Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 994 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lilian Eilers 20-02-2023

Altijd fijn om even bij Camera Nu je licht op te steken. Of het nu om het schoonmaken van je camera gaat, of een onderdeel voor de camera of statief informatie, ze nemen de tijd voor je. Schoonmaak was service en alle vragen worden beantwoord. Ik weet Nu zeker dat ik hier ook eind van het jaar mijn licht opsteek voor een nieuwe camera.
En ... ze hebben lekkere koffie.

Maarten 20-02-2023

Snel en efficient proces. Je wordt goed geinformeerd na het bestellen. Bezorging was echt op tijd

José 20-02-2023

Ik heb de medewerkers van Camernu.nl ervaren als vakkundig en behulpzaam met een persoonlijk en vriendelijke behandeling.

Paula 20-02-2023

Snel gevonden wat ik zocht. Filmpjes over de door mij gekozen camera erbij. Klantenservice gaf snel antwoord op ‘n vraag van mijn kant. Snel geleverd , stevig verpakt.
Heel tevreden .

Willeke 20-02-2023

Een flitser besteld en heel tevreden hierover, wel jammer dat ik de flitser niet op de afgesproken tijd op kon halen, na telefonisch contact werd de flitser thuisbezorgd

Julien 19-02-2023

Mijn verrekijker was stuk en via google kwam ik bij cameranu.nl terecht. Heb er 1 gereserveerd en de dag erna al afgehaald . Alles verliep heel vlot. De verkoper was heel vriendelijk bij het afhalen. Ben zeer tevreden over de prijs-kwaliteit en dat ik zo snel terug een nieuwe verrekijker heb. Zeker aan te raden 👍👍

Van de Weg 19-02-2023

Erg fijn bedrijf om te kopen. Online een printer besteld. Prijs was erg goed. Bestellen ging makkelijk en was snel in huis. Als er wat mee is kan ik er ook makkelijk mee terug naar de winkel rijden omdat er ook een fysieke winkel is. Dat is de kracht van Camera nu.
Bezorging was even spannend omdat de pakketdiensten niet altijd zachtjes omgaan met pakketjes. Bij het uitpakken van de doos leek alles in orde en de printer lijkt er geen schade van te hebben overgehouden. Ik twijfel nog wel of ik een volgende keer weer thuis laat leveren of dat ik dan zelf naar de winkel rij om het op te halen. Maar de service en snelheid van de winkel zijn goed. Deze beveel ik zeker aan!

Lauren 19-02-2023

Very friendly and helpful people. I ordered the bag online and had it sent to the store in Antwerp. It arrived quickly and the guy at the store helped me see how the bits fit together to make sure the bag would suit my needs. I haven't used the bag yet, but it looks like it will be good. I would happily recommend this store to friends and colleagues.

Rob 19-02-2023

Na enig speurwerk op internet, w.o. op basis van prijzen, reviews, garantie, contacten met bedrijf, mijn nieuwe Nikon Z6ii camera, met lens, adapter & tripod, bij Cameranu aangeschaft. Zowel telefonisch als via de mail, prima contact. Doen wat ze zeggen te doen. Prima prijs kwaliteit garantie.

Mw. C Rodriguez 19-02-2023

Op 08-02-2023 een bestelling geplaatst en had deze reeds de volgende dag in huis. Ik ben daar zeer tevreden over, vooral gezien de prijs, en hun feedback. De firma Cameranu.nl is een 10+ waard. Mijn dank is groot met de service!

....

Leon 18-02-2023

Goed aanbod, redelijke prijzen. Het aangeschafte product was goed omschreven en helemaal naar wens.
De levertijd was alleen slecht. Er werd 1-3 dagen aangegeven bij de aanschaf, maar het heeft uiteindelijk een week geduurd. Op dag 4 kreeg ik een bericht dat er vertraging was. Ja, dat had ik zelf ook al geconstateerd. Los daarvan kreeg ik wel correct en tijdig antwoord toen ik contact zocht met de klantenservice.

WS van Dijk -Visser 18-02-2023

Ik wilde graag een reportage flitser voor mijn Canon 90D. Professioneel geadviseerd en zeer vriendelijk geholpen en uiteindelijk een occasion Canon reportage flitser gekocht. Deze afgelopen week al een aantal keren tot volle tevredenheid gebruikt.

Leo van Doornik 17-02-2023

Goede informatie, daarbij nog een leuk extra's bij mijn aankoop. Corre te verzending.

Casper 17-02-2023

Rol Epson papier gekocht. Het was de laatste. Er stond op de site dat er nog één op voorraad was. Ze hebben hem uit Urk moeten halen. Toch kwam de rol een dag later al aan. Geweldig dat jullie zo snel reageren.
Bedankt daarvoor

Henri 17-02-2023

Ordered a HD-SDI cable in the evening, which was delivered to me the following day.
The cable worked as described on the website.

Ton van Hamersveld 17-02-2023

Vriendelijke werknemers die je met heldere stem en goede uitleg. Snelle oplossing als je een probleem hebt en vlotte zending van bestelde artikelen.

Mattijs 17-02-2023

Telefonisch advies gevraagd over de DJI Osmo Mobile 6 en Rollei Selfie Smartphone Travel Tripod. Erg fijn geholpen en goed geadviseerd. Snelle bezorging de volgende dag zoals beloofd.

Postma 17-02-2023

Goede kwaliteit-prijs verhouding. Mijn verzoek om bestelling te annuleren vanwege mijn twijfel of tijdig zou worden geleverd (product was niet op voorraad) was snel verwerkt. Toen bleek dat product op tijd was binnengekomen en snelle levering mogelijk was toch besteld en binnen 24 uur geleverd. Service.

Freija 17-02-2023

Goede service, doet wat het beloofd. Bestel het liefst al mijn camera gear hier!

Jaco 17-02-2023

Zoals altijd geweldige service en productkeuze bij de Cameranu.nl winkel in Urk.

Carlijn 17-02-2023

Super goede service en personeel weet waarover ze praten. Goed advies gegeven

Jaap Diepeveen 16-02-2023

Duidelijke website | Goed aanbod | Marktconforme prijzen

Ik vind Cameranu een hele prettige website en kan er altijd alles vinden wat ik nodig heb voor mijn camera

marieke 16-02-2023

ik had mijn tas online al besteld maar toch nog goed geholpen in de winkel, kon de tas nog rustig bekijken en daarna meenemen. super fototas

Goede service ongeacht of je koopt! 15-02-2023

Ik had veel vragen over verschillende producten. Er werd zeer veel tijd gemaakt om alle vragen te beantwoorden en men gaf echt de ruimte om het product te proberen en te testen, Ook werd serieus omgegaan met inruilopties.
Ben van een andere winkel overgestapt na vele teleurstellingen. Nu is camera.nu definitief mijn winkel geworden!

Joop 15-02-2023

Er waren twee doosjes open die in het grote pakket zaten die open waren. Leek of ze al een keer opgestuurd waren geweest.
Officiele reactie van CameraNU.nl 03-03-2023

Beste Joop,

Bedankt voor je review.
Voor zover ik terug kan vinden heb je hierover geen contact met ons gezocht. Mocht je twijfelen over het product vernemen wij dit namelijk graag, zodat we mee kunnen kijken naar een gepaste oplossing.