Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 997 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvonne 22-06-2023

Overzichtelijke website, en scherp geprijsd. Mooie camera kunnen kopen, compleet met lens.

Ron 22-06-2023

Alles online helemaal perfect! Camera opgehaald in de winkel en ook echt een prachtige winkel. De verkoper daarentegen deed alsof ie een broodje verkocht van €700.

Evelina Snel 22-06-2023

Fijne website en goede service. Na bestellen kregen we een mail of we hadden gezien dat het even duurde dat het opgestuurd werd. Helaas hadden wij deze melding niet gezien. En dit ook geantwoord. Tevens ook aan gegeven dat dit heel vervelend was, omdat wij op vakantie zouden gaan en de nieuwe camera graag mee wilden nemen en dat nu dus niet zou lukken. Kregen heel snel antwoord dat ze er alles aan deden om de camera toch op tijd te bezorgen. We werden netjes via mail op de hoogte gehouden. Uiteindelijk was de camera toch niet op tijd, maar dit lag aan de post.nl en niet aan camera.nu

Sundurke 21-06-2023

Mooi aanbod en volgens mij wel representatieve prijzen. De website is erg duidelijk en dat vind ik wel fijn! Levering was trouwens ook snel! Klinkt raar maar de doos waarin de spullen zitten is ook mooi haha.

Ana 21-06-2023

Je hebt altijd heel veel keus (van product tot workshops!) en handige filmpjes/beschrijvingen van het product, site is ook heel makkelijk navigeren. Levering is altijd on point- en moet er getekend worden.

Roth 21-06-2023

Prachtige service en naverkoop zeer vlugge levering! Voorraar en accuratie info.

Mieke 21-06-2023

Ben persoonlijk naar de winkel gegaan om face-to-face uitleg te krijgen. Ik was direct aan de beurt en de medewerkster die mij geholpen heeft, was vriendelijk en nam alle tijd om mij de camcorder tot in detail uit te leggen. Heel fijn!! Echt een persoonlijke benadering en heel duidelijk en eerlijk advies. Ik heb de camcorder gekocht en hij bevalt prima!!

Fourie 20-06-2023

Snelle service, goede producten, goede prijs kwaliteit. Ik heb dit als aanbeveling van een vriend gekregen en het is 200% naar tevredenheid verlopen.

Henk 20-06-2023

Nette en correcte manier van uitleg en verkopen.
Klant staat voorop, dat vindt ik belangrijk.
Helpen mee met de wens van de klant.

Tijs 20-06-2023

Fantastisch mooie Bushnell Engage verrekijker gekocht, snel geleverd en ook nog eens de goedkoopste!

Hansb 20-06-2023

Prima service en goede advisering.
Producten voldoen volledige aan de verwachting.

Stefan 20-06-2023

Mooie nieuwe Sony lens gekocht in de winkel in Urk. Prima geholpen, vooral de persoonlijke benadering is erg goed! Kom al jaren bij Cameranu en blijf dat ook doen !

Annemijn 19-06-2023

Echt een hele fijne webshop! Uitgebreide keus aan producten en eigenlijk vind je altijd precies wat je zoekt. Het product dat ik wilde was uitverkocht maar dankzij de meldingen die je aan kan zetten had ik toch heel snel kunnen bestellen wat ik wilde. Levering was supersnel en mijn waardevolle nieuwe cameraspullen zijn veilig en keurig verpakt aangekomen. Heel erg blij met alles, ik blijf klant!

Gerard Klomp 19-06-2023

Via internet gekeken naar 2 lenzen en deze waren op te halen in Urk.
Wij zijn fantastisch geholpen zeer goede uitleg van de lenzen en er werd alle tijd genomen om ons te helpen.
Vriendelijk personeel ook direct maar een goede tas gekocht.
Wij zeggen top top top!!!!! Hier moet je zijn voor fotografie.

Martijn 19-06-2023

Goede uitleg van product eigenschappen zodat ik tot beste keuze kon komen mbt deze videolamp (Ulanzi VL120 RGB LED). Een scherpe prijs en snelle levering maakte de ervaring compleet en uiterst positief!

Winfred 19-06-2023

Geweldig geholpen in de vestiging Apeldoorn. Werd ruim de tijd genomen en super breed geadviseerd wat de mogelijkheden waren.

Tineke 19-06-2023

Ik werd heel vriendelijk geholpen door een jongeman , ik heb een mooie 2e hands lens gekocht en kreeg goed uitleg dat ik daar ook nog een jaar garantie op heb
Ben erg blij met mijn aankoop
En het is een hele mooie winkel met een groot assortiment

Maickel Van heeswijk 18-06-2023

Van bestellen tot het helaas retouren alles was uitmuntend goed verzorgd !

Zaterdag avond microfoon besteld voor pocket 2
Maandag al geleverd
Dinsdag retour gedaan omdat er maar 1 draadloze microfoon tegelijk werkt op pocket 2 van DJI , helaas
Vrijdag afgehandeld en geld al terug bij ons

Dik in orde en alles ging met perfecte communicatie

Angela Kersten 18-06-2023

Vriendelijk en deskundig personeel die het mogelijk maakt om naar huis te gaan met dat gene waar je voor kwam. Niet op voorraad dan wordt het automatisch thuisbezorgd.

Desiree 17-06-2023

Cameranu vind ik een top winkel/site. Ik heb er al vaker camera's, lenzen en/of andere artikelen de afgelopen jaren. De levering gaat altijd heel snel en goed georganiseerd. Ik vind de uitleg op de website heel duidelijk. Voor het eerst heb ik nu ook occasions gekocht bij Cameranu. Ik heb er zeker vertrouwen in dat die goed zijn nagekeken en dat de informatie erover klopt.
Wat ik ook fijn vind is dat ze af en toe een attentie sturen als de mogelijkheid om gratis de sensor van je camera te laten reinigen. Ook hoorde ik van mijn dochter dat je soms bij de winkel een tweedehands lens mag uitproberen voordat je hem koopt. Allemaal dingen waardoor ik deze winkel een hoog cijfer heb gegeven!

c.j.j.m. schellekens 17-06-2023

Door diverse leveringssites te hebben bekeken ben ik tot de conclusie gekomen dat cameranu een prettige website heeft alwaar het prettig is rond te neuzen in het uitgebreide assortiment.
De mogelijkheid om de oude camera met evt. toebehoren in te ruilen heb ik niet gehonoreerd.
De dag na mijn bestelling werd ik nog een keer op die mogelijkheid geattendeerd. Zeer attent.
De bestelling kwam in orde aan op de juiste dag.

Danny 17-06-2023

Snelle en vlotte afhandeling goed materiaal snelle levering ..................

Andre 17-06-2023

Was de eerste keer dat ik in de shop kwam maar werd netjes en correct geholpen en een goed advies wat ik niet en wel moest kopen was top.

Lilly 16-06-2023

Tas voor mijn camera gekocht.
Zeer blij met het tasje!

Ook zeer tevreden met cameranu!
De site is overzichtelijk, duidelijk wat de voorraad was en ook per filiaal te bekijken. Uitleg op de site is helder en compleet, verder fijn dat er reviews van klanten bij veel artikelen staan.

Mijn online bestelling was in de middag en de volgende dag had ik het in een stevig doosje in huis.

Helemaal top dus!

Koos 16-06-2023

Aantallen op de website zijn actueel, goede service en advies. Deskundig personeel in de winkel(s)