Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1072 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eli 30-05-2023

Goeie shop, geen afleiding en “andere klanten kochten ook” of zo. Helder, alle informatie snel gevonden. Geen gezeur na de aankoop, heerlijk!

Hays 30-05-2023

Ik fotografeer zowel digitaal als analoog en ik ben altijd op zoek naar de beste deal om mijn apparatuur op orde te houden. Bij Cameranu kan ik voor veel terecht. Ook bij tweedehands. Ik werk veel met Nikon en Leica. Ik scan regelmatig de Cameranu site om te kijken of er iets van mijn gading bij is. Kan ik Camerenu aanbevelen? Yes.

J de Vries 30-05-2023

Super snelle levering en goede kwaliteit. Ik zou zeker cameranu aanbevelen om iets te bestellen.

Tom 30-05-2023

Tas gekocht die te klein was. Via de chat perfect geholpen aan een andere en de retourzendimg was prima geregeld. Top

J. Nijhuis 30-05-2023

Demo-model printer gekocht met een leuke korting. Volgens de omschrijving was de printer compleet incl. alle accessoires. Volgens de omschrijving zou de printer worden geleverd met een extra fles zwarte inkt, maar die zat niet bij mijn levering. Ik stuurde daarover een mailtje en ik kreeg direct alsnog zonder extra kosten een fles inkt opgestuurd. Super tevreden!

Ömer 30-05-2023

Hoewel ik het product dat ik zocht niet op andere sites kon vinden, kon ik het gemakkelijk vinden op Cameranu.nl. Het product kwam snel. Toen ik het product uit de winkel ging kopen, werd ik heel hartelijk ontvangen.

Rutger z 30-05-2023

Ik bestel vaker bij Cameranu omdat de service en prijs/kwaliteit altijd goed is. Vorige week de Wandrd Rogue Sling 6L Sedona Orange besteld en volgende dag netjes in huis. Top!

AB 30-05-2023

De producten die ze leveren zijn van zeer goede kwaliteit en bij deze website was het op voorraad wat ik moest hebben

Brigit Stam 30-05-2023

Iedere medewerker in de winkel is kundig. Ze weten erg veel van hun producten af. En geven goede adviezen mooi en ruim assortiment

Radoslaw 29-05-2023

Zeer snelle en efficiënte service. De aankoop kan worden besproken met technische ondersteuning via e-mail, telefoon of WhatsApp. Ik heb de camera via Cameranu gekocht en ben erg blij met deze aankoop. 100% tevredenheid. Ik beveel het graag aan.

Peter Lindeman 29-05-2023

M’n eerste drone hier gekocht. Hele mooie prijs en erg snel geleverd.
Ik ben erg tevreden

KPK 28-05-2023

Na bestelling kreeg ik een keurige mail met verwacht verzendmoment.
De vragen over de order in de chat werden heel net afgehandeld.
De levering was uiteindelijk nog sneller dan verwacht 😝

Joyce Harkema 28-05-2023

Altijd super service bij Cameranu, de medewerkers zijn er altijd erg professioneel en geven goed en eerlijl advies. Daarnaast is het in de winkel ook altijd een feestje om te zijn. Als we er zijn, gaan we altijd met een tevreden gevoel naar hyis, inclusief top apparatuur!

MJB 27-05-2023

Ik wilde een telelens voor mijn Nikon D7200. Binnenkort op safari, vandaar. Jos gaf me goede voorlichting en nam ruim de tijd voor me. Een 2e handse was geen optie, maar met de cashback actie van Sigma kwam de 150-600mm F5-6.3 DG binnen budget. Alle opties en mogelijkheden legde hij geduldig uit. De koop werd gesloten incl. draagriem en beschermend filter. Kortom een prima voorlichting en een tevreden klant. Nu de dieren nog!

Harold 27-05-2023

Als hobby fotograaf was ik al een tijdje op zoek naar een nieuwe zoom groothoekobjectief voor op mijn Z6. Na wat speurwerk op het web gezien dat de prijzen ongeveer overal hetzelfde zijn. Maar zag hier dat er een 2e hands te koop was, 250 euro onder de nieuwprijs, met een garantie van nog 1 jaar. Deze dan maar besteld en is netjes via de post een paar dagen later afgeleverd. Lens voldoet aan mijn verwachtingen, en is als nieuw. Prima geleverd materiaal.

Lorraine 27-05-2023

Goede hulp, mensen zijn niet gehaast en weten waar ze het over hebben. Goede service ook.

Prima winkel 27-05-2023

Lens was alleen op voorraad in deze winkel. De aankoop was snel en goed geregeld. Hoed advies en netjes geholpen.

Mirjam 27-05-2023

Ik heb meegedaan met een inruilactie. Mijn oude apparatuur ingeleverd en een nieuwe camera gekocht.
Heel prettig en professioneel geholpen. Ik mocht uitgebreid proberen. En er was tijd en ruimte ondanks de drukte in de winkel. Erg prettig en heel blij met mijn nieuwe camera Canon EOS R8.
Hele prettige winkel. Kom hier al jaren.
Personeel heeft echt verstand van zaken

RonP 26-05-2023

Bij cameranu heb ik mijn DJI mini 3 Pro gekocht omdat hij elders duurder was. De bestelling verliep vlot en de levering ook. Bij het uitpakken kwam ik er achter de bij het pakket wat ik er bij had besteld 2 x Accu, tasje, lader en reserve propellers de propellers miste dus contact gezocht met cameranu en binnen een paardagen had ik ze netjes in huis dus een super service. Bedankt

Coen 26-05-2023

Snelle verzending in 2 dagen( donderdag besteld en zaterdag ontvangen) Je word op de hoogte gehouden door track and trace link die je verstuurd krijgt via de e-mail. Makkelijk bestellen: het proces is erg makkelijk te volgen en in een paar klikken gedaan. Duidelijke product beschrijvingen met foto’s van het product en een goedkope scherpe prijs als je deze vergelijkt met andere winkels. In mijn geval was deze winkel die de laagste prijs had voor het item. Je kunt kiezen om een account aan te maken, maar is niet noodzakelijk. Het product is netjes en goed verpakt verzonden en ben er heel blij mee. Dit was de eerste keer dat ik besteld hebt bij ze en zal niet de laatste keer zijn. Ik ben erg tevreden!

Karl DD 26-05-2023

Redelijk groot aanbod met zeer competitieve prijzen. Daar en boven een zeer snelle en vlotte service.

Roel 25-05-2023

Goede voorlichting over de artikelen die camera nu aanbiedt. Assortiment is erg uitgebreid. Je kunt uitgebreid vergelijking treffen tussen de verschillende artikelen. Het afrekenen en verzenden gaat makkelijk. Levering is vlot en goed geregeld. Camera-nu is niet duur. Ze leveren kwaliteit

henk 25-05-2023

het viel mij op dat op de website het erg mooi zoeken en bestellen is mij goed bevallen ga vaker bestellen product zeer goed bevallen en komen de afspraak goed na dan weet je waar je aan toe bent.

Charles Verberght 25-05-2023

Na enkele andere online shops te hebben vergeleken, gekozen uit buikgevoel en voor Cameranu gekozen. 1 punt dat misschien wat heeft meegespeeld is dat er een winkel in is Antwerpen .

Jacob 24-05-2023

Snel, juist, uitgebreid en beste prijs.
Artikel wat ik zocht was inderdaad aanwezig en was goed omschreven.
Wat zou ik dan er nog meer over moeten schrijven, tof toch .