Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 689 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

djien 28-05-2021

Ik heb 21.5.2021 DJI Osmo Action gekocht bij CameraNu. Met tevredenheid heb ik deze camera ontvangen in goede conditie en op tijd zoals is beloofd.

Wirowr 28-05-2021

Zo maar even binnen wippen in de winkel en super geholpen. Gezochte artikel volgende dag geleverd, dus werd voor mij meteen het artikel klaar gemaakt voor verzending en de volgende dag al binnen. Extra onderdeel nodig en dat was meteen beschikbaar om mee te nemen. Top, kon niet beter.

Roberto 28-05-2021

Goed, eerlijk geholpen aan een 2de hands camera, voor een hele goede prijs (wat ik pas achteraf wist). Ik kom zeker terug voor 2de hands objectieven.

Marcel 28-05-2021

Snel verzonden en keurig verpakt, zoals altijd.
De site van Cameranu.nl werkt ook lekker, hier kunnen andere webshops nog wat van leren.
Ook voor extra informatie ben je hier aan het juiste adres, deskundigheid genoeg in huis.

Tjip 28-05-2021

Netjes zoals gemeld op vrijdag bestellen en zaterdag in huis.
Velen beloven dit maar kunnen niet aan hun eigen belofte voldoen!!!

Al diverse verrekijkers besteld bij Cameranu.nl
Ditmaal een wificamera voor buiten, zoek ik iets wat zij in hun assortiment hebben, kom ik zeer zeker bij hun terug.

Eenvoudige site met voldoende informatie en hetgene wat je zoekt is zo te vinden.

D. van der Zalm 28-05-2021

Levering van het bestelde materiaal is altijd verzorgd en van goede kwaliteit.

Henk 28-05-2021

Na een aantal keren gebeld te hebben en erg vriendelijk werd te woord gestaan, mijn bestelling gedaan die de dag erna keurig verpakt werd thuisbezorgd. Een verademing in deze harde tijd, vriendelijke mensen en een prima levering. Op naar de volgende

Riko 28-05-2021

Op zoek naar een nieuwe camera rondgekeken op het net. Uitgekomen bij Cameranu.nl. Duidelijke site, makkelijke navigatie. Aangegeven wordt voor 23:59 uur besteld, volgende dag in huis. Dat is deze keer niet uitgekomen, maar ik weet niet of het aan Cameranu.nl gelegen heeft of aan Post.nl door de drukte, waarmee de pakketdiensten tegenwoordig te maken hebben. Ontving een mail, waarin werd aangegeven dat de levertijd niet gehaald was met de optie zelf een tijdstip van bezorging te kiezen. Na hier het voor mij gunstigste tijdstip te hebben aangegeven, is de levering goed afgehandeld. Camera was netjes en veilig verpakt, dus wat dat betreft geen problemen.

Wim Freijsen 28-05-2021

Prima bedrijf waar de klanten nog koning zijn.
Ik heb via internet besteld en de afhandeling was top. Voor mij is deze zaak een topper.

Job 28-05-2021

Ik koop al jaren bij CameraNu. Nu had ik twee geheugenkaartjes gekocht die ook als set verkocht werden echter had ik dit niet op tijd gezien. Na een mailtje aan CameraNu kwam men zelf met het voorstel om het verschil terug te betalen wat ik zeer waardeer. Binnen 4 werkdagen al weer teruggestort. Niet alleen top-producten maar ook top-service!

Thijs 28-05-2021

De winkel heeft een enorme collectie aan foto apparatuur. Metname de hoeveelheid camera's is indruklwekkend. Dat betekent dat je goed kan vergelijken. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Bovendien zijn zij zeer deskundig. De winkel is zeer goed bereikbaar en er is voldoende parkeer gelegenheid. Kortom een top zaak!

Marco 28-05-2021

Ook telefonisch goed te bereiken en prima te woord gestaan over aflevermogelijkheden. Heb de Vortex 19 x 25 gekocht. Voldoet volledig aan de verwachtingen. Ook mooi is het uit te klikken oculair voor niet brildragende. De hele kijker voelt solide en goed afgewerkt aan. Prima prijs/kwaliteit verhouding !

Michel 28-05-2021

Alles duidelijk en vooral snel via de site. Het vandaag besteld en morgen in huis heeft wel een nieuwe betekenis voor mij gekregen...... besteld en minder dan 10 uur later al in huis!!
Super service!

Anton Spiessens 27-05-2021

Zeer snelle levering en correcte prijs. 2u na bestelling reeds verzendbevestiging ontvangen. Top service!

Michael 27-05-2021

Cameranu heeft een fijne site waar ik altijd graag mijn informatie vandaan haal. Na een lange tijd diverse tripods vergeleken via de fijne vergelijk functie een keuze kunnen maken. Een grote doorslag was het gewicht van 800gram, echter thuis nagewogen bleek deze 930 gram te zijn. Lijkt geen groot verschil maar achteraf had ik denk ik dan toch een andere genomen van 900gram die ruim €50 goedkoper was.
Verder was de service zoals ze aanbieden, precies op 23:59 besteld, morgen in huis. Dat is toch wel fijn als je de volgende dag het vliegtuig moet instappen.

Jan 27-05-2021

Zeer professionele fotowinkel. De verkopers hadden veel kennis over de apparatuur die ik bij hun heb aangeschaft, overal hadden ze antwoord op. Prijzen zijn goed en er is genoeg aanbod! Daarnaast hebben ze ook een goed garantiebeleid. Groot voordeel: de winkel is niet erg druk in tegenstelling tot de concurrent. Ben een erg tevreden klant!

Sjuul van Bakel 27-05-2021

Ik vind het een fijne winkel met proffesionele meedenkende werknemers die ook werkelijk van alles betreffende fotografie en toebehoren op de hoogte zijn. Hun service is geweldig en het personeel 8s erg vriendelijk. Het aanbod is grandioos! Mijn ervaring met andere zaken is wel anders. Bij Cameranu nemen ze de tijd voor je en de uitleg is zeer deskundig. Dit is de reden waarom ik liever naar cameranu ga ipv andere soortgelijke winkels.
De prijzen staan mij ook erg aan!
Van mij een dikke 10.

Pieter 27-05-2021

Snel besteld.
Super snel verstuurd binnen een dag.
Artikel in grote beschermde doos ontvangen.
Alles prima.

Arie Troost 27-05-2021

Paar weken terug bij cameraNu op urk geweest.

Wat een mooie winkel. Alles netjes voor elkaar. Het product dat ik had uitgekozen was niet in het pand op voorraad. Dus werd er gelijk een ritje gemaakt naar het magazijn. Wat een top service.

Ik ben zeer tevreden over camera nu en zal er zeker vaker terug komen.

Ron D. 27-05-2021

Snelle en adequate afhandeling, steeds van iedere stap in het proces op de hoogte gebracht. En het belangrijkste: gekochte artikelen in prima staat en zoals verwacht. Ik kocht een tweedehands lens, maar ook dat ging zoals gewend.

Brian Schmidt 27-05-2021

Ik koop al vaker apparatuur bij cameranu.nl, en ik heb nog steeds nooit meegemaakt dat iets fout is gegaan. De website is overzichtelijk, groot aanbod, je wordt netjes geholpen, en de bestellingen komen op tijd. Ik ben fan!

Mathijs 27-05-2021

Erg overzichtelijke site en snelle service. Binnen de aangegeven levertijd het product mogen ontvangen. Ik raad CameraNU zeker aan!

Bas 27-05-2021

Ik zat al enkele maanden te kijken naar nieuwe cameragear van Peak Design. Per toeval zag ik dat CameraNU.nl een fantastische actie had waarbij overal 15% korting op zat. Hiermee heb ik in totaal bijna €130 weten te besparen om een tas, het carbon statief en nog enkele accessoires. Bovendien werd alles netjes de volgende dag geleverd en was het goed verpakt!

Pim 27-05-2021

Ik bestelde een verrekekijker online, die werd snel geleverd! Toen het model toch niet helemaal beviel en ik wilde ruilen was dit geen enkel probleem. Binnen een paar dagen had ik mijn nieuwe verrekijker alweer binnen. Hierbij zette CameraNU zich extra in zodat ik mijn verrekijker voor het weekend weer binnen had. Deze kijker sloot perfect aan op mijn wensen.
Een topwinkel met goede service en kennis van zaken. Een aanrader om hier te kopen.

herman Verbist 27-05-2021

NA VEEL GELEZEN TE HEBBEN OP HET INTERNET,UITGEKOMEN BIJ CAMERANUNL.OOK NATUURLIJK DE VELE REVIEWS.
IK HEB ER EEN SONY RX10 3 BESTELD,EN ZOALS BELOOFD DE VOLGENDE DAG GELEVERD ECHT TOP.