Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 996 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lader 16-03-2023

Artikel was in een andere winkel beschikbaar. Door het hoofdnummer te bellen, regelde een zeer terzake kundige medewerkster dat ik het artikel in een andere dichterbij gelegen winkel dezelfde dag nog kon afhalen.

Ellen 15-03-2023

Heb inmiddels in een korte tijdsbestek twee bestellingen gedaan. Een filter en een cameratas. Beiden bevallen mij uitstekend. De nieuwe look is ook heel mooi. Doorgetrokken in het verpakkingsmateriaal. Heel herkenbaar… mooie moderne logo (camera).

Het vinden van de producten is eenvoudig en snel te vinden. Ook het afreken gedeelte gaat soepel.

Binnen enkele dagen had. Ik beide bestellingen in huis. Precies zoals het beloofd wordt op de site.

Heb ook contact gehad met de klantenservice, ook dit liep gesmeerd, vriendelijke medewerker en ze kon mijn vragen naar alle tevredenheid beantwoordden.

Kort gezegd, ben een tevreden klant die zeker weer terug komt op de site.

Creatieve groet,
Ellen Novara-da Lima

Immelie 14-03-2023

Deskundige medewerkers en je krijgt goed advies. Het is prettig dat je bij Camera.Nu oude apparatuur kunt inleveren voor de aankoop van nieuwe apparatuur. Milieuvriendelijk.

HdB 14-03-2023

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding voor 2e-hands camera! Precies als omschreven aantal opnamen en cosmetiek. Geleverd volgens beschrijving en volgens afspraak.

Paul Teheux 14-03-2023

Ik heb een 2e hands flitser gekocht. De beschrijving voldeed exact, of zelfs beter, aan het geleverd product. Geen krasje, geen mankementen. Goede prijs, correcte levering.

Hans 14-03-2023

Duidelijke site met relevante informatie en betaalbare prijzen.
Als je meer productinformatie wilt, is die makkelijk (ook telefonisch) te verkrijgen.
Aflevering van gekochte spulletjes gebeurt vlot in goede verpakking.

Peter 14-03-2023

Ik had een 200-500 zoomlens gereserveerd in Apeldoorn. Ik kon die rustig uitproberen, en bij vragen was er assistentie. De lens zag er keurig uit, met alles erbij. Geen druk op aankoop. En nog een garantie bij aankoop.

In de winkel veel andere mensen die ik als alternatief mocht proberen.

Niet anders dan complimenten.

Roland 14-03-2023

Top service. Verkeerde lens besteld. Snelle en makkelijke afhandeling. Goed advies gekregen wat wel te kopen. Super snelle levering. uitstekend contact voor nog een paar vragen. Hulde. zo moet het zijn.

kees 13-03-2023

had camera besteld volgende dag binnen maar ik kwam er niet uit begreep niet alles dus zijn we de volgende dag naar urk gegaan daar werden we vriendelijk geholpen onder het genot van een bakje koffie. de camera is zoals mijn bedoeling naar wens ingesteld en we gingen na nog een bezoekje aan urk zelf te hebben gebracht huiswaarts
ben zeer tevreden met de camera

john 13-03-2023

Goed product, snelle levering, duidelijke voorwaarden.....
artikel precies zoals is omschreven in webwinkel

Nick 13-03-2023

Mijn favoriete camerawinkel! Altijd snelle en duidelijke service met een zeer ruim aanbod. De klantenservice is altijd zeer persoonlijk en behulpzaam. Soms mis je net die ene batterij of dat ene kabeltje en je hebt het op korte termijn nodig. Dan kies ik altijd voor CameraNu omdat ik weet dat het snel en zonder problemen geleverd zal worden.
Ik hoop dan ook dat jullie spoedig een fysieke winkel in Den Haag openen!

Janneke Roffel 13-03-2023

Als je belt, krijg je prima advies. Snelle levering. Bij het volgen van een workshop kon ik een keer niet. Geen enkel probleem. Ik kon hem zo overboeken naar een andere workshop op een, voor mij, beter tijdstip. Top vond ik dat!

Leo 13-03-2023

Bij valschade aan een lensfilter de muurvast zittende restanten van het objectief, zonder kosten in rekening te brengen, verwijderd en het objectief gereinigd. Het objectief en de filter waren meer dan een jaar terug aangeschaft. Prima service.

Bert 12-03-2023

Ik heb een camera gekocht de Nikon p950 deze werd snel geleverd en goed verpakt. Heb; nog telefonisch contact gehad voor advies over een statief en een afstandsbediening. Werd vriendelijk te woord gestaan en uitgelegd waarom ik advies wilde dit vanwege mijn motoriek van mijn rechterhand welke niet altijd dat doet wat ik graag wil. Samen zijn we eruit gekomen en heb nu een mooi statief met grote knoppen wat mij prima bevalt ook de afstandsbediening werkt perfect. Totaal geen klachten over cameranu.nl. prima zaak

kristelijn 12-03-2023

heb gekozen voor deze shop ,wat ik zocht was verkrijgbaar bij cameranu. levering objectief prima. per e-mail als telefonisch vragen stellen prima uitleg .voor een leek als ik zou de beschrijving wat wel of niet bij een past bij een camera misschien iets beter kunnen

Maurice 11-03-2023

Een steengoede lens aan een zeer goede prijs, perfect op tijd geleverd en uitstekend verpakt. Meer moet dat niet zijn!

Fleur Koelewijn 11-03-2023

Ik kwam origineel alleen een studio rol ophalen die ik online had gekocht, maar werd zo fijn geholpen dat ik ook een daglicht lamp heb gekocht en een vlogcamera van Sony. Ik kom hier zeker nog een keer!

John 11-03-2023

Uitstekende service. Persoonlijke communicatie waar nodig en vlot contact. Ook zeer gunstige prijsstelling, dus meer dan tevreden klant!

Thomas 11-03-2023

Hallo, kann diesen Shop absolut weiter empfehlen. Hab von Deutschland aus eingekauft, eine DJI Mini 2 zu einem richtig guten Kurs, total schneller Versand und bei Rückfragen über whatsapp bekommt man sofort eine Antwort, man kümmert sich sofort um das Anliegen. Nochmals, können sich andere noch lernen, danke, gerne wieder, Thomas aus Thüringen

Ella leurink 10-03-2023

Ik had al eerder een camera via internet gekocht. Vorige week bem ik voor het eerst in de winkel in Urk geweest. Ontzettend leuke en overzichtelijke winkel. Heel vriendelijk personeel, staan je goed te woord, leggen alles voor ennnadelen uit.
Deze week via internet willen bestellen toch voor de zekerheid contact opgenomen zodat ik de juiste lens kom bestellen. Wederom heel vriendelijk persoon aan de telefoon. Duidelijke uitleg en goede adviezen.
Ik ga niet meer naar een andere winkel voor mijn camera spullen.

Mikeyman 10-03-2023

Ik bestelde laatst Makro tussenringen en het werd direct geleverd, war andere Shops moeite hebben met hun assortiment en voorraad, daar loopt cameranu op voor dikke duim voor jullie

Esther 09-03-2023

Goede bereikbaarheid van de klantenservice, fijn en duidelijk persoonlijk advies. Blij met de producten.

Anne-Sophie 09-03-2023

Opnieuw weer heel fijn geholpen door de medewerkers van Cameranu! Telefonisch contact gehad en al mijn vragen kunnen stellen. Blij met de service en mijn nieuwe aankoop!

W. Visser 09-03-2023

Ik heb bij cameranu al vaker een product gekocht. Dit omdat ze zeer betrouwbaar zijn in het leveren van het gekochte product en wanneer en toch iets mis is ze het altijd goed oplossen dus ook de service van hun is zeer goed. Heb je een vraag over een product dan wordt je vrijwel direct en door de juiste persoon geholpen. Dus als ik een winkel mag aanbevelen voor het kopen van cameraspullen ga dan naar Cameranu.nl

June 08-03-2023

Duidelijke producten op de website. Met een goede artikel omschrijving. Zo heb ik kort achter elkaar 2 lenzen voor mijn camera besteld. Een daarvan was niet direct leverbaar, maar kreeg daar netjes een berichtje van,dat het wat langer ging duren dan de gebruikelijke 24 uur. Kom zeker terug op deze website.