Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lissa 09-06-2023

Ik was op zoek naar een herbruikbare analoge camera en bij Cameranu was de camera het voordeligst. Ook de service was super en de website overzichtelijk en betrouwbaar. Tot nu toe geen aanmerken en uitermate tevreden. Zeer mooie en professionele winkel aan de Amstelveenseweg in Amsterdam.

Evelien Duijn 08-06-2023

Prima advies, goed online contact, bestellingen worden snel behandeld en snel verstuurd. Jupio Maximum Power AA-batterijen - 4 stuks (2700 mAh) besteld, voldoen aan m'n verwachtingen, ook zoals de bijbehorende oplader. Ik ben dik tevreden!

Jo Ludwig 08-06-2023

Goede omschrijving van de producten. Zonder toeters en bellen.
Snelle levering.

Luuk 08-06-2023

Setje filters besteld voor mijn 24-70 van Sigma. Binnen een dag binnengekomen.

Laatst wel geprobeerd een 200-600 van sony aan te schaffen met Klarna. Dat ging niet helemaal lekker, dit niet te nadelen van de werknemers bij CameraNu Apeldoorn die hun hard hebben gemaakt om mij proberen te helpen.

Wendy 08-06-2023

Duidelijke en goede informatieve website. Bestellen en betalen is makkelijk. Je krijgt een bevestiging van de bestelling en wanneer de levering is. Betrouwbaar en gewoon goed!

Jacob 08-06-2023

De verzending is steeds maar weer super snel! De site werkt super goed. Simpel weg gewoon een top webshop!

Steffen 08-06-2023

Met regelmaat bestel ik hier als fotograaf allerlei materiaal. Altijd een perfecte service, ook het contact is altijd fijn, ook als je advies nodig hebt.

Coen van den Elsen 08-06-2023

extreem vriendelijke en kundige hulp. Hielpen me bij het aanschaffen van mijn nieuwe lens en het schoonmaken van mijn sensor.

Tamar Aerts 08-06-2023

Altijd zeer tevreden over CameraNu.
Levertijden zijn altijd goed en correct, en de klantvriendelijkheid van de klantenservice is top!
Fijne winkel!

Sabine 07-06-2023

Hele slechte klanten service. Nog nooit bij een gesealde doos gehad dat een onderdeel mistte. Helaas dit keer voor het eerst gebeurd. Klanten service heeft het tot over de 30 dagen retour laten lopen. Wil dat ik betaal voor het onderdeel wat in de gesealde doos hoort te zitten. Ik had de klantenservice een dikke vette 0 gegeven als het kon, maar helaas. Ik kon aantonen dat ik het geseald open heb gemaakt en het onderdeel er vanaf het begin niet bij zat. Echter hebben zij gekozen om te gaan speculeren over hoe het dan kwijt heeft moeten geraken vanaf de eettafel waarop ik het open heb gemaakt. Ik ben van mening dat dat geen klantenservice is. Ik mag aannemen dat dit ook absoluut niet de werkwijze hoort te zijn. Had ik het niet aan kunnen tonen had ik nog minder vertrouwen gehad in de klantenservice.

Jeannette Pot 07-06-2023

Super snelle en vriendelijke service, een winkel die follow up geeft en je op de hoogte houdt van de levering.
Mijn zoon had contact met de winkel vanwege BTW vrije uitvoer en het feit dat de bestelling binnen 3 dagen bezorgd moest worden in NL. Ondanks een trainingsdag van al het personeel, werd ik keurig gebeld om mij te informeren wanneer het pakket zou worden verstuurd.
Heel vriendelijk en snel allemaal.

avsetten 07-06-2023

Binnen 1 uur na een bestelling via internet-shop, al een reactie dat de door mij bestelde apparatuur in de winkel klaar ligt om opgehaald te worden

Cocky 07-06-2023

Ik heb eenCamouflage SM4-Pro wildcamera gekocht van 119 euro. De shop was duidelijk. De verpakking was keurig en de levering snel
Ik dacht een apparaat met wifi gekocht te hebben. Helaas dat was niet zo.
De handleiding is onduidelijk. Beelden uit de tuin zijn leuk om te zien.
Hij staat nu met 20 % korting. Beetje jammer.

Wouter 07-06-2023

Dit ging probleemloos! Goede prijs, snelle verzending. Ik heb een adapter (Nikon F naar Sony E) gekocht en hij werkt prima!

Laurens 07-06-2023

Uitstekende service. Tweedehands lens was perfect in orde, zoals beschreven. Snelle levering.

Tineke 07-06-2023

Mooi gamma in de online shop, met veel uitleg over de producten, goede prijzen en snelle levering. Als beginnend fotografie-liefhebber vind ik ook de vele reviews van andere gebruikers heel handig.

Leendert 06-06-2023

Fijne en overzichtelijke webwinkel. Specifieke producten die het gemakkelijk maken alles te kopen bij 1 winkel. Scheelt weer bestellingen ;) Naast een zeer snelle levering binnen 1 dag ook een snelle en behulpzame reactie van de klantenservice via de app. Erg prettig!

LE 06-06-2023

Onlangs ben ik bij jullie winkel geweest om een camera te leasen. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam en denken graag met je mee. De camera is helemaal naar wens en ik ga hier zeker hele mooie beelden mee maken! Dankjewel voor de goede service

Hilbert de Vries 06-06-2023

Een hele goede Service in feb. een Nikon lens gekocht ik kon er niet goed mee overweg na 4 maanden .Ingeruild voor een Sigma lens een stuk goedkoper voor het resterende bedrag Cadeau bonnen gekregen een hele nette oplossing.dank je

Fiona 06-06-2023

Levering was snel en secuur. De tweedehands lens is in optimale staat en beter dan ik had verwacht.

So 06-06-2023

Vriendelijke en kundige service. Ze nemen de tijd voor je. Blij met mijn aankopen.

John Muis 05-06-2023

Uitstekende afhandeling, product precies wat ik bedoelde, erg tevreden.
Het artikel past uitstekend bij mijn camera, met gebruik van de beugel heb ik mijn handen vrij en geen lastige riem om mijn nek.

Andrew 05-06-2023

Al jaren lang goede ervaring met Cameranu, goed advies en levert keurig volgens afspraak.

Ruben 04-06-2023

Mooie kijker gekocht. Was al zo’n beetje de goedkoopste op internet en daarnaast ook nog eens 20% extra korting ivm extra actie. Pakketje was goed verpakt en snel geleverd.
Ik heb vaker wat besteld bij camera nu, ook die keren was het uitstekend geregeld.
Top!

Trees Kuijpers 04-06-2023

Super netjes te woord gestaan als je vragen hebt. Kunnen veel winkeliers van leren .gr Trees