Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M Evers 05-01-2022

De shop ziet er duidelijk en overzichtelijk uit, de medewerkers zijn online ruim beschikbaar voor het beantwoorden van vragen. De reviews van andere gebruikers over het product zijn heel waardevol, camera nu doet veel om deze reviews te bemachtigen. Ga zo door.

Marcel 04-01-2022

Ook tijdens de drukke feestmaand heb ik een bestelling geplaatst. Mooie aktie en stipt op tijd. Helaas moest er een artikel door een defect retour. Maar. Ook dit werd netjes door de klantenservice meteen opgepakt en een per werd een passende oplossing aangeboden.

Diana 04-01-2022

Bij camera nu beloofde ze een snelle levering. En dit hebben ze waargemaakt. Product was fijn op voorraad en binnen twee dagen in huis. Dus ik kon snel aan de gang. Ik ben heel erg tevreden over mijn aankoop. Omdat ik via internet mijn camera heb gekocht, had ik al uitgebreid uitzoekwerk gedaan vooraf, dit maakte dat ik weloverwogen mijn bestelling via de website kon plaatsen.

Kim Mahieu 04-01-2022

Alleen maar lof...
Gebruiksvriendelijke website met duidelijke informatie.
Duidelijke communicatie via mail rond de bestelling en het verzendproces.
Snelle levering (laat besteld en, ondanks de drukke periode, daags nadien reeds geleverd)!

H. van der Kleij 04-01-2022

Via internet cameratas besteld. Was niet voorradig in Apeldoorn maar binnen 1 dag geleverd vanuit een ander filiaal.
Netjes E-mail ontvangen dat het artikel binnen is en afgehaald kon worden.
Top service wederom zoals gewend bij Cameranu.

Jamie 04-01-2022

De levering van mijn bestelde camera was super snel. De shop is heel overzichtelijk waardoor je goed kunt zien welke accessoires er toepasbaar zijn op jouw camera.

Kees 04-01-2022

Goede beschrijving van de artikelen en, wat ik heel belangrijk vind, de klantenservice is goed bereikbaar en behulpzaa.

Jesse 04-01-2022

Perfecte levering en service!! Ik had een lamp besteld voor mijn flitsset en had die de dag erna nodig. Ik had niet verwacht dat het er ook de dag erna zou zijn! Ook heb ik al vaker hier besteld en het bevalt perfect!

JvB 03-01-2022

Erg deskundig en professioneel, de leveringen zijn altijd op tijd en worden correct uitgevoerd

Michon 03-01-2022

Zeer uitgebreid assortiment en ondanks de slechte beschikbaarheid toch keurig op tijd geleverd !

Joel 03-01-2022

Snelle levering, goede service en product zoals omschreven tegen goede prijs.

Rob 03-01-2022

Snelle levering. Voldoet volledig aan de verwachtingen. Ging om een tweedehands objectief. Zag er echt perfect uit.
Proces van bestellen en leveren verliep prima.

J. van Oosterwijk 03-01-2022

Goede informatie op website met detail productomschrijving.
Groot aanbod van soortgelijke artikelen.
Goede prijs en snelle levering.

Vla 03-01-2022

Snelke levering, goede duidelijke beschrijving op de site. Heb oik telefonisch contact gehad en werd snel en heel vriendelijk te woord gestaan.
Kortom vriendelijke mensen, snelle levering, prima bedrijf !!!

Edward Huidink 03-01-2022

Ik kom hier sinds ik een maand of 2 fotograveren weer heb opgepakt. Superfijne zaak met erg vakkundig personeel die overal een goede uitleg bij geven!
Ik zal hier nog vaak komen denk ik.
Bestel vaak dingen die ik door de band genomen de volgende dag kan ophalen.
Ook de online klantenservice is erg goed duidelijke uitleg en denken goed mee en komen met eventuele aanbevelingen, wederom erg vakkundige telefonisten!
Ga zo door💪👍

Hans 03-01-2022

Goede en duidelijke site, uitstekende en snelle service (uitstekend verpakt, met name live chat is top. Dat treft je niet aan bij de concurent!

Arno 03-01-2022

TL;DR:
Gewoon goed!

Samenvatting:
Dit was mijn eerste bestelling bij CameraNU.nl en op basis hiervan zou ik er weer bestellen. De winkelbeleving is precies zoals je mag verwachten.

Volledig verhaal:
Ik was op zoek naar een tekentablet en wist al welke ik wilde hebben (Wacom One Small). Dus, dan blijft over: de keuze voor de winkel. CameraNU.nl had een goede deal en heeft een fysieke winkel in de buurt, dus dan was de keuze om daar te bestellen gauw gemaakt.

Tablet bestellen, aangeven dat ik 'm wilde afhalen in de winkel, en gauw kwam de notificatie dat de tablet voor me klaar lag (ik had op in webwinkel al gezien dat 'ie daar op voorraad was), en daar gingen we. In feite ben ik maar kort in de winkel geweest (Coronatijd, je weet), maar ik werd snel geholpen door een medewerker en was binnen no time weer buiten.

Dus tja, wat valt er dan te zeggen over de winkel? Zoals aangegeven, de winkelervaring (wanneer je al weet wat je wilt hebben) is dik in orde: bestellen en klaar.

Op het moment dat je nog níet weet wat je wilt hebben, kun je waarschijnlijk met een medewerker in overleg gaan. Op het moment dat ik in de winkel was, was een andere medewerker al in overleg met een andere klant. Dus, het lijkt erop dat de expertise al in huis is. Nogmaals, ik kan daar helaas weinig van zeggen op basis van mijn koop. Maar het mooie is, omdat het een fysieke winkel is, kun je gewoon heen gaan en er zelf achter komen, nog voordat je tot koop overgaat.

Ohja, ze hadden veel camera's + toebehoren. Ze heten niet voor niets CamaraNU.nl, weetjewel?

Jan Roovers 03-01-2022

Mooie overzichtelijke site, met heel veel keus. Levering was supersnel en keurig verpakt.

Gewoon super

Jorgen 03-01-2022

Goed assortiment (exotische lens was alleen bij CameraNu verkrijgbaar). Scherpe prijzen. En een goede retour service: ook na gebruik van het product mocht het retour.

Henze Koller 03-01-2022

Ik heb hier een cameratas online besteld ,
De tas kwam prima verpakt aan , zag er perfect uit en was zeer snel verzonden.

Piet Loof 03-01-2022

Achteraf bleek dat ik niet zo'n handige aankoop had gedaan. De klantenservice heeft me geweldig geholpen om tot een meer passend product te komen... Niets was te veel. Super. Dat vind je bijna nergens zo'n service, plus dan ook nog scherpe prijzen.

Marcel64NL 03-01-2022

De Shop is duidelijk. Bestellen gaat snel en netjes, bezorgen nog sneller! binnen 14 uur had ik mijn toestel binnen.
Ook prima verpakt en met schoonmaakservice erbij.
Ik ben erg tevreden.

Wyke 03-01-2022

Eerst contact opgenomen via de whatsapp service of het product er nog was en naar aanvullende informatie gevraagd. Snelle reactie en had het product een dag later in huis! Super service.

Chris P. 03-01-2022

Goed, de vindbaarheid, snelheid en levering van de statief zandzak ging prima.
Echter is de kwaliteit van de zandzak zelf niet geweldig. Dit is m'n 2e zandzak omdat de binnen 2 jaar scheuren kreeg waardoor het zand eruit kwam en vervolgens in de bewegende delen van m'n statief is gekomen.
Het is beter om dit artikel een grindzak te noemen, dan kun je bij mogelijke scheuren op termijn beschadigingen aan je statief voorkomen.

José de Meij 03-01-2022

Wat een service. Spullen paste niet in m'n auto. Brachten ze de bestelling als kerstcadeautje als nog een dag later naar m'n studio. Ik blijf klant.