Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk Jan 08-03-2023

Meerdere keren met moeilijke vragen of ideeën bij Cameranu geweest. Zowel via de post als in de winkel. Telkens goede service en ze komen met net die oplossing waarnaar ik op zoek was. Aanrader dus!!

Dewi 08-03-2023

Ik had een drone gekocht in de winkel, ik werd erg goed geholpen. Toen ik thuis kwam bleek de drone een defect te hebben, ik heb toen gebeld en kon hem meteen om komen ruilen zonder gedoe. Ik ben super tevreden!

Pieter S1959 07-03-2023

Heb een CF kaartje van Sandisk gekocht en is snel geleverd (was in voorraad). Kwaliteit als vanouds van Sandisk.
Koop eigenlijk altijd het merk Sandisk als het om kaartjes gaat. Voor mij het betrouwbaarste merk.
Beter dan het merk Lexar waar ik problemen mee heb, fout melding op mijn Nikon D810 camera als dat het kaartje kapot zou zijn. voor de rest zijn het vriendelijke mensen voor nu.

Jasmijn Schrofer 06-03-2023

Super fijne rustige uitleg! Ondanks drukte in de winkel werd er de tijd genomen om een aantal zaken door te nemen over de film camera waarvoor ik kwam en waarvan ik al zeker wist dat ik hem ging aanschaffen. Ik heb niet het idee gehad dat het persoon mij de camera snel wilde verkopen. Verder heb ik ervaren dat het personeel eerlijk is en experts op diverse gebieden aanwezig zijn.

SC 06-03-2023

tevreden, goede service en vlotte levering. De microfoontjes zijn goed aangekomen

Ronald 06-03-2023

Voor mijn schoonzoon op zoek naar een leuke (en betaalbare!) winkel voor cameraspullen. En toen zag ik dat jullie ook nog cadeaubonnen hadden!
Nou, de keus was dus snel gemaakt. Aanklikken, winkelmandje, betalen en klaar.

Binnen een paar dagen keurig netjes bezorgd. Naast het pasje was ook de verpakking mooi verzorgd. Echt iets wat je aan iemand cadeau wilt geven!

F Groen 06-03-2023

Het personeel was heel vriendelijk en heeft genoeg kennis van het geen zei in de winkel verkopen.
Ook zijn ze niet duur.

Ineke 06-03-2023

Makkelijke en informatieve site en supersnelle levering als beloofd. Prima dus!

Goos de Jong 06-03-2023

Cameranu.nl heeft precies gedaan wat van een webwinkel mag worden verwacht, nl doen wat ze beloven. 'Vandaag bestellen en morgen in huis' prima. De artikelen die ik heb besteld (2e hands) zijn goed gecontroleerd en er zijn helemaal geen gebruikssporenvan te zien. Ik ben heel tevreden met het product.
Eigenlijk had ik ook niets anders verwacht, omdat mijn ervaring bij eerdere bestellingen exact gelijk waren.
Ik zal dan ook Cameranu.nl van harte aanbevelen bij iedreen als er overwogen wordt om online camera-artikelen aan te schaffen.

Leo 06-03-2023

Heb een Selphy CP1300 gekocht , dit was de goedkoopste en kreeg gratis een papier set bij . Vlot geleverd , ik koos voor PostNL weet precies de tijd dat ze in de straat komen.

Ben Lassing 06-03-2023

Na raadpleging van de zeer gebruiksvriendelijke website besloten tot aankoop van 2x accu voor Canon 7D.
De bestelling en betaling verliepen vlekkeloos alsook de erop volgende mails om de voortgang te bewaken.
De levering verliep stipt volgens afspraak!
De producten zijn reeds in gebruik genomen.

Harry 06-03-2023

Duidelijke website met hulpzame reviews van gebruikers en snelle levering. Inhoud en leveringstermijnen kloppen met de beschrijving.

lau 06-03-2023

Deze Nikkor lens 18-300mm was vrijwel nergens op voorraad. Ik raakte licht in paniek want het was een verjaardagskado voor mijn vriendin. Toen zag ik dat camera.nu hem nog had! Ik heb hem daar dus besteld en 1 dag later al binnen, snel en goed verpakt!
Wij zijn superblij!

Danielle 06-03-2023

Makkelijk bestellen, snel en netjes geleverd. Goede kwaliteit van het product.

Moll-e 06-03-2023

Cadeaubon besteld.
Had hem snel in huis en ook nog in een mooi doosje. Blij mee!

Math 05-03-2023

Heb bij Camera.nu een product besteld omdat ik al vaker producten er besteld heb. De rede is dat ze goede kwaliteit product leveren en een goede service hebben. Ik heb in de jaren vertrouwen in wat ze leveren en ook met een perfecte snelheid.

Rian 05-03-2023

Ruime keuzen en Duidelijk informatie over het product. Het inruilen van oude camera goed af gewerkt volgens afspraken

Willem Roeffel 05-03-2023

Eerst naar de winkel in Groningen geweest voor advies. Er werd alle tijd genomen voor een eerlijk en uitgebreid advies. Printer besteld via internet en aflevering in de winkel. Zware doos werd netjes in de auto geladen.

Robbert 05-03-2023

Duidelijk, snel en goede kwaliteit. Heb voor het eerst een tweedehands camera body gekocht, maar vertrouw er op dat ik daar nog lang plezier van mag hebben.

Danielle de Groot 05-03-2023

Altijd netjes geleverd en deskundig advies.
Leveren ook na aankoop uitstekende service

hub coonen 05-03-2023

Prima internet winkel met een duidelijk en overzichtelijk pakket, de beloofde zaken worden nagekomen dus top.

Marco 05-03-2023

De levering was in orde alles is goed gegaan.
Ben zeer tevreden en blij met de drone.

Bruijn 04-03-2023

ik kwam vaak naar de winkel in urk en werd daar best vaak goed en kundig geholpen.
nu sla ik dat liever over. de winkel voelt leeg, een beetje sjofel en vooral aan als het hoofdmagazijn voor de webwinkel, en meestal heb ik het gevoel dat ik meer weet dan de (jeugdige) mensen achter de balie. ik snap het, fotografie is een breed iets maar je praatje beperken tot wat ik ook op het scherm kan lezen is niet iets wat ik als een prettige winkel ervaring kan benoemen. ik ga nu naar de winkel als ik zelf al weet wat ik moet hebben en als het iets is wat ik een koeriersdienst kan toevertrouwen check ik het online wel. eigenlijk, als ik heel eerlijk ben ga ik nu liever naar een andere winkel. ik was laatst in alkmaar en was daar zeer prettig geholpen.
kortom, ik vind het jammer maar als fysieke winkel heeft het mij een beetje afgedaan.

Ellen 04-03-2023

2x Sony body’s laten reinigen en Sony a7 IV body incl Sony GM OSS II f2.8 70-200 mm aangeschaft.
Erg fijne foto zaak met zeer vriendelijk personeel met kennis van zaken. We zijn erg prettig geholpen onder het genot van een kopje koffie/thee. We komen hier zeker weer terug.

Jan 04-03-2023

Was een goede ervaring, snelle levering en ze zijn scherp geprijsd.
Duidelijke website.