Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martin Willemsen. 26-03-2023

Mij dochter heeft ook spullen gekocht bij cameranu goede ervaring daarom heb ik ook gekocht.
Alles op tijd geleverd en verder keurig verzorgd.
En de digitale fotolijst is super.

Jos 26-03-2023

Website van shop oogt aantrekkelijk. Overzichtelijk en goede zoekfunctie.
Onlangs nieuwe camera etc. gekocht. Snelle en correcte levering. Communicatie over bestelling snel, correct en duidelijk. Kortom, een prima shop!

Gerbrand Bos 26-03-2023

Zeer betrouwbare gezonde onderneming! Afgelopen maand heb ik mijn eerste camera gekocht. Na veel online onderzoek kwam ik uit op Camera.nu, met een filiaal in Urk. Ik reed speciaal van Utrecht naar Urk om nog meer advies in te winnen en uiteindelijk over te gaan op een aankoop. Ik ben zeer tevreden over de ontspannen advisering van het personeel. Er hangt een goede en professionele (niet afstandelijke) sfeer in de winkel. De prijzen zijn scherp en realistisch. Ik liep met een grote glimlach de deur uit!

GERT BOSMAN 26-03-2023

Een goede winkel waar goed naar de klant wordt geluisterd en niets wordt opgedrongen
Ik kocht daar één Swarovski kijker nadat ik eerst alle producten moest testen

Pauline 25-03-2023

Ik had een vintage polaroid camera gekocht (elders), en niet verwacht zo snel te kunnen ontdekken of hij het doet of niet. Ik bestelde zaterdag een Polaroid 600-film, en had deze maandagochtend al in huis! Super blij met de snelle levering!

Leen 25-03-2023

Zowel in Urk als in Amsterdam ben ik goed geholpen en was het contact heel prettig.
Ik kocht een negatief-scanner en werd daarover goed geïnformeerd .
Bij CameraNu is het prettig winkelen en ik zal daar graag weer terugkomen.

Jac 25-03-2023

Zeer deskundig personeel
Geen goed advies
heeft alle tijd voor de klant
Is mijn vaste leverancier.
TOP winkel !!!!!!

Lucas vd Berg 25-03-2023

Ik heb voor camernu gekozen, omdat ik daar in het verleden al online bestellingen heb gedaan en dit altijd naar alle tevredenheid is geweest. Bij de aanschaf van mijn nieuwe camera, een nikon Z6 II inclusief een 24-120F4 S lens vond ik het belangrijk om deskundig advies over deze set te krijgen en dat is zeker gelukt. Medewerker had alle tijd voor mij. Camera en lens waren voor mij gereserveerd, zodat ik zeker wist niet voor niets te komen. Ook kon ik mijn oude camera met lenzen ter plekke inruilen.

Peter V 25-03-2023

Leuke overzichtelijke en complete webshop waar je alles vind wat je maar kan denken om je hobby uit te oefenen. Correcte prijzen en een snelle levering, ook naar België.

Benjamin 25-03-2023

Zeer tevreden met deze webwinkel met ook fysieke winkels. Het contact met de klantenservice verliep deskundig en netjes. Al met al werd de bestelde lens snel geleverd. Een zaak om te onthouden en een bestelling te plaatsen.

Roy W. 25-03-2023

Ik zag een mooie spotting scope aanbieding op de site van een type waar ik al langer naar op zoek was.

Ondanks dat het vrij laat werd op zaterdag en er veel klanten waren ben ik goed geholpen.
Kon buiten in alle rust vergelijken met een Swarovski.
Ik heb de Pentax genomen en had een prima en open gesprek met de verkoper over de specs, prijs en spotten in het algemeen.
Prima gesprek en deal!

Marianne 24-03-2023

Prima aanbod, overzichtelijke website.
1 minpunt: voor terugsturen is er geen Belgisch adres, wat resulteert in dure portkosten voor een zending naar het buitenland vanuit België. Vandaar de score 8.
Ja, ik zou deze winkel aanbevelen, maar niet voor België, tenzij je 100% zeker bent dat de aankoop overeenkomt met je wensen.

Fleur Beerthuis 22-03-2023

Als in in de winkel kom word ik altijd meteen vriendelijk ontvangen. De medewerkers weten zelfs mijn naam!
Er wordt meegedacht over oplossingen die ik zoek voor een bepaalde fotoshoot die ik heb en wat voor materiaal ik daarvoor zou kunnen gebruiken. Ook als ik iets online koop wordt het product supersnel geleverd en komt het netjes verpakt aan. Ik ben als klant heel erg blij met deze winkel en zou het iedereen aanraden!

Dirk 22-03-2023

online bestelling en alles naar wens, netjes ingepakt, goede prijs/kwaliteit. snelle levering.

Diana N 21-03-2023

Een zeer snelle en nette afhandeling en bezorging..
Ben er zeer tevreden over.
Goede contact mogelijkheden.

Melissa N. 21-03-2023

I purchased a camera in the Netherlands, then asked to bring it to the Belgian store, so I could have a look before buying it. The staff and the service were amazing. I had the time for all my questions I needed to have an answer. My second-hand equipment was in a quite good condition, at a very fair price. Special mention : they kindly offer you a coffee or a tea during your visit !

Cor 20-03-2023

De website cameranu.nl ken al enige jaren maar deze keer ben ik naar Urk gegaan en heb daar

De winkel is zeer prettig in gericht en er is koffie of thee voor de klanten-personeel is goed op de

hoogte van wat er te koop is op de digitale markt.

Ik werd geholpen door een mevr , die al de tijd nam om zaken over de camera uit te leggen en in orde te maken. Persoonlijk vindt prettig als de tijd voor je vrij gemaakt wordt om in alle rust een keuze te kunnen maken.

Cameranu vindt ik persoonlijk een fotozaak zoals die zo zou moeten zijn in de zin een fotozaak.

Ook anno 2023 met goede voorlichting en uitleg over verschillen enz.

En dit zal zeker niet de laatste aankoop zijn bij Cameranu .

Groeten,

Cor.

Pietje 20-03-2023

Voor de fotocamera een tweetal accu's besteld. Goeie prijs en snel geleverd. Netjes in een doosje en afgeleverd op de afgesproken tijd.

Ga. De Dreu 20-03-2023

Op de Groenendaal in Rotterdam een GoPro 11 en een DJI Mavic 3 classic gekocht. Beiden met uitgebreide extra pakketten
De verkoopster heeft ons zeer vakkundig, met veel kennis alles haarfijn uitgelegd.
Een goed en fijne ervaring om juist daarom en daar deze spullen aan te schaffen.
Het ging nogal om een groot bedrag en dan wil je gewoon zeker weten dat je goed hebt gedaan.
En dat was ook zo, al met al een geweldige ervaring

Henk Kruise 19-03-2023

Zondag de bestelling gedaan maandag rond 15:00 uur gebracht
Als dat geen 10 waard is , dan weet ik hier niet meer
Zeer tevreden

Sjerp 19-03-2023

top webshop en winkel zeer eenvoudig om iets te bestellen en altijd weer mooi op tijd geleverd. Normaal de volgende dag in huis tenzij er iets niet op voorraad is maar dan nog is het er binnen een paar dagen.

Judy 18-03-2023

Klantvriendelijk nemen de tijd voor je, leggen uit hoe de werking is. Was niet op voorraad maar 2 dagen later werd het thuisbezorgd.

Jos Pennartz 18-03-2023

Ik heb kortgeleden een verrekijker gekocht bij Camema.Nu in vestiging Urk. Deskundig advies, alle tijd om te testen -alle kijkers die ik wilde proberen waren op voorraad- en uiteindelijk zeer tevreden huiswaarts. Met een prachtige verrekijker natuurlijk!

K. 18-03-2023

Ik ben tevreden met de kwaliteit en snelle levering van de cameratas, mooie product en de prijs was ook goed.

Jorik 16-03-2023

Was altijd klant bij Kamera Express, service en levertijden werden daar minder…
De nieuwe branding van Cameranu is geniaal. Snelle klantenservice en zeer blij met mijn nieuwe mavic 3 classic🫶🏼ik kan cameranu aanbevelen!