Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1047 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jaap Veldman 24-02-2023

Ben diverse keren in Urk op bezoek geweest en ben altijd goed geholpen ook al kocht ik niet altijd iets.
Al mijn aankopen tot heden zijn perfect op tijd aangekomen, ook de laatste van vorige week.
Een softwareprobleem met een camera werd adequaat opgelost.
Ik ben een zeer tevreden klant.

Hans 24-02-2023

Bijzonder goede adviezen en vriendelijke medewerkers, die terzake kundig zijn. Ook in de winkel op Urk het plezierig vertoeven. Er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen en dat is gewoon fijn.

Rainer 23-02-2023

Ik was op zoek naar een verrekijker op het internet en kwam CameraNU.nl tegen. De informatie op de website over de aangeboden verrekijkers was compleet en zeer behulpzaam.
Alles was super goed, het bestelproces, de betaling en de zeer snelle verzending. En we zijn erg blij met de verrekijker.

Jet 23-02-2023

Hebben me goed op de hoogte gehouden wanneer het product weer op voorraad was (ik had hierom gevraagd). De bestelling werd heel snel geleverd.

Janna 23-02-2023

Duidelijke website, goede omschrijvingen en snelle levering van camera en lenzen. Erg tevreden!

Rob 23-02-2023

Een goed gesorteerde winkel en overzichtelijk ingedeeld. Personeel heeft kennis van zaken en ik ben goed geholpen.

Peterstok 23-02-2023

Goede website, duidelijke omschrijving van de producten en super snelle levering tegen een fijne prijs. Ook hun fysieke winkel in Urk is erg fraai met goede hulp.

Lucas Lambers 23-02-2023

Ik bestelde lensdoppen voor een verrekijker en kreeg de verkeerde maat opgestuurd... Hoe moeilijk kan het zijn om 50 en 56 mm van elkaar te onderscheiden ... Retourneren levert een hoop gedoe op voor zo'n kleine bestelling ...

François 23-02-2023

goede service, goed advies goede prijs voor inruil, goede koffie, goede parkeergelegenheid

John 23-02-2023

Altijd goede ervaring met CameraNu. Na bestelling opgebeld door een medewerker met het voorstel om deze met de eigen koerier te bezorgen. Goede service. Keuze voor CameraNu was deels ook door de garantie van 5 jaar. Altijd meegenomen. De Nikon Z9 camera is een prachtige camera met veel mogelijkheden.

Judith Heutink 22-02-2023

Mijn pakket zou bezorgd worden op maandag 13 febr tussen 18.00 en 20.00 uur
Het was al donker en we zaten net aan tafel toen mijn mobiel ging. De bezorger stond aan het hek.
Hij had voor mij een grote doos en ik zei nog tegen hem: zo’n grote doos voor een riem? Waarop hij antwoordde : een riem, nee mevr dit zijn bloemen.
Ik zei maar dat heb ik niet besteld, heb je dat wel goed? En ja hoor… hij was vastberaden. Hij legt nl altijd de dozen op volgorde : )

Dus thuis gekomen sneed ik de doos open en staarde in een bos, prachtige rode rozen. Morgen zou het Valentijnsdag zijn. Maar hola… ze waren niet voor mij… op de doos stond een ander adres. Natuurlijk… ik had immers een draagriem voor mijn camera besteld?
Dus ik wist niet anders te bellen met jullie klantenservice, ik wist dat deze aanwezig zou zijn tot ca 22.30 uur.
En jullie vriendelijke jongedame, vind zo jammer dat ik haar naam ben vergeten… dacht goed na en zei: de bezorger heeft u gebeld? Misschien staat zijn nummer nog in uw mobiele telefoon? En ja hoor… zo geschiedde… hij kon terugkomen voor mijn pakket en de rozen naar de juiste persoon brengen.

En de moraal? Jullie mooie dame belde mij een uur later op, of het gelukt was met de bezorger!!
Dat is pas service!!
Ik ben heel blij met mijn peak design draagriem: hartelijk bedankt voor de goede zorgen.

Marco 22-02-2023

Online een product besteld, snel geleverd en super klantvriendelijk. Via de email werd snel gereageerd op mijn vraag. En eigenlijk altijd alles op voorraad. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

mensija 22-02-2023

Meerdere camera's en drones.
Zoals bij alle leveringen perfect. Via internet altijd snel, goede verpakking dus probleemloos en betrouwbaar.

Lia 21-02-2023

Leuke winkel. Mooi assortiment. De verkopers zijn erg behulpzaam en geven goed advies.

RS. 21-02-2023

Ik had een compacte RGB-lamp nodig en deze was tegen een erg scherpe prijs en van een kwalitatief merk bij Cameranu te vinden. Goede voorraad aan betrouwbare producten. Online besteld en direct de volgende dag opgehaald, voldoende gratis parkeermogelijkheid bij het (zakelijke) filiaal in Amsterdam. Het vinden van de bestelling duurde even, maar eind goed al goed.

I.A 21-02-2023

I found that the DJI osmo gimbal was 20 Euros cheaper here than any other winkels in The NL. The order process was smooth and the delivery was smooth. Highly recommended.

Jordi Gerla 21-02-2023

Helaas geen 10 kunnen geven.
Ik heb een specifieke flitser set besteld. Hier heb ik over opgebeld of deze nog te krijgen was. Dit was nog te krijgen.
Eenmaal betaald en besteld duurde het erg lang dat ik mijn bestelling in huis had. Er zou vanaf de datum van bestelling tot het bezorgen 5-7 werkdagen voor staan. Helaas werden dit er 9. Ik heb zelf op de 6e dag gebeld omdat er iets was gewijzigd in de bestelling. Ik had ook bewust gekozen om het op te halen in Rotterdam Centrum maar dit heb ik laten veranderen naar thuis bezorgd omdat het anders nog langer zou duren.

Maar over het algemeen ben ik over zowel het online gedeelte, de klantenservice en de winkel zeer tevreden. Daarom had ik dan ook liever een 10 gegeven, maar ik moet eerlijk zijn.

Niels 21-02-2023

Wat een prettige shop ervaring bij CameraNu.nl, een duidelijke en overzichtelijke pagina waar duidelijk aandacht aan wordt besteed.

Bij het bestel proces ging er iets fout betreffende de levering dit werd direct door de klantenservicemedewerker (*) opgepakt en kreeg hier een correct mailtje over met de vraag of het een probleem was of het product de volgende dag geleverd kon worden, wat uiteraard geen probleem was.
Het verbaasde mij eigenlijk dat ik hier überhaupt een mail over kreeg want bij de gemiddelde webshop wordt een vertraagde levering "normaal" gevonden en heb je dit als klant maar te slikken, dit voelde voor mij als een extra prettige ervaring waarbij er duidelijk aandacht is voor de klant en de aftersales!

Al met al een verrassende shop ervaring bij CameraNu en zal hier zeker in de toekomst nogmaals bestellen.

Overigens ook een leuk weetje dat er veel producten worden verkocht met 5 jaar garantie, dit was voor mij ook een van de redenen om bij CameraNu te bestellen.

Martijn 21-02-2023

Ik heb spullen besteld bij camera.nu maar ik kreeg geen ontvangstbevestiging noch track en trace. Na bellen met de klantenservice werd al snel duidelijk dat ik een typefout had gemaakt in mijn e-mailadres en werd deze gecorrigeerd. Mijn spullen werden de volgende bezorgd. Snelle service van camera.nu.

Arthur 20-02-2023

Duidelijke website met goede informatie, zowel voorafgaand als na de koop. Bezorging was snel - alles verder in orde.

Dirk de Vries 20-02-2023

Gevonden wat ik zocht; 'n 50-200mm voor m'n canon eos m100. Ik had de lens nog niet besteld... of daar ging de bel! Wat 'n service!!

Jaap 20-02-2023

Deze shop is eerlijk en als er een probleem is helpen ze je gelijk.
Ik had daar een drone van het merk DJI gekocht en er was wat mee aan de hand. Kon hem terugsturen en kon een paar dagen later een nieuwe drone ophalen, ze wilde hem ook opsturen maar ik reed toch langs Urk om naar een werkafspraak te gaan . Al met al super geholpen

Kristof 20-02-2023

Alles zeer goed verlopen. De producten waren mooi ingepakt en zeer snel geleverd.

Lilian Eilers 20-02-2023

Altijd fijn om even bij Camera Nu je licht op te steken. Of het nu om het schoonmaken van je camera gaat, of een onderdeel voor de camera of statief informatie, ze nemen de tijd voor je. Schoonmaak was service en alle vragen worden beantwoord. Ik weet Nu zeker dat ik hier ook eind van het jaar mijn licht opsteek voor een nieuwe camera.
En ... ze hebben lekkere koffie.

Maarten 20-02-2023

Snel en efficient proces. Je wordt goed geinformeerd na het bestellen. Bezorging was echt op tijd