Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

RonC 15-02-2023

Een webshop waarin duidelijk de artikelen vermeld staan. Nette prijzen en zeer goede service. Als voorbeeld een foutief besteld artikel, daar wordt snel en vooruitdenkend mee omgegaan. Het omruilen artikel wordt direct gereserveerd. Ik kan deze webshop ten zeerste aanraden.

Jaap de leeuw 15-02-2023

prima product voor mooie prijs, maar meest belangrijke is de afhandeling. Kon zonder probleem de spoedbestelling op tijd gebruiken. topservice

Bert H 15-02-2023

Gewoon top service, met mega snelle levering.

Er was blijkbaar een probleempje met de betaling software en men kon niet verifiëren of deze al dan niet gelukt was (ik had nochtans wel bevestiging gekregen van mijn bank) Desondanks kreeg ik na een mailtje de bevestiging dat het item toch direct geleverd zou worden. De dag nadien kon ik mijn nieuwe camera al gebruiken.

Dikke pluim!

Peter 15-02-2023

Snelle levering van het product. Deze was ook goed verpakt en compleet overgekomen.

aaron 15-02-2023

Ik heb bij deze winkel de DJI goggles 2 gekocht doordat dit een van de weinige fysieke winkels is die dit artikel verkoopt. Had online gekozen voor ophalen in de winkel, en de volgende dag lag het product al klaar.
Erg tevreden met de aankoop en service. Voor een volgende aankoop zou ik hier zeker weer zoeken

Marcel van Schouwen 15-02-2023

Onlangs contact gehad met de klantenservice van Cameranu.nl.
Om advies te vragen over een product . Hierbij ben ik zeer vriendelijk en zeer deskundig te woord gestaan door die persoon .
Het geen wat ik op het oog had heb ik uit eindelijk niet gekocht, maar wel hetgene wat hij mij adviseerde deze was uit eindelijk ook nog eens goedkoper. Dus ik ben zeer tevreden over de service en zal het zeker iedereen aanbevelen...

Magriet 15-02-2023

CameraNu geeft goede adviezen. Geen verkoop tactiek. Bekwaam personeel.Helpt je de juiste keuze te maken .
Snelle levering. Ik heb nu een Sony camera en 4 lenzen bij Camera Nu gekocht.
Ben super tevreden.

Mark Verhoeckx 15-02-2023

Lang gezocht naar deze hoofdtelefoon en deze bij jullie gevonden voor een scherpe prijs!

Levering werd ik goed van op de hoogte gehouden en het pakket werd netjes en keurig op tijd ontvangen.

In tijden waar sommige webwinkels verzaken, blinken jullie uit. Chapeau!

Graag tot een volgende aanschaf!

Nils 14-02-2023

Vriendelijk, correct en snel. Ik had een lens gehuurd en dat verliep vlot en eenvoudig.

Dennis 14-02-2023

Snelle levering en eenvoudig bestelproces (met goede updates tussentijds). Echt een aanrader!

Ben 14-02-2023

Uitstekende zaak met personeel, dat weet waar ze over praten. Even wachten? Met een koffie-automaat in de buurt is dat geen probleem.

Korneel 14-02-2023

Ik heb ik deze winkel een statiefhoofd gekocht voor mijn Manfrotto tripod. Ik had eerst online wat gekeken wat de beste prijs voor dit statiefhoofd was en dan kwam ik op cameraNU.nl terecht.
Ik ben het zelf in de winkel gaan kopen om hem eens in het echt te zien. De verkopers waren super vriendelijk en boden me een koffie of thee aan in de winkel. Ze toonden me de kop en ik heb hem meteen gekocht.
Ik ga hier zeker terug naartoe gaan als ik nog iets nodig heb voor cameramateriaal want deze winkel is zeker een aanrader.

Marco T 14-02-2023

Erg prettige winkel waar ik al 15 jaar mijn foto apparatuur en accesoires koop. In de winkel staan mensen met vakkennis en denken graag met je mee. Wat zou er beter kunnen: de inruilwaarde ;-) , ondanks dat zal ik mijn volgende aankoop hier zeker weer doen en verdient de CameraNu een dikke 10.

Geert 14-02-2023

Overzichtelijk en prijs kwaliteit is goed. Aanbod van verschillende apparatuur is ruim en duidelijk.

Ed 14-02-2023

Was opzoek naar een betaalbare camera. Na eerst een goed advies uiteindelijk een CANON EOS 80d kunnen aanschaffen. Nu advies in winnen en sparen voor een mooi zoom objectief.
Natuurlijk ook weer bij CameraNu.nl

Liesbeth Engelen 14-02-2023

Alles is zeer goed verlopen. Van bestelling tot levering....spijtig was voor mij de verrekijker te zwaar en heb ik hem moeten terugsturen. De terugbetaling moet nog gebeuren.

Jeroen van Eerden 13-02-2023

Professioneel advies op een persoonlijk en vriendelijke manier! Accurate prijzen en goed op de hoogte van de nieuwste trends. Zowel online als offline een erg fijne service waar ik graag kom voor vragen en/of problemen over mijn apparatuur.

Groen 13-02-2023

Goed advies gehad
Zeer deskundig en vriendelijk
Geen snelle verkoop maar gedegen advies
TOP

Anoniem 13-02-2023

Snelle levering, en het demomodel was in een erg mooie staat, veel mooier dan de omschrijving op de site deed vermoeden. Artikel was in nieuwstaat, alleen de doos had wat beschadigingen. So what?

Grapefruit Moon Film 13-02-2023

Wat een fantastische service! Ondanks het verlopen van de retourperiode lens toch retour kunnen sturen. Koop regelmatig hier en altijd snelle levering en goede ervaring. Klantenservice is persoonlijk en denken mee. Kortom top!

Jeroen 12-02-2023

We werden geholpen door Jesse. Door eerst goed te vragen wat wij wilden, kwam hij er snel achter dat wij starters zijn met een leuk budget. We kregen verschillende toestellen te zien zonder dat ons iets werd opgedrongen. We kregen zelfs een kleine fotografie cursus. Na een uitgebreide uitleg wat de toestellen allemaal konden hebben we onze keuze gemaakt. Echt heel fijn!!

Job Zwanenburg 12-02-2023

Bestellen ging lekker makkelijk en de bestelling was ook erg snel bezorgd. Ook was de bestelling mooi en goed geleverd zonder beschadigingen zee blij mee

Abel 12-02-2023

Website was makkelijk en bestelde producten waren vlot en goed verpakt verzonden.

Matthieu 12-02-2023

It was my first time on CameraNu.NL and it was just perfectly FFF: Fast. Friendly. Fun :)

Wim Jansen 11-02-2023

Online de 40-150 mm pro lens van Olympus besteld om te bekijken. Tevens ook de 100-400 mm lens. Uiteindelijk heb ik de 40-150 mm gekocht. Deze lens is veelzijdiger.
Daarom voor de pro lens gekozen. Ik kom met de lens naar buiten om wat foto’s te maken, en dat in hartje Amsterdam.
Kortom goede service en prima mensen die hij CameraNu werken.