebook, e-mail en telefonisch. Met vriendelijke groet, Cameranu.

Jacques 02-06-2023

Goed en duidelijk opgezet
Bracht me heel snel naar het product wat ik zocht.

Tara 02-06-2023

Ik was nog nooit bij Cameranu geweest, maar door mijn verhuizing naar Apeldoorn in de winkel terecht gekomen. Ik was op zoek naar een nieuwe lens en uiteindelijk zeer tevreden naar huis gegaan, samen met heel goed advies over de “volgende stap” in apparatuur voor mijn fotografie carrière: een nieuwe body. Later teruggegaan om deze te halen en ik ben enorm tevreden want de keuze past heel goed bij mijn wensen en behoefte. Ik heb ook een bestelling geplaatst via de webshop en deze laten bezorgen in de winkel. Snel geleverd en opnieuw ben ik uitgebreid ontvangen en zeer goed te woord gestaan over allerlei materialen, van flitsers tot statieven tot reflectoren; Cameranu heeft kennis in huis en denkt enorm met mij als klant mee. Ik ben zelfs uitgedaagd om een meer creatieve kant van mijn fotografie te ontdekken waar ik zeer enthousiast mee aan de slag ben gegaan. Het voelde echt alsof ik minder een klant was en meer een gelijkwaardige gesprekspartner in een gesprek over onze gezamenlijke hobby. Gewoon gezellig te noemen! Dit is absoluut mijn go-to winkel en ik kan niet wachten om mijn materiaal uit te breiden (maar eerst even werken met wat ik nu heb). Bedankt Luuck!

Sariah 02-06-2023

Eindelijk na maanden wachten kon ik eindelijk het product kopen bij cameranu.
Bestellen ging heel eenvoudig en fijn dat ze de optie in 3 termijnen via Klarna aanbieden.
Heel blij met de aankoop en nog blijer toen de postbezorger de volgende dag het pakket bracht.
Top service.

Esther 02-06-2023

Ik heb voor een marktplaats aankopen (polaroid 600) 5 pakjes film gekocht. Maar wist helemaal niet goed het verschil tussen de verschillende soorten.
Ik ben goed en aardig geadviseerd! (Ook wat extra info over de camera gekregen) En de bestelling was super snel binnen.
Dank je wel voor jullie zorg

Paul 02-06-2023

Ik heb al jarenlang met Pentax gefotografeerd en nog steeds. Altijd bij Cameratools gezeten, totdat het door Cameranu werd overgenomen. Enkele nare aanvaringen gehad met het aanschaffen van nieuwe Pentax spullen en met een reparatie van een vrij nieuwe SDM lens. Cameranu heeft meteen alle service met Pentax geminimaliseerd, het testen bij eventuele aanschaf mocht alleen bij Pentax spullen nooit vooraf getest worden, alleen maar bestellen en betalen. Voor reparatie van een Pentax product werd klantonvriendelijk mee omgesprongen, het was ineens allemaal problematisch en was allemaal niet meer mogelijk en werd onprofessioneel weggestuurd, terwijl dat Cameratools een premium Pentax dealer was. ( De reparatie zou helemaal op eigen moeten gebeuren, het was sowieso net buiten de garantie om )

Bij Cameranu gaat het alleen puur om de hoge verkoopcijfers met merken waar ook de maximale winstmarges opzitten, en dat werd wel duidelijk dat ik niet wilde overstappen naar Canon of Nikon, daarbij ook heel opdringerig waren, omdat zij voor mij bewust niet de gewenste nieuwe Pentax product wilde bestellen of leveren, onder de mom dat Pentax toch failliet zou gaan. Zij waren gewoon niet eerlijk tegen mij en logen alles bij elkaar, waarbij het nooit aan Cameranu lag, echter aan de clienten zelf.
Ik was zo teleurgesteld in de nieuwe eigenaar van Cameratools, daarbij ook dat zo arrogant werd behandeld, dat ik nu nooit meer klant wil zijn en zal nooit meer wat kopen.

Tegenwoordig kun je voor Pentax spullen beter terecht met tweedehands, vanwege de hoge winstmarges, het nieuwe spul is bijna allemaal of " niet meer leverbaar" of "tijdelijk uitverkocht" of " nieuw product pre order". of " niet op voorraad". Kortom het is gewoon ten alle tijden nooit leverbaar, maar dat is de echte arrogantie en de pure onwil van Cameranu zelf en voor mij is dit een echte afknapper.

Ceth 02-06-2023

Ik wilde een goede standaard voor mijn laptop en had een goedkope Hama gezien; op zich niet verkeerd.
Op de snelkoppeling wilde ik een plaat maken waarop de laptop kon staan.

De klantenservice had een beter idee; een wat stevigere Rollei compact traveler met daarop een Leo foto platform.
't platform is geschikt tot 16 inch laptop, die je met een band evt. vast kan zetten
ook zit er een houder voor een smartphone die je ipv 't platform kan monteren.
Voor mijn doel perfect; wel iets duurder, maar daar krijg je ook wel wat voor... :-)

Bos 02-06-2023

Top! Snelle levering zoals getoond op de productpagina, klantenservice vriendelijk.

Max 01-06-2023

Netjes verpakt, snel geleverd zoals beloofd volgende dag in huis. Van harte aan te bevelen.

koos v.d. Spek 01-06-2023

na telefonische bestelling was het duidelijk en de bestelling werd vlot bezorgd

B 01-06-2023

de website van Camara.nu is praktisch ingedeeld en heeft alle informatie die iemand zou vereisen. de hulpknop voor vragen reageert snel en ook is de communicatie rondom levering erg vlot en fijn voor de klant

SW 01-06-2023

De site geeft voldoende informatie, is duidelijk en overzichtelijk. Levering was ook snel en correct.

R. Procee Rheden 31-05-2023

uitstekende winkel voor aanschaf camera apparatuur en accesoires. personeel is zeker vakkundig en behulpzaam. soms is het wat irritant dat op drukke momenten op hulp gewacht moet worden. klanten nemen vaak meer tijd in beslag door aan de balie te gaan filosoferen over andere zaken dan de oorspronkelijke aankoop. medewerkers gaan daarin mee en nemen de tijd voor deze klanten, maar anderen moeten daardoor soms langer op hun beurt wachten. het is ook jammer dat de winkel in principe niet rechtstreeks telefonisch bereikbaar is , op de website is alleen het telefoonnummer te vinden van de servicebalie van de hoofdvestiging. website is soms wat rommelig, niet alles meteen vindbaar. over het algemeen zeer tevredn over service en kundigheid, behulpzaamheid en vriendelijkheid van personeel, niet alleen bij grote, maar ook bij kleineren aankopen.

Leendert Bij Kronkelroutes 31-05-2023

Zoals al jaren snelle levering en prima producten. Deze keer kocht ik een klem om een GoPro camera op mijn motorkap te monteren en het past perfect.

Harold 30-05-2023

Mooie winkel met eerlijk en oprecht advies. Je vindt hier geen flauwekul om maar te verkopen, maar personeel met kennis van producten die graag met je meedenken. Dik tevreden!

Esther 30-05-2023

Duidelijke webshop, veel keuze, goede en vooral betrouwbare producten en snelle levering.

Eli 30-05-2023

Goeie shop, geen afleiding en “andere klanten kochten ook” of zo. Helder, alle informatie snel gevonden. Geen gezeur na de aankoop, heerlijk!

Hays 30-05-2023

Ik fotografeer zowel digitaal als analoog en ik ben altijd op zoek naar de beste deal om mijn apparatuur op orde te houden. Bij Cameranu kan ik voor veel terecht. Ook bij tweedehands. Ik werk veel met Nikon en Leica. Ik scan regelmatig de Cameranu site om te kijken of er iets van mijn gading bij is. Kan ik Camerenu aanbevelen? Yes.

J de Vries 30-05-2023

Super snelle levering en goede kwaliteit. Ik zou zeker cameranu aanbevelen om iets te bestellen.

Tom 30-05-2023

Tas gekocht die te klein was. Via de chat perfect geholpen aan een andere en de retourzendimg was prima geregeld. Top