Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1039 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

jan 11-02-2023

prima site , prima winkel, had wat ik nodig had, en netjes volgende dag in huis!

Peter 11-02-2023

Mijn keus was online gevallen op een Insta360 x3 dus was al goed geinformeerd. Mijn keus voor Cameranu is de 5 jaar garantie die je nergens anders krijgt dus op naar de winkel in Apeldoorn...... Mooie winkel met een ruim assortiment aan camera's en toebehoren. Prima geholpen door een medewerker die eerlijk aangaf geen ervaring te hebben met de Insta, en kijk die eerlijkheid waardeer ik ook enorm want mijn keus was toch al op deze gevallen. Dus met een tevreden gevoel de winkel uit en ook nog even terug geweest voor de bijpassende selfiestick.

Hans 10-02-2023

Heb een fotoprointer gekocht met daarbij geleverd een gratis pakket fotopapier, wat helaas niet op voorraad was, de site vermeldde dit keurig!
Toch de bestelling geplaatst, de bevestigingsmail sprak over drie werkdagen levertijd, de derde werkdag had ik het al in huis, perfect verpakt en verzonden.
Kortom, zeer tevreden, ook al omdat de printer werkelijk een leuke aanbiedingsprijs had.
Een aanrader dus!

Marvin 10-02-2023

Uitstekende service en kennis. Helaas zat er een kleine schade op het product (waar zij niks aan konden doen denk ik) maar heel snel en keurig opgelost. Vanwege de goede bereikbaarheid van de servicedesk en de aanwezige kennis zeer aan te bevelen.

Stijn De Grauwe 10-02-2023

Camera omgeruild aan zeer aantrekkelijke prijs en een lens met dit bedrag gekocht. Gekozen voor afhalen in Eindhoven. Super vriendelijke verkopers, proberen mee te denken met je in het nemen van je beslissingen. Super ervaring!

J. Kingma 10-02-2023

Camera nu.nl heeft een duidelijke en gebruiksvriendelijke site en heb ervoor gekozen omdat er een goede prijs voor een tweede hands lens werd gevraagd. Pakket goed verpakt en snel verstuurd met goede communicatie.
Nadat de beloofde lenscase er niet bij zat is er alsnog een vervangende snel verstuurd. Een geweldig goede service en blij met de lens.

denisn1399 09-02-2023

Slow delivery, it took one week instead of one day.
And one week later the camera went from 1399€ to 1299€. So I overpaid and got my package late. People depend on these shop for the production schedule...

Daantje B 09-02-2023

Altijd fijne webshop. Erg snel en met duidelijke informatie. Tot op heden altijd tevreden geweest met mijn bestellingen.

Frans 09-02-2023

Een (dure) batterij besteld via de webshop. Was overigens goedkoper dan bij anderen. De volgende dag al aangetekend bezorgd door de post. Prima service dus.

Matthieu 09-02-2023

It was my first time on Camera.NL and it was just perfectly FFF: Fast. Friendly. Fun :)

HPost 09-02-2023

Goede service en snelle levering.. ondanks dat ze door een stroomstoring waarschijnlijk niet de volgende dag konden bezorgen, hebben ze alles is het werk gesteld om dit toch te kunnen doen wat uiteindelijk ook os gelukt..
Super tevreden..

Jan Lammers 09-02-2023

Online een Panasonic Lumix FZ 300 gekocht met toebehoren. Met korting goedkoper uit dan bij andere aanbieders. Camera Nu geeft de mogelijkheid om het bedrag in 3 keer te betalen via Klarna, dus geen ingewikkeld gedoe met financiele banken die van alles moeten weten incl registratie BKR. Ik handel al jaren mijn betalingen af met Klarna en die hebben mij nooit teleurgesteld.
De online shop is mooi overzichtelijk en je vind gemakkelijk dat wat je nodig hebt. Binnenkort ga ik de winkel in Eindhoven bezoeken.

Jan Lammers 09-02-2023

Prima overzichtelijke webshop. Bij aankoop heb je verschillende betalingsmogelijkheden waaronder achteraf betalen in 3 keer.
Mede hierdoor heb ik een camera en een sdx kaart aangeschaft . De camera en toebehoren werden de volgende dag al bezorgd en alles was netjes ingepakt.

A.L. van Berlo 08-02-2023

De kracht van het personeel is dat ze niet alleen zeer deskundig zijn, maar ook ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze luisteren heel goed naar de klant en geven zeer deskundig advies.
Ik ben een trouwe klant van hen.

Dolf 08-02-2023

Professioneel en overzichtelijke website. Ondanks dat de bestelde statiefhouder laag geprijsd was, is deze zeker niet van goedkope kwaliteit. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Alfie 07-02-2023

Ik kocht een verrekijker en kon die gewoon vanuit de winkel proberen. Het advies en de afwikkeling waren zeer professioneel en vriendelijk.

Florine 07-02-2023

Ik ben heel tevreden over mijn aankopen bij CameraNU.nl! Duidelijke en overzichtelijke website en snelle service!

Gert-Jan 07-02-2023

Supergoed geholpen met het kopen van producten online. Even online reserveren en meteen naar de winkel gegaan waar mijn product al klaar lag.

Yolande Thys-Keirsmaekers 07-02-2023

Ik kocht bij U via internet. Ik ben heel tevreden van Uw diensten. Er was snelheid van levering en vooral de vriendelijkheid.

JdB 07-02-2023

Was op zoek naar Fine Art Papier, maar kreeg vanuit Urk verkeerd advies. De levering zou de volgende dag in de middag zijn. PostNL liet 's avonds laat weten dat mijn adres niet bereikbaar was (?). Ik heb al die tijd voor niets zitten wachten en ik kon pas de volgende dag met het papier aan de gang na get afhalen bij een agentschap. Naderhand kreeg ik bij mijn bezoek aan C-Nu is Asd ZO geweldige hulp bij de keuze van FA-papier

Mel 06-02-2023

Nette webwinkel met duidelijke informatie. Prijzen waren voor het artikel wat ik heb besteld op meerdere sites gelijk, echter was het artikel hier meteen leverbaar.
Bestellen is makkelijk. Belangrijkste reden voor het hoge cijfer is de communicatie na het plaatsen van de order. Tijdens elke stap tijdens dit proces worden er status updates gestuurd. Hier kunnen een hoop bedrijven nog iets van leren.

Martijn 06-02-2023

Op de maandag een DJI mini 2 geleverd gekregen. Werd snel verstuurd en het product is gewoon goed, zoals verwacht. 2 dagen later was het product in de aanbieding. Op de donderdag gebeld, men kon niks toezeggen maar ging het uitzetten. In de loop van de dag zou ik mail krijgen. Bij het ontbreken van een mail de volgende dag, vrijdag, weer gebeld. Er was iets mis gegaan en er was geen ticket aangemaakt. Men ging gelijk bellen en snel en zonder problemen werd gezegd dat ik financieel gecompenseerd zou worden en ik het product dan voor de aanbiedingsprijs had. Het geld zou diezelfde dag of een dag later op de rekening staan. Nu is het zondag en wordt mij gevraagd de aanschaf bij deze winkel te beoordelen. Ik heb nog geen geld, mogelijk ivm het weekend, maar ga er vanuit dat dit nog wel komt. Ten alle tijden werd ik netjes te woord gestaan, maar ik wacht nog even af hoe blij ik ben met de service.

Carlijn 05-02-2023

Online had ik vast uitgezocht wat ik wilde kopen dus eenmaal in de winkel ging het heel vlug. Aan de kassa goed geholpen met de strap aan mijn camera verbinden en ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de camerastrap!

Guido van Ghelder 05-02-2023

Perfect wat ik nodig had. Prima materiaal. Voldoet honderd procent . Snelle levering

jan 04-02-2023

Alles is zoals het hoort te zijn.
De Sd kaartjes zijn van goeie kwaliteit.
Levering sneller dan verwacht!