Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 991 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Esmée 09-03-2021

Tot nu toe elke keer weer tevreden over camera nu, leveringen vinden op tijd plaats. De communicatie voor bestellingen vanuit het buitenland kan iets strakker en de garantie voorwaarden zouden wat mij betreft duidelijker mogen maar verder ben ik prima tevreden en zal ik zeker blijven bestellen.

Ingrid 09-03-2021

CameraNU.nl is al jaren mijn winkel voor fotoartikelen. Onlangs (Corona, niet naar de winkel) een nieuwe camera gekocht na goed telefonisch advies. Via de website besteld, volgende werkdag na 15.00 uur ophalen in de winkel. Echter op zaterdag is de winkel in Apeldoorn tot 13.00 uur open. Ik kreeg 's morgens een mail dat de camera klaar stond, zodat ik deze kon afhalen voor sluitingstijd. Perfecte service.

Christa 09-03-2021

Goede aanbiedingen. Vriendelijk personeel, ik had een foutje gemaakt bij de bestelling, hierover telefonisch contact over opgenomen en het werd direct hersteld.
Levering snel zoals aangegeven.
Wij kiezen zeker weer voor Cameranu.nl de volgende keer.

Robbie 09-03-2021

Website is fijn. Zoeken werkt perfect. Ik koop vaker bij Cameranu.nl, service is altijd goed, levertijden zijn up to date.

Quirina 09-03-2021

In de avond besteld, volgende dag in huis en mooi verpakt! Ook de omschrijving van het bestelde product komt overeen wat je werkelijk koopt, goede reviews die erbij geschreven zijn en zal zeker veel plezier met mijn mini tafelstafief gaan beleven

Ed K 08-03-2021

Een lens bestelt voor een heel leuke prijs, ergens is een, door mij ontdekt computerfoutje in de adressering geslopen. Na een leuk contact via de Whatsapp is de lens teruggehaald bij de bezorger door CameraNU en correct verstuurd. Met zeer weinig vertraging netjes aangekomen. Waar vind je nog een dergelijke service? En dat de lens goed voldoet voor een klein prijsje is de natuurlijk de eerste plus!

Israel 08-03-2021

Goede webshop en mooie winkel. Helaas wel wat problemen met de verwerking van de bestelling vanwege een foutje in het magazijn. Gelukkig heeft de service snel gehandeld en zijn we tot een oplossing gekomen. Uiteindelijk heb ik de bestelling alsnog op tijd kunnen afhalen.

Willem 08-03-2021

Service en duidelijkheid bij cameranu staat voorop en daar ben ik zeer tevreden over. Afhandeling van de bestelling ging zeer snel waarbij het bestelde netjes was verpakt.

Menno 08-03-2021

Eizo scherm gekocht. Zeer naar tevredenheid. Ben al jaren klant bij cameranu.nl. Ze blinken uit in betrouwbaarheid, hulpvaardigheid en een persoonlijke service. Met name dat laatste vind ik heel prettig.

Michiel G 08-03-2021

Beste prijs, supersnelle levering en goede website.

Sony RX10 gekozen vanwege goede voorlichting en reviews op de site.

Stephanie 08-03-2021

De website is erg duidelijk en geeft een goede artikelomschrijving. Artikel werd keurig verpakt en snel thuisbezorgd!

Aart 07-03-2021

Via de duidelijke website een artikel bestellen, betalen en de volgende dag in huis. Echt top!

cora 07-03-2021

shop staat goed zichtbaar op internet, snelle afwikkeling, goed product ben er erg blij mee!

Barry 07-03-2021

Als beginnend fotograaf (1week) merkte ik dat de bijgeleverde nekstrap best een zware belasting is voor de nek. Nu kwam ik via cameranu op twee crossstraps die een verademing zijn om heerlijk te wandelen. Service en snelheid waarmee ik het artikel in huis had was razendsnel. Bedankt. . .

Gianni 07-03-2021

En goede webpagina en bestelprocedure zorgden voor een vlotte levering van het mooie fototoestel van Panasonic.

Benjamin 07-03-2021

Ik kocht hier onlangs mijn Panasonic Lumix G80 camera. De camera werd de volgende dag bezorgd en de communicatie via de mail (voortgang) verliep soepel en snel. Ik ben er erg blij mee. Ik beveel deze webshop van harte aan aan iedereen die camera-gerelateerde producten wenst te kopen!

JvdB 07-03-2021

snel geleverd, goede kwaliteit. Dat is eigenlijk alles, maar je de tekst is te kort dus ik zal de regel nog aanvullen met onzinnige woorden

Hans 06-03-2021

Vaak is het prettiger om daadwerkelijk in een winkel rond te snuffelen en de artikelen van je gading fysiek te aanschouwen. Het huidige regime heeft me daarvan echter weten te weerhouden. Als je dan slechts virtueel kunt shoppen, is het prettig zaken doen bij CameraNu.nl; zij bieden online goede informatie en leveren snel uit. Kortom een zeer prettige ervaring rijker!

IvL 06-03-2021

Gewoon goed produkt voor een nette prijs en snel geleverd! Een vraag over de bestelling wordt snel en netjes beantwoord.

Pitstop 06-03-2021

Mooie producten en goede, snelle service. Klantenservice met kennis en vlotte reactie

Remco Navarro 06-03-2021

Een goed bevooraad bedrijf, voor een ieder hebben ze of kunnen ze ervoor zorgen dat het te leveren is. Prijs is niet te evenaren met andere winkels! Een bedrijf die ik heel goed in de gaten ga houden met mijn volgende bestelling.

Ingrid 06-03-2021

Tjeerd van dere Meer 06-03-2021

Lens pouche bestelt 's avonds om 20,45 uur en de volgende dag al bezorgd! Supersnelle levering!

Tjeerd van dere Meer 06-03-2021

POL.FILTER + ZONNEKAP gekocht. Goede prijs/kwaliteitverhouiding. Snelle levering,

Mark Peter 06-03-2021

het is niet zozeer de winkel dan wel de online shop die erg makkelijk in gebruik is en prijstechnisch goed in de markt ligt.